alpine написа:на борд компютъра може ли да му се има вяра ?![]()
![]()
Имам 100 уреда в нас VDO и не съм си сложил още
Ами уж за това са го сложили за да може да му вярваш ама.. все пак


Vizor написа:alpine написа:Vizor написа:110-тина градуса държи на Дани .. като неговото не е много сток
а при ръчка ?
При ръчка температурата падаКакто и на кр-а ми беше по същия начин. Трябва да се вземат и още мнения защото аз имам наблюдение само над неговата кола. Ама по логиката ми .. високи обороти високо налягане на маслото ..
двигателя на кр-а ми беше доста читав и на ръчка температурата на маслото падаше.. а на място се качваше до точно 110 градуса (1 път само 112 !)
и така.. най добре му пиши лично Masserati
reactiven написа:абе 154' са все пак малко множко .Аз съм хвърлял лагери на разпределителния при доста по-ниски температури, и то точно с качествени масла.
Sachko написа:reactiven написа:абе 154' са все пак малко множко .Аз съм хвърлял лагери на разпределителния при доста по-ниски температури, и то точно с качествени масла.
е кое са му лагерите на репределителнияразбрах 4е караш 1.8 8 клапана , а там не знам да има лаегри на разпределителния вал
![]()
А ина4е и за мен си4ко над 120-125 градуса е ненужно много ....
Слагаите си радятори бре ... тфа да не е фритиурник за картофи![]()
![]()
Потребители, разглеждащи този форум: Kolevw и 27 госта