
Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
Мноу място има в тоз голф1.
Мотора е в коша на всичките си тампони. Утре правим полуоските и като стане мегата ще палим. :) Пък нататък ще събирам ТУРБО частите.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
До сега по-малък VR6 от собственото си турбо не съм виждал :D :D :D
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
leonardo_vd написа:ELFA написа:Можеш ли да постнеш някоя снимка на турбото, че нещо не го виждам да е като моето?
Кое турбо по-точно?
Е това с което беше 1.8Т-TD05-16G, за тоз VR6 нали още търсиш?!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
За ВР-а търся, но не ми е на първо четене. Ще чакам да изпадне нещо евтинко
А снимка на тд05-цата не съм сигурен дали имам но е като тази.




А снимка на тд05-цата не съм сигурен дали имам но е като тази.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
Тая ТД05-ца 1.8 я развърта идеално.. на 2.2 вече ще тапи мотора, а за VR6 по-добре не я слагай :D
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
За сега ще го наглася атмосферен пък като събера частите ще се турбинира. Със скоростите оправих нещата и съм с камбана от в5 и скоростите от 1.8т. Самия мотор стои по-наляво и се налага преправяне на полуоските. Не знам тез от г3 ВР6 дали са различни от тез на 4 цилиндровите. Мога да замеря каква дължина трябва да станат, та ако има нещо готово да махам тез заваряваните.
Нещо не ме кефи тоз как е орязал моста зарад генерацията

Нещо не ме кефи тоз как е орязал моста зарад генерацията


Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
Първо го подкарай 4х4 . Според мен за това купе 1.8 е по - добър . VR е много тежък .
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
Яла те запалихме на сухо.
https://www.facebook.com/photo.php?v=738174866210367&comment_id=102140438¬if_t=like
Следва тънката работа.
https://www.facebook.com/photo.php?v=738174866210367&comment_id=102140438¬if_t=like
Следва тънката работа.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V
Продължават се с мъките. Сега до 4000 оборота и не чете повече. Пак ще се връща мегата на създателя.
Ето и видео.
https://www.facebook.com/photo.php?v=743442372350283¬if_t=like
Ето и видео.
https://www.facebook.com/photo.php?v=743442372350283¬if_t=like
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Нагласихме всичко и сега мотора е чук. За съжаление още атмосферен. Доста добре се държи и смея да кажа че върви колкото 1.8т докъдето бях стигнал с него. Не мога да си представя това животно турбинирано. 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
пожелавам ти след време не само да си го представяш 

- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
leonardo_vd написа:Нагласихме всичко и сега мотора е чук. За съжаление още атмосферен. Доста добре се държи и смея да кажа че върви колкото 1.8т докъдето бях стигнал с него. Не мога да си представя това животно турбинирано.
Казваш,че стария ти мотор е бил 170-190 коня на мотор,нещо не ми се връзва
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
bratq_varvari1 написа:leonardo_vd написа:Нагласихме всичко и сега мотора е чук. За съжаление още атмосферен. Доста добре се държи и смея да кажа че върви колкото 1.8т докъдето бях стигнал с него. Не мога да си представя това животно турбинирано.
Казваш,че стария ти мотор е бил 170-190 коня на мотор,нещо не ми се връзва
С турбина за 340 коня която има фул буст на 3000 об.?!?!

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Говоря на първо четене. Не съм я пускал с други коли и не съм я карал от 3-та нагоре. Кефи ме как тръгва от ниските и не мисля че сега ВР-а е 170 коня :) Ама 1.8т е в друга кола и ще го пробваме.
Малко за архива:

Малко за архива:

Последна промяна от leonardo_vd на Чет 19 дек 2013 22:16, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта