Vizor написа:k24-ката от печката и от S2 нямат нищо общо
Абсолютно е така наистина,но на дизела се наложи да се преправя смукателя за да успее да се помести турбината,защото опираше...и като резултат надуваше от към 3000 до към 5200об./мин,а ми казаха,че била от 1.6тд
Тези дни ще се сдобия и с една к24 за печка разбира се,да си стои в гаража...искам да сложа к14 като за начало и в зависимост от това на колко оборота ще почне да спъва,ще преценя дали да сменя с к24.
Това е най-сериозното начинание,с което съм се захващал и тия дни от време на време се стряскам на сън


...ще видиме за работа,настройки и т.н. до колко ще се стигне 

) и кое,как,защо ще се пили на колектора...и така,оказва се доста оскъдно свободното място между турбо и тампон,но мисля,че ще го измислим все пак...