Колеги помагайте да охладим маслото

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 24 юли 2008 18:00


alpine написа:на борд компютъра може ли да му се има вяра ? :lol: :shock
Имам 100 уреда в нас VDO и не съм си сложил още mhihi


Ами уж за това са го сложили за да може да му вярваш ама.. все пак ;) слагай уредите ;)




Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 24 юли 2008 18:05


да бе ама при засечен разход на 500 километра, 9/100 , борда показваше 14 :lol: за това питам :lol:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Чет 24 юли 2008 19:15


еми оправи си вакуумите дето влизат в таблото си и може и да ти показвая що годе верен разход


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Сря 17 сеп 2008 23:09


Vizor написа:
alpine написа:
Vizor написа:110-тина градуса държи на Дани .. като неговото не е много сток ;)

а при ръчка ?


При ръчка температурата пада ;) Както и на кр-а ми беше по същия начин. Трябва да се вземат и още мнения защото аз имам наблюдение само над неговата кола. Ама по логиката ми .. високи обороти високо налягане на маслото ..
двигателя на кр-а ми беше доста читав и на ръчка температурата на маслото падаше.. а на място се качваше до точно 110 градуса (1 път само 112 !)

и така.. най добре му пиши лично Masserati


Не е възможно при ръчка температурата на маслото да пада.Това противоречи на всички физични закони....ПО ВИСОКИ обороти ПОВЕЧЕ триене= на по-висока температура на маслото, неможеш да ме убедиш в противното в никакъв случай...Нека незабравяме , че маслото е в пряк контакт с движищите се части, и се загрява повече отколкото водата.Нещо не са ти верни 'будилниците' ми намирисва...
Съгласен съм при по-висока скорост да пада температурата на водата, заради по-голямото обдухване на радиатора, но охладителя/масления/ било сток или правен неможе да смогне и температурата на маслото малко по малко ще се покачва, а на водата може и да спада.
При мен се получава следното , и е много логично.Карам примерно 15 минути с 190 км/ч -маслото 121'/повече не съм го виждал да вдига градусите, защото не съм карал по-дълго от 15 минути с тази скорост, иначе ще пръдължи да расте УВЕРЯВАМ ТЕ/, водата ми е 82'.Намалявам на 130км/ч, маслото малко помалко пада на 102'-водата продължава да е 82'-83'.Карам продължително с 90км/ч-вода 90', масло 95'-98'.Спирам на място /двигателя работи на празен ход/, маслото се покачва почти веднага до 102'-104', перката прави 1,2 цикъла и маслото пада на 94-92'/оборотите са ниски-триенето малко=температурата пада :wink:


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Пет 03 окт 2008 19:20


Визоре, още ли обмисляш казаното от мене? :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 окт 2008 19:23


Не съм карал с 220 толкова време и не мога да кажа какво е, но мога да ти кажа с 220 за 7-8 минути :)
температурата седеше на 98 градуса :)
преди това беше на 108 :) докато карах из града
и да мисля и да не мисля.. виждам го с очите си и вярвам на тях


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Пет 03 окт 2008 22:31


Да , ако си я ръчкал в града е нормално да е 108', аз като я ръчкам в града ми стига до 112'.Като я карам нормално в града стои на 88'-94'/пак ти напомням гледам 3чифта уреди, от които 3 са сток , другите 3 са 'фк', и разликата между 2 еднакви уреда е 1или 2 градуса максимум, и то моментно, явно някой датчик ми е малко по-муден/.
При мене /зимно време/ при по-продължително каране с по-висока скорост водата ми е падала '/при скорост от 150 километра в час и околна температура -15'/примерно там някъде/ на 74" !! Но маслото твърдо и решително си катереше нагоре! / е не като лятно време , но за 30минутно каране си стигна 108' поне. След спиране / но не загасяне на двигателя/, маслото ми хвръкна на 118'/предполагам заради намалената циркулация на водата при 1000об/мин/ но след първия цикъл на перката пак си застава където трябва 92-94'.
Наскоро си купих сеат 'купра', в момента е разглобена на съставни части , за цялостен 'силов' тунинг, та нямах възможност да е покарам повече от 100-тина километра/нямах търпение да е разглобя/, та в нея има някакви 'ментерляшки' уреди, които също показват това което говоря по- горе.
Та да обобщя, това което говоря са прости физични закони, които съм учил дълги години, било то по един или друг повод .
Разбирам , че разчиташ на това което си видял , но явно е било моментно явление, или уредите не са добри. :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 окт 2008 22:57


;) В града си държеше 98-108 градуса максимум
не забравяй как се охлажда маслото на кр-а ;) не знам при тебе на пб-то така ли е ;)

Сега имам други проблеми с охлаждането на маслото
за щастие се притече на помощ колегата Сашко от банско само да намеря един маркуч и съм в джаза ;)


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Пет 03 окт 2008 23:14


Няма начин да не знам какъв е стоковия маслен охладител на КР или ПБ ! Е точно при тях масленият охладител е 100% еднакъв.
ако имаш нужда от помощ свиркай , ровя се точно в тези два двигателя приблизително 8 години вече! :wink:

ето и снимка
Изображение


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 03 окт 2008 23:15


За качествено масло температури от 120 градуса са смешни. Просто си сипвайте правилни масла - примерно Мотул или Мобил1 имат много добри, така наречените сред феновте, "рейсингови" синтетики ;)

П.П. Аз съм виждал на моята кола показание 154 градуса на маслото :twisted: без да се строши :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 окт 2008 23:19


Бате проблема вече не е КР двигателя .. а PY ;)
та .. полото нямаше охладител за маслото
масления филтър беше завит направо на блока завит
та странното е следното
тея коли са нямали проблеми с маслото а нямат охлаждане за тях
обаче сега маслото ще минава през турбинааа :wink:
тоест вече минава
обаче задължително трябва да сложа радиатора
сашко в понеделника ще му звънна да ми порати неговия да го слагам обаче ми трябва още един маркуч 1:1 с този на колегата от първата страница
та ако може някой да помоага
да мога да вържа и радиатора и филтъра


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Пет 03 окт 2008 23:19


абе 154' са все пак малко множко .Аз съм хвърлял лагери на разпределителния при доста по-ниски температури, и то точно с качествени масла.Иначе и аз съм фен на мобил 1 !
Визоре, ще проверя на едно място и ако има резултат ще съобщя :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 03 окт 2008 23:32


reactiven написа:абе 154' са все пак малко множко .Аз съм хвърлял лагери на разпределителния при доста по-ниски температури, и то точно с качествени масла.


е кое са му лагерите на репределителния :roll: разбрах 4е караш 1.8 8 клапана , а там не знам да има лаегри на разпределителния вал :roll:

А ина4е и за мен си4ко над 120-125 градуса е ненужно много ....
Слагаите си радятори бре ... тфа да не е фритиурник за картофи :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 03 окт 2008 23:33


Sachko написа:
reactiven написа:абе 154' са все пак малко множко .Аз съм хвърлял лагери на разпределителния при доста по-ниски температури, и то точно с качествени масла.


е кое са му лагерите на репределителния :roll: разбрах 4е караш 1.8 8 клапана , а там не знам да има лаегри на разпределителния вал :roll:

А ина4е и за мен си4ко над 120-125 градуса е ненужно много ....
Слагаите си радятори бре ... тфа да не е фритиурник за картофи :lol: :lol: :lol:


Понеделника го пращаш с наложен платеж :lol: и удари рамо за един маркуч да го еа! :lol: че ще и стопя лагерите на тая турбина умряла


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 03 окт 2008 23:35


колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се... :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта