Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Чет 24 окт 2013 20:11


Мноу място има в тоз голф1. :bowdown Мотора е в коша на всичките си тампони. Утре правим полуоските и като стане мегата ще палим. :) Пък нататък ще събирам ТУРБО частите.




Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот set16v » Чет 24 окт 2013 21:12




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот Vizor » Чет 24 окт 2013 22:27


До сега по-малък VR6 от собственото си турбо не съм виждал :D :D :D


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот ELFA » Съб 26 окт 2013 21:34


leonardo_vd написа:
ELFA написа:Можеш ли да постнеш някоя снимка на турбото, че нещо не го виждам да е като моето?

Кое турбо по-точно?

Е това с което беше 1.8Т-TD05-16G, за тоз VR6 нали още търсиш?!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 окт 2013 23:22


За ВР-а търся, но не ми е на първо четене. Ще чакам да изпадне нещо евтинко :Mr Green Fun
А снимка на тд05-цата не съм сигурен дали имам но е като тази.

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот Vizor » Нед 27 окт 2013 17:12


Тая ТД05-ца 1.8 я развърта идеално.. на 2.2 вече ще тапи мотора, а за VR6 по-добре не я слагай :D


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 ное 2013 11:18


За сега ще го наглася атмосферен пък като събера частите ще се турбинира. Със скоростите оправих нещата и съм с камбана от в5 и скоростите от 1.8т. Самия мотор стои по-наляво и се налага преправяне на полуоските. Не знам тез от г3 ВР6 дали са различни от тез на 4 цилиндровите. Мога да замеря каква дължина трябва да станат, та ако има нещо готово да махам тез заваряваните.
Нещо не ме кефи тоз как е орязал моста зарад генерацията :eek
Изображение


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот yms » Пет 15 ное 2013 17:01


Първо го подкарай 4х4 . Според мен за това купе 1.8 е по - добър . VR е много тежък .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Пет 15 ное 2013 21:47


Яла те запалихме на сухо.
https://www.facebook.com/photo.php?v=738174866210367&comment_id=102140438&notif_t=like
Следва тънката работа.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Пет 22 ное 2013 22:23


Продължават се с мъките. Сега до 4000 оборота и не чете повече. Пак ще се връща мегата на създателя.
Ето и видео.
https://www.facebook.com/photo.php?v=743442372350283&notif_t=like


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот leonardo_vd » Вто 17 дек 2013 19:14


Нагласихме всичко и сега мотора е чук. За съжаление още атмосферен. Доста добре се държи и смея да кажа че върви колкото 1.8т докъдето бях стигнал с него. Не мога да си представя това животно турбинирано. :bowdown


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот shanadjiqta » Вто 17 дек 2013 20:23


пожелавам ти след време не само да си го представяш :th_up


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот bratq_varvari1 » Чет 19 дек 2013 6:49


leonardo_vd написа:Нагласихме всичко и сега мотора е чук. За съжаление още атмосферен. Доста добре се държи и смея да кажа че върви колкото 1.8т докъдето бях стигнал с него. Не мога да си представя това животно турбинирано. :bowdown




Казваш,че стария ти мотор е бил 170-190 коня на мотор,нещо не ми се връзва


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот ELFA » Чет 19 дек 2013 14:51


bratq_varvari1 написа:
leonardo_vd написа:Нагласихме всичко и сега мотора е чук. За съжаление още атмосферен. Доста добре се държи и смея да кажа че върви колкото 1.8т докъдето бях стигнал с него. Не мога да си представя това животно турбинирано. :bowdown




Казваш,че стария ти мотор е бил 170-190 коня на мотор,нещо не ми се връзва

С турбина за 340 коня която има фул буст на 3000 об.?!?! :gruebel


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот leonardo_vd » Чет 19 дек 2013 20:47


Говоря на първо четене. Не съм я пускал с други коли и не съм я карал от 3-та нагоре. Кефи ме как тръгва от ниските и не мисля че сега ВР-а е 170 коня :) Ама 1.8т е в друга кола и ще го пробваме.


Малко за архива:

Изображение

Последна промяна от leonardo_vd на Чет 19 дек 2013 22:16, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта