



Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Ако сложиш по голяма турбина ще се кефиш повече 

- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Така е...Въпроса е колко по голяма...Тия вентилатори,ей




- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Ми на AAZ-та според мен скромната упомената турбина и заспа, така че и на 1в резултата ще ти хареса 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Засилване на Голф 2 ТД
k14 е доста добра турбинка,относно динамика и прилично напомпване на печката,но е ефективна до 1.4-1.5 бара.Ако се надува повече,започва да издъхва при по-ниски обороти(3600-3800рпм) и мощноста идва в малко неефективен диапазон.Следващия момент е,че отива за скрап турбината
Докато при к24 може да се постигне по-голямо ефективно налягане(няма да споменавам конкретно,за да не привличам вниманието на някои професори)и то във по-високи обороти.
Единствения минус е,че малко по-късничко ще идва налягането,в сравнение с к14,но пък после разликата ще е доволна.
Специално при мотора на Боби,със сегашните настройки на гориво, с една к24,ще спадне времето от 0 до 100км/ч с около секунда,което не е малка разлика,но по-важното е,че колата ще стане и по-силна в голямата скорост,което само по себе си ще наложи още оптимизиране на изпускателната система.Освен това е важно да се отбележи,че тази турбина е доста корава и търпи издевателства
Боби,много ми е мерак да замериш колата на дино,знам че е скъпичко,но е хубаво да разберем къде се намираш сега,спрямо заводските 44кВ.Би било много интересно,имайки в предвид че си със сток мотор и турбо,освен кулер,ауспуси и механични настройки.

Докато при к24 може да се постигне по-голямо ефективно налягане(няма да споменавам конкретно,за да не привличам вниманието на някои професори)и то във по-високи обороти.
Единствения минус е,че малко по-късничко ще идва налягането,в сравнение с к14,но пък после разликата ще е доволна.
Специално при мотора на Боби,със сегашните настройки на гориво, с една к24,ще спадне времето от 0 до 100км/ч с около секунда,което не е малка разлика,но по-важното е,че колата ще стане и по-силна в голямата скорост,което само по себе си ще наложи още оптимизиране на изпускателната система.Освен това е важно да се отбележи,че тази турбина е доста корава и търпи издевателства

Боби,много ми е мерак да замериш колата на дино,знам че е скъпичко,но е хубаво да разберем къде се намираш сега,спрямо заводските 44кВ.Би било много интересно,имайки в предвид че си със сток мотор и турбо,освен кулер,ауспуси и механични настройки.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
emiltd написа:k14 е доста добра турбинка,относно динамика и прилично напомпване на печката,но е ефективна до 1.4-1.5 бара.Ако се надува повече,започва да издъхва при по-ниски обороти(3600-3800рпм) и мощноста идва в малко неефективен диапазон.Следващия момент е,че отива за скрап турбината![]()
Докато при к24 може да се постигне по-голямо ефективно налягане(няма да споменавам конкретно,за да не привличам вниманието на някои професори)и то във по-високи обороти.
Единствения минус е,че малко по-късничко ще идва налягането,в сравнение с к14,но пък после разликата ще е доволна.
Специално при мотора на Боби,със сегашните настройки на гориво, с една к24,ще спадне времето от 0 до 100км/ч с около секунда,което не е малка разлика,но по-важното е,че колата ще стане и по-силна в голямата скорост,което само по себе си ще наложи още оптимизиране на изпускателната система.Освен това е важно да се отбележи,че тази турбина е доста корава и търпи издевателства![]()
Боби,много ми е мерак да замериш колата на дино,знам че е скъпичко,но е хубаво да разберем къде се намираш сега,спрямо заводските 44кВ.Би било много интересно,имайки в предвид че си със сток мотор и турбо,освен кулер,ауспуси и механични настройки.
Емич,наистина ще е интересно.По-добре да не гадаем(много скептици има тука),скоро може и да направя едно Дино.ще проверя цените-до мен има сервиз ХЕЕД.Мисля,че там има.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума
,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата 


- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Ще проверя как са нещата!
Заклетите дизелджии(макар да сме малко) ще си направим синдикат и фонд за взаимопомощ 


-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД
и освен това предлагам да се направи първа копка на дизел тунинг студио-" ЕТ-БАТ ЕМО" в Монтана 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
emiltd написа:Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата
'ше' точната наставка. Мисля, че е най-добре да се свържете с г-н Христо Петров (scirocco gt) или Влади Николов (дино оператора). От там можете да вземете актуалните цени. Ако няма промяна те са 1 час - 150лв без ограничение на ръновете за една кола на предно (демек не да наемеш шаси-динамометъра за 1 час качваш една кола и в този час можеш да измъчваш колата си колкото поискаш). За настройка на гориво и аванс мисля, че е перфектно. Аз лично като настройвах полото за горивото ми отне точно 1 час като оставях колата да си отпочине значително време (посетих тоалетната

99% съм сигурен, че цените са актуални просто е хубаво да направите един разговор с г-н Петров и да запазите евентуално час, защото ако има кола за настройка в момента да не чакате сумати време.
Това е долу горе от мене. Знаеш, че винаги съм насреща да помогна с каквото мога било то с идеи или със семки

- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Vizor написа:emiltd написа:Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата
'ше' точната наставка. Мисля, че е най-добре да се свържете с г-н Христо Петров (scirocco gt) или Влади Николов (дино оператора). От там можете да вземете актуалните цени. Ако няма промяна те са 1 час - 150лв без ограничение на ръновете за една кола на предно (демек не да наемеш шаси-динамометъра за 1 час качваш една кола и в този час можеш да измъчваш колата си колкото поискаш). За настройка на гориво и аванс мисля, че е перфектно. Аз лично като настройвах полото за горивото ми отне точно 1 час като оставях колата да си отпочине значително време (посетих тоалетната). За замерване на мощност на един автомобил на предно предаване цената е 80лв. Също добра мерилка, която може да ти каже на къде вървиш аджеба дали е нагоре или надолу. Как си с горивото. При какви обороти беднее, богатее, добрее и така нататъка.
99% съм сигурен, че цените са актуални просто е хубаво да направите един разговор с г-н Петров и да запазите евентуално час, защото ако има кола за настройка в момента да не чакате сумати време.
Това е долу горе от мене. Знаеш, че винаги съм насреща да помогна с каквото мога било то с идеи или със семки
Много ти благодаря за изчерпателния отговор!


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Vizor написа:emiltd написа:Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата
'ше' точната наставка. Мисля, че е най-добре да се свържете с г-н Христо Петров (scirocco gt) или Влади Николов (дино оператора). От там можете да вземете актуалните цени. Ако няма промяна те са 1 час - 150лв без ограничение на ръновете за една кола на предно (демек не да наемеш шаси-динамометъра за 1 час качваш една кола и в този час можеш да измъчваш колата си колкото поискаш). За настройка на гориво и аванс мисля, че е перфектно. Аз лично като настройвах полото за горивото ми отне точно 1 час като оставях колата да си отпочине значително време (посетих тоалетната). За замерване на мощност на един автомобил на предно предаване цената е 80лв. Също добра мерилка, която може да ти каже на къде вървиш аджеба дали е нагоре или надолу. Как си с горивото. При какви обороти беднее, богатее, добрее и така нататъка.
99% съм сигурен, че цените са актуални просто е хубаво да направите един разговор с г-н Петров и да запазите евентуално час, защото ако има кола за настройка в момента да не чакате сумати време.
Това е долу горе от мене. Знаеш, че винаги съм насреща да помогна с каквото мога било то с идеи или със семки
Поздрави,бързо се отзоваваш на сигналите за помощ


Относно помощта,като сменя скапаната турбина и започна играта с гориво и аванс,определено ще са ми нужни твоите съвети...знаеш,че точно ти ме зариби с шантавата идея за моно-турбо


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Абе трябваше да кажеш, че аз съм виновен щях да ти кажа да не се захващаш
Ако мога да бъда полезен.. лично, скайп, телефон.. винаги отговавям ако мога..

Ако мога да бъда полезен.. лично, скайп, телефон.. винаги отговавям ако мога..
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Само един много прост въпрос,ако не е тайна.Същия голф 2 ТД , само че 75 к.с. може да се постигне същия ефект нали?И ако може колегата с белия звяр да ми каже групо колко му е злезнало до сега.Мерси предварително 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Засилване на Голф 2 ТД
djivok написа:Само един много прост въпрос,ако не е тайна.Същия голф 2 ТД , само че 75 к.с. може да се постигне същия ефект нали?И ако може колегата с белия звяр да ми каже групо колко му е злезнало до сега.Мерси предварително
Разберете най-накрая,че мк2 1.6тд са 60,70 и 80к.с. и стига вече с тия нарицателни 75коня

На въпроса,дали може да се направи същото с твоя мотор,да може!Все пак,колата на Боби е средно подсилена,за да може да и се радва повече време


Относно разходите,ако сам си настройваш налягане и гориво,тогава ще са ти нужни около 100лв. за кулер и пътища,втора ръка(може и нови,но ще е доста по-скъпо),задължително спортен филтър(х лв.),бууст-метър(минимум 40лв.) и евентуално механичен бууст-контролер(минимум 45лв.),в зависимост от това,какво е турбото ти.Друго,което ще се наложи е да оптимизираш изпускателната система...х лв.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
emiltd написа:djivok написа:Само един много прост въпрос,ако не е тайна.Същия голф 2 ТД , само че 75 к.с. може да се постигне същия ефект нали?И ако може колегата с белия звяр да ми каже групо колко му е злезнало до сега.Мерси предварително
Разберете най-накрая,че мк2 1.6тд са 60,70 и 80к.с. и стига вече с тия нарицателни 75коня![]()
На въпроса,дали може да се направи същото с твоя мотор,да може!Все пак,колата на Боби е средно подсилена,за да може да и се радва повече време...не че не може повече,но тогава се засилва риска от претоварване на мотора,а и на турбината
,та тук всеки сам си решава какво желае.
Относно разходите,ако сам си настройваш налягане и гориво,тогава ще са ти нужни около 100лв. за кулер и пътища,втора ръка(може и нови,но ще е доста по-скъпо),задължително спортен филтър(х лв.),бууст-метър(минимум 40лв.) и евентуално механичен бууст-контролер(минимум 45лв.),в зависимост от това,какво е турбото ти.Друго,което ще се наложи е да оптимизираш изпускателната система...х лв.
Нямам какво повече да добавя-при желание и малко пари главно за кулер и пътища..Аз още нямам буус метър и контролер...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта