1,8 моноинжекция...Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Вто 26 апр 2011 0:16


Vizor написа:k24-ката от печката и от S2 нямат нищо общо


Абсолютно е така наистина,но на дизела се наложи да се преправя смукателя за да успее да се помести турбината,защото опираше...и като резултат надуваше от към 3000 до към 5200об./мин,а ми казаха,че била от 1.6тд :roll:
Тези дни ще се сдобия и с една к24 за печка разбира се,да си стои в гаража...искам да сложа к14 като за начало и в зависимост от това на колко оборота ще почне да спъва,ще преценя дали да сменя с к24.
Това е най-сериозното начинание,с което съм се захващал и тия дни от време на време се стряскам на сън :) ,но ще карам докрай!




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот don hose » Вто 26 апр 2011 8:34


Колега ти с бензинов всмукател ли караш.Ако е така сподели как напъха турбото зад него.Аз от доста време се чудя как да сложа колектор от G60 на моя дизел.
Има колеги които карат бензини с дизелов изпускател но при мен както и да го мисля не излизат сметките.Ако имаш възможнст цъкни няколко снимки как стои турбото ти спрямо задния тампон на мотора.
Успех!


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Вто 26 апр 2011 12:46


don hose написа:Колега ти с бензинов всмукател ли караш.Ако е така сподели как напъха турбото зад него.Аз от доста време се чудя как да сложа колектор от G60 на моя дизел.
Има колеги които карат бензини с дизелов изпускател но при мен както и да го мисля не излизат сметките.Ако имаш възможнст цъкни няколко снимки как стои турбото ти спрямо задния тампон на мотора.
Успех!


:D ставаше въпрос за другата ми кола,тя си е с дизелов смукател или не разбирам какво питаш :roll:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Вто 26 апр 2011 19:14


аз съм с дизелов испускател и си го преправих за да седи на обратно .....обаче турбината наистина застава много плътно до лапата на тампона и е малко е...на работата с даун пайпа ....или караш по турбина или се прави пайп който затапва зверски или правиш фланец на колектора да обърнеш турбото и да ти е мирна главата :)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Вто 26 апр 2011 19:58


indjov_GTI написа:аз съм с дизелов испускател и си го преправих за да седи на обратно .....обаче турбината наистина застава много плътно до лапата на тампона и е малко е...на работата с даун пайпа ....или караш по турбина или се прави пайп който затапва зверски или правиш фланец на колектора да обърнеш турбото и да ти е мирна главата :)


Имам изпускател и от 1з и от ААЗ,сподели за преправа да стои обратно...и ква е турбината :beer


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vento » Вто 26 апр 2011 21:09


Много ми е интересна темата и я следя с интерес и с нетърпение очаквам развитие, ама нещо не бързате май...
Не, че ще си правя RP-то турбо, но моното ми е стара любов и искам да изучавам всичко, свързано с него. Пък за атмосферното май научих (почти) всичко...
Един въпрос - с нормалните бутала с 8мм камера ли ще го караш (предполагам де, но да питам)?


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Вто 26 апр 2011 23:17


м да от ааз е подходящ(поне аз съм с такъв де)...еми как се препрая...ами купуваш си нови гарнитура за испускатела налагаш ги на обратно и гледаш кое трябва да отстраниш с шлайфчето :) ето така(дано не се сърди колегата,че му ползвам снимката) http://img217.imageshack.us/img217/1931 ... 0x1200.jpg ...след като издукараш не пасва на 100% ,налагаш го и гледаш,каде опира по смукателя и пилиш докато не пасне ,ако трябва дори и от всмукателния отнемай да не отанее чугуна ;) :beer

П.С за турбината знам,че била от ауди...Гарет е 42/48 но друго не пише фланеца се оказа същия като на колектора от ааз-то и заспа ...само дет го ядох с пайпа ... варианта пак казвам,беше или да се заварти турбината посредством преходен фланец(студения охлюв към тампона,топлия към скоростите)или да се прави нова лапа на тампона/мотора за да се направи пайп с хубаво коляно :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Сря 27 апр 2011 0:21


Vento написа:Много ми е интересна темата и я следя с интерес и с нетърпение очаквам развитие, ама нещо не бързате май...
Не, че ще си правя RP-то турбо, но моното ми е стара любов и искам да изучавам всичко, свързано с него. Пък за атмосферното май научих (почти) всичко...
Един въпрос - с нормалните бутала с 8мм камера ли ще го караш (предполагам де, но да питам)?


Ми имах нужда да проуча подробно нещата,а и досега се бавех заради финансова несъстоятелност,но парички вече има и плана ми е към петък или събота да се влиза в бокса...остават още малко неща да се набавят и така...мотора ще е сток 9:1,мисля че няма нужда да се разрежда за това налягане,то АГУ работят на 9.3:1.

Абе в близките седмици ще проверя практически твърденията ти за моното :D :да:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 28 апр 2011 20:46


Днес ми пристигна разтоварващия клапан и буустметъра(DTS)...за метърчето се поизръсих,но не мога да си позволя грешки при отчитането все пак,а чух добри отзиви за марката :wink:
Snimka-0019.jpg
Snimka-0020.jpg


До тук съм на около 550лв.,а гледам се по тънката лайстна...развенчаха ми се илюзиите за 500-600лв. за всичко :Mr Green Fun ...ще видиме за работа,настройки и т.н. до колко ще се стигне :bishop

Всичко върви по план и утре започвам конверсията :horror:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Чет 28 апр 2011 23:52


emiltd написа:До тук съм на около 550лв.,а гледам се по тънката лайстна...развенчаха ми се илюзиите за 500-600лв. за всичко :Mr Green Fun ...ще видиме за работа,настройки и т.н. до колко ще се стигне :bishop


колега поне още доло горе толкова ще идат ;) .....
един съвет...прегледай тампоните на мотора и по точно предния,защото прави беля като се скъса... :beer

Успех :да:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Пет 29 апр 2011 0:15


...абе работата ще е тънка,притеснява ме повече преходния фланец за колектора :(

Предния тампон бива,този на кутията е зле...ма то и за съединител ще се мисли :beer


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот vinixxx » Пет 29 апр 2011 9:01


indjov_GTI написа:
emiltd написа:До тук съм на около 550лв.,а гледам се по тънката лайстна...развенчаха ми се илюзиите за 500-600лв. за всичко :Mr Green Fun ...ще видиме за работа,настройки и т.н. до колко ще се стигне :bishop


колега поне още доло горе толкова ще идат ;) .....
един съвет...прегледай тампоните на мотора и по точно предния,защото прави беля като се скъса... :beer

Успех :да:


ква беля?моя предния е за смяна :cry:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Пет 29 апр 2011 20:08


е къв преходен фланец....колектора от какво ти е :roll: не става ли плъг енд плей

към колегата vinixxx...еми каква беля на тебе най много турбината да се забие в купето :) при мен като се скъса и се опита да отвори капака :D и ми счупи на радиатора долния щуцер(този за термостат който отива) друго неможах да видя да е станало :) :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Съб 30 апр 2011 0:50


[quote="indjov_GTI"]е къв преходен фланец....колектора от какво ти е :roll: не става ли плъг енд плей


Имам колектор и от 1з и от ааз,като плана ми е да ползвам този от тдито,защото си ляга добре и захвата е отдолу,единствено ще се наложи преходен фланец за тази к14...мислих и твоя вариант,но пайпа ще дойде откъм тампона и ще е кофти много да се направи читаво :(


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Вто 03 май 2011 23:03


И ето,вече се работи по колата...правим я аз и едно приятелче(утвърден ГОУФАДЖИЯ :Mr Green Fun ),но се работи бавно,понеже имам свободно време само вечер.

Монтирахме охладител на маслото,заедно със съответните водни съединения
Snimka-0004.jpg
Snimka-0006.jpg


...после смукател и изпускател долу и пробно налагане на турбото с ААЗ колектор(на обратно),за да се види,как ще е работата с даунпайпа при тампона на мотора(това по идея на indjov_GTI :applause: ) и кое,как,защо ще се пили на колектора...и така,оказва се доста оскъдно свободното място между турбо и тампон,но мисля,че ще го измислим все пак...
Snimka-0009.jpg
Snimka-0011.jpg


...след това се заехме да развъртим охлювите,за да осигурим адекватен поток на маслото...студената част си тръгна,като по вода,но топлата не ще и да чуе :? ,напръскахме обилно с една уж вълшебна течност и го оставихме да нощува така,и утре се продължава с боя :mrgreen:
Snimka-0014.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта