Снимки - не правете това у дома

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 12 авг 2007 21:52


може и да не е горял;виждал съм същото нещо на 1.8 аbs мотор ;каран без масло докато затегнал.4ак фунията на маслената помпа беше пълна с пластмаса(разтопила се и слязла долу )




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 12 авг 2007 22:05


niks76 написа:може и да не е горял;виждал съм същото нещо на 1.8 аbs мотор ;каран без масло докато затегнал.4ак фунията на маслената помпа беше пълна с пластмаса(разтопила се и слязла долу )
Мислим да си прав,на снимката се виждат кабелите на свещите ,ремъка на ангр. и алтернатора.Няма признаци да е горял отвън :roll: по скоро изотвътре му е дошло.... mhihi


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Пон 13 авг 2007 7:28


NovobranecGT написа:В интерес на истината сега се сетих за още един KR, който качи лагерите на едната мотовилка на магистралата :?
А лошото е, когато си смъквал главата, буталото минава близо...като качи лагерите заминава и главата :cry:
моя качи лагерите на 4-ти цилиндър и си мисля че там е по вероятно щото е най топло


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 13 авг 2007 7:38


И в крайна сметка тия мотори имат ли проблем с мазането при по-тежка експлоатация :?:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Пон 13 авг 2007 8:29


NovobranecGT написа:И в крайна сметка тия мотори имат ли проблем с мазането при по-тежка експлоатация :?:


По скоро мазането го няма :lol: при тежка експлоатация, която аз пък бих нарекал неправилна експлоатация!!!


Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Сря 15 авг 2007 19:55


:shock Шок и ужас :!: :!: :!:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 16 авг 2007 9:08


NovobranecGT написа:И в крайна сметка тия мотори имат ли проблем с мазането при по-тежка експлоатация :?:


Категорично НЕ :!:
Има разни доработки дето са нужни да се правят по картера на мотора за да се кара по-екстремно по писта и други подобни места, но рядко някой се замисля за това. Като влезеш в завой с 100 и излезеш с 80...сами се сетете дали маслото си седи на дъното на картера или се плиска на майната си. Идеята е маслото да не се плиска и за маслената помпа винаги да има запас иначе се почват сагите. Системното пресушаване на мас. помпа е много, много вредно за мотора и конкретно за лагери от типа маслен клин.
Изображение
Изображение
Изображение
В случая става въпрос за турбиниран мотор на който картер е добавено и разширение за да побира повече масло, но същия тип картери с вратички е много полезен за писта.

РАСО


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 16 авг 2007 9:34


Ето и Шриков картер 8)
Все си мисля,че не е трудно сам да си направиш тези вратички :roll:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 16 авг 2007 10:06


negodnika написа:...Все си мисля,че не е трудно сам да си направиш тези вратички :roll:


еФстествено...кой е луд да купува картер за 200евро 8)

РАСО

Последна промяна от paco на Нед 11 окт 2009 23:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 16 авг 2007 10:08


paco написа:
negodnika написа:...Все си мисля,че не е трудно сам да си направиш тези вратички :roll:


еФстествено...кой е лудн да купува картер за 200евро 8)

РАСО


тоя който дава 5к евра за сетъп!


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 16 авг 2007 10:30


negodnika написа:Ето и Шриков картер 8)
Все си мисля,че не е трудно сам да си направиш тези вратички :roll:
Изображение
Изображение


колега а някаква идея откъде може да се намери точно такъв картер шрикче ? или да ме ориентираш къде в нета да търся за цени и поръчка ? мерси предварително :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 16 авг 2007 11:26




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 16 авг 2007 11:36




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 16 авг 2007 18:46


paco написа:
negodnika написа:...Все си мисля,че не е трудно сам да си направиш тези вратички :roll:


еФстествено...кой е лудн да купува картер за 200евро 8)

РАСО


Аве убав си е картера аиде ся ... кисело е гроздето , макар 4е и аз оби4ам да си права сам нещата и да си цапам ръцете .... нали не забравяте колко спомага за охлаждането на маслото тоз така наребрен(от външната страна) алуминиев картер :lol: :twisted:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 16 авг 2007 22:11


Абе то кинти ако има, и аргон под ръка да имаш, ще си скалъпиш някой алуминиев картер, важното е да не стане някакси и да има инженерна мисъл :twisted:
П.П.Изключено е да си правиш отливки, трябва да се лее под налягане, защото иначе стават шупли :!:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта