Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот freezone » Нед 05 юни 2011 21:44


Ако сложиш по голяма турбина ще се кефиш повече :)




Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Нед 05 юни 2011 21:59


Така е...Въпроса е колко по голяма...Тия вентилатори,ей :Mr Green Fun :Mr Green Fun :обичам ви


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1965
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот Traytor » Нед 05 юни 2011 23:07


Ми на AAZ-та според мен скромната упомената турбина и заспа, така че и на 1в резултата ще ти хареса :P


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот emiltd » Пон 06 юни 2011 8:38


k14 е доста добра турбинка,относно динамика и прилично напомпване на печката,но е ефективна до 1.4-1.5 бара.Ако се надува повече,започва да издъхва при по-ниски обороти(3600-3800рпм) и мощноста идва в малко неефективен диапазон.Следващия момент е,че отива за скрап турбината :P

Докато при к24 може да се постигне по-голямо ефективно налягане(няма да споменавам конкретно,за да не привличам вниманието на някои професори)и то във по-високи обороти.
Единствения минус е,че малко по-късничко ще идва налягането,в сравнение с к14,но пък после разликата ще е доволна.

Специално при мотора на Боби,със сегашните настройки на гориво, с една к24,ще спадне времето от 0 до 100км/ч с около секунда,което не е малка разлика,но по-важното е,че колата ще стане и по-силна в голямата скорост,което само по себе си ще наложи още оптимизиране на изпускателната система.Освен това е важно да се отбележи,че тази турбина е доста корава и търпи издевателства :Mr Green Fun

Боби,много ми е мерак да замериш колата на дино,знам че е скъпичко,но е хубаво да разберем къде се намираш сега,спрямо заводските 44кВ.Би било много интересно,имайки в предвид че си със сток мотор и турбо,освен кулер,ауспуси и механични настройки.


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Пон 06 юни 2011 9:01


emiltd написа:k14 е доста добра турбинка,относно динамика и прилично напомпване на печката,но е ефективна до 1.4-1.5 бара.Ако се надува повече,започва да издъхва при по-ниски обороти(3600-3800рпм) и мощноста идва в малко неефективен диапазон.Следващия момент е,че отива за скрап турбината :P

Докато при к24 може да се постигне по-голямо ефективно налягане(няма да споменавам конкретно,за да не привличам вниманието на някои професори)и то във по-високи обороти.
Единствения минус е,че малко по-късничко ще идва налягането,в сравнение с к14,но пък после разликата ще е доволна.

Специално при мотора на Боби,със сегашните настройки на гориво, с една к24,ще спадне времето от 0 до 100км/ч с около секунда,което не е малка разлика,но по-важното е,че колата ще стане и по-силна в голямата скорост,което само по себе си ще наложи още оптимизиране на изпускателната система.Освен това е важно да се отбележи,че тази турбина е доста корава и търпи издевателства :Mr Green Fun

Боби,много ми е мерак да замериш колата на дино,знам че е скъпичко,но е хубаво да разберем къде се намираш сега,спрямо заводските 44кВ.Би било много интересно,имайки в предвид че си със сток мотор и турбо,освен кулер,ауспуси и механични настройки.


Емич,наистина ще е интересно.По-добре да не гадаем(много скептици има тука),скоро може и да направя едно Дино.ще проверя цените-до мен има сервиз ХЕЕД.Мисля,че там има.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот emiltd » Пон 06 юни 2011 9:16


Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума :да: ,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата heavy metal zork


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Пон 06 юни 2011 9:20


Ще проверя как са нещата! :bowdown Заклетите дизелджии(макар да сме малко) ще си направим синдикат и фонд за взаимопомощ :drunk


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот shanadjiqta » Пон 06 юни 2011 12:15


и освен това предлагам да се направи първа копка на дизел тунинг студио-" ЕТ-БАТ ЕМО" в Монтана :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот Vizor » Пон 06 юни 2011 12:59


emiltd написа:Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума :да: ,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата heavy metal zork


'ше' точната наставка. Мисля, че е най-добре да се свържете с г-н Христо Петров (scirocco gt) или Влади Николов (дино оператора). От там можете да вземете актуалните цени. Ако няма промяна те са 1 час - 150лв без ограничение на ръновете за една кола на предно (демек не да наемеш шаси-динамометъра за 1 час качваш една кола и в този час можеш да измъчваш колата си колкото поискаш). За настройка на гориво и аванс мисля, че е перфектно. Аз лично като настройвах полото за горивото ми отне точно 1 час като оставях колата да си отпочине значително време (посетих тоалетната mhihi ). За замерване на мощност на един автомобил на предно предаване цената е 80лв. Също добра мерилка, която може да ти каже на къде вървиш аджеба дали е нагоре или надолу. Как си с горивото. При какви обороти беднее, богатее, добрее и така нататъка.

99% съм сигурен, че цените са актуални просто е хубаво да направите един разговор с г-н Петров и да запазите евентуално час, защото ако има кола за настройка в момента да не чакате сумати време.

Това е долу горе от мене. Знаеш, че винаги съм насреща да помогна с каквото мога било то с идеи или със семки mhihi


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Пон 06 юни 2011 14:23


Vizor написа:
emiltd написа:Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума :да: ,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата heavy metal zork


'ше' точната наставка. Мисля, че е най-добре да се свържете с г-н Христо Петров (scirocco gt) или Влади Николов (дино оператора). От там можете да вземете актуалните цени. Ако няма промяна те са 1 час - 150лв без ограничение на ръновете за една кола на предно (демек не да наемеш шаси-динамометъра за 1 час качваш една кола и в този час можеш да измъчваш колата си колкото поискаш). За настройка на гориво и аванс мисля, че е перфектно. Аз лично като настройвах полото за горивото ми отне точно 1 час като оставях колата да си отпочине значително време (посетих тоалетната mhihi ). За замерване на мощност на един автомобил на предно предаване цената е 80лв. Също добра мерилка, която може да ти каже на къде вървиш аджеба дали е нагоре или надолу. Как си с горивото. При какви обороти беднее, богатее, добрее и така нататъка.

99% съм сигурен, че цените са актуални просто е хубаво да направите един разговор с г-н Петров и да запазите евентуално час, защото ако има кола за настройка в момента да не чакате сумати време.

Това е долу горе от мене. Знаеш, че винаги съм насреща да помогна с каквото мога било то с идеи или със семки mhihi


Много ти благодаря за изчерпателния отговор! :drunk Ще се свържа с един от колегите. :обичам ви


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот emiltd » Пон 06 юни 2011 14:44


Vizor написа:
emiltd написа:Ако не се лъжа,там работеше уважавания от мен Vizor,на него турбо му е любима дума :да: ,можеш да се свържеш с него,да ти обясни колко са цените на рън,пък ние заклетите дизелджии може да помогнем с някой лев в името на каузата heavy metal zork


'ше' точната наставка. Мисля, че е най-добре да се свържете с г-н Христо Петров (scirocco gt) или Влади Николов (дино оператора). От там можете да вземете актуалните цени. Ако няма промяна те са 1 час - 150лв без ограничение на ръновете за една кола на предно (демек не да наемеш шаси-динамометъра за 1 час качваш една кола и в този час можеш да измъчваш колата си колкото поискаш). За настройка на гориво и аванс мисля, че е перфектно. Аз лично като настройвах полото за горивото ми отне точно 1 час като оставях колата да си отпочине значително време (посетих тоалетната mhihi ). За замерване на мощност на един автомобил на предно предаване цената е 80лв. Също добра мерилка, която може да ти каже на къде вървиш аджеба дали е нагоре или надолу. Как си с горивото. При какви обороти беднее, богатее, добрее и така нататъка.

99% съм сигурен, че цените са актуални просто е хубаво да направите един разговор с г-н Петров и да запазите евентуално час, защото ако има кола за настройка в момента да не чакате сумати време.

Това е долу горе от мене. Знаеш, че винаги съм насреща да помогна с каквото мога било то с идеи или със семки mhihi


Поздрави,бързо се отзоваваш на сигналите за помощ :D ,респект :bowdown

Относно помощта,като сменя скапаната турбина и започна играта с гориво и аванс,определено ще са ми нужни твоите съвети...знаеш,че точно ти ме зариби с шантавата идея за моно-турбо :Mr Green Fun ,но това е друга тема,да не я разисквам тук и да цапам темата на момчето :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот Vizor » Пон 06 юни 2011 14:52


Абе трябваше да кажеш, че аз съм виновен щях да ти кажа да не се захващаш mhihi

Ако мога да бъда полезен.. лично, скайп, телефон.. винаги отговавям ако мога..


djivok
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 22 юни 2011 2:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот djivok » Сря 22 юни 2011 4:03


Само един много прост въпрос,ако не е тайна.Същия голф 2 ТД , само че 75 к.с. може да се постигне същия ефект нали?И ако може колегата с белия звяр да ми каже групо колко му е злезнало до сега.Мерси предварително :)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот emiltd » Сря 22 юни 2011 9:09


djivok написа:Само един много прост въпрос,ако не е тайна.Същия голф 2 ТД , само че 75 к.с. може да се постигне същия ефект нали?И ако може колегата с белия звяр да ми каже групо колко му е злезнало до сега.Мерси предварително :)


Разберете най-накрая,че мк2 1.6тд са 60,70 и 80к.с. и стига вече с тия нарицателни 75коня :dummy:
На въпроса,дали може да се направи същото с твоя мотор,да може!Все пак,колата на Боби е средно подсилена,за да може да и се радва повече време :Mr Green Fun ...не че не може повече,но тогава се засилва риска от претоварване на мотора,а и на турбината :Mr Green Fun ,та тук всеки сам си решава какво желае.
Относно разходите,ако сам си настройваш налягане и гориво,тогава ще са ти нужни около 100лв. за кулер и пътища,втора ръка(може и нови,но ще е доста по-скъпо),задължително спортен филтър(х лв.),бууст-метър(минимум 40лв.) и евентуално механичен бууст-контролер(минимум 45лв.),в зависимост от това,какво е турбото ти.Друго,което ще се наложи е да оптимизираш изпускателната система...х лв.


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот daywalker » Сря 22 юни 2011 18:13


emiltd написа:
djivok написа:Само един много прост въпрос,ако не е тайна.Същия голф 2 ТД , само че 75 к.с. може да се постигне същия ефект нали?И ако може колегата с белия звяр да ми каже групо колко му е злезнало до сега.Мерси предварително :)


Разберете най-накрая,че мк2 1.6тд са 60,70 и 80к.с. и стига вече с тия нарицателни 75коня :dummy:
На въпроса,дали може да се направи същото с твоя мотор,да може!Все пак,колата на Боби е средно подсилена,за да може да и се радва повече време :Mr Green Fun ...не че не може повече,но тогава се засилва риска от претоварване на мотора,а и на турбината :Mr Green Fun ,та тук всеки сам си решава какво желае.
Относно разходите,ако сам си настройваш налягане и гориво,тогава ще са ти нужни около 100лв. за кулер и пътища,втора ръка(може и нови,но ще е доста по-скъпо),задължително спортен филтър(х лв.),бууст-метър(минимум 40лв.) и евентуално механичен бууст-контролер(минимум 45лв.),в зависимост от това,какво е турбото ти.Друго,което ще се наложи е да оптимизираш изпускателната система...х лв.



Нямам какво повече да добавя-при желание и малко пари главно за кулер и пътища..Аз още нямам буус метър и контролер... :drinking:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта