:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Няколко въпроса за 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 28 юли 2015 20:42


Трябва да ги изровя.
Намерих ги - 240цц - явно грешен спомен. Намерих им снимката точно.

0280150447




Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Вто 28 юли 2015 20:54


Тия 1.8Т са ни изпили мозъците случват се грешки понякога. При мен са 224куб. на 3 бара в 4 от 5 таблици, но забелязах че ги дават 240-ки в една шарена екселска таблица, която имам от преди доста време и рядко ползвам. Чудя се дали не гледаме едно и също. Пусни ми я на rs16v@abv.bg когато можеш да и хвърля едно очо. :beer
Поздрави Пешко


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 28 юли 2015 21:20


Там е


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Вто 28 юли 2015 21:54


Тези 0280 150 447 са с около 35кубика по-малки от 0280 150 464. В мойта таблица е същото съотношение както при теб, но с малко по-различни стойности. И 447-ците (които са от AEB) с регулатор на 4 бара (справка с аутодатата), като ги сравня с 464-ките (които са от AGU) с 3 баров, и като ги превъртя през калкулатора за налягане излиза че по-малките на 4бара препокриват абсолютно точно по-големите с малкия регулатор


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Вто 28 юли 2015 22:40


а може ли да видиш тия 258цц на 3 бара на AGU-то колко стават с 4 баровия регулатор?По мое смятане е -от 3 бара на 4 бара повишението е 33% грубо 30%,а сега ако сметна 30% повишение на 260цц то става над 300++
Пак казвам че може и да греша :screwy


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Сря 29 юли 2015 8:03


30% няма как да стане. 14% макс 15% и то това не е линейно. Стават 296 на 4 бара, обаче незнам дали ще ти стигнат за к03с. На мен ми се наложи да слагам 275кубика на 3 бара и то чак с регулатор на 4.7бара започна да върви колата в смеси и записах с а3-ка на приятел с к03с на предно 13.7 с 166 терминална на Сливен.


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот muckata_9090 » Сря 19 авг 2015 18:45


На AGU-то дюзите EV6 или EV12?
Дали валове от атмосферка на AGU к03s няма да се подобри графиката след 5000 оборота?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот MK4 » Чет 20 авг 2015 8:34


Атмосферните валове могат да подобрят нещата ако има кой да достави въздух.
К03 няма какъв въздух да ти достави след 5000 об/мин


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот BS » Чет 20 авг 2015 12:27


На AGU със сигурност cа EV6 ;)


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот muckata_9090 » Чет 20 авг 2015 18:00


Знам че к03s не смогва след 5000-5000,аз мисля че ще се подобри малко като пример:
1.Например с оригиналните си валове при 5500 оборота имам 210 коня и при 6500 оборота имам 195-200 коня
2.С атмосферните валове при 5500 оборота да имам около 215 коня и при 6500 оборота да имам около 210 коня,тоест да си държи конете по дълго време ....или греша?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот MK4 » Пет 21 авг 2015 10:55


Грешиш, защото при тези обороти К03 действа като тапа за мотора, без значение от глава, валове, и каквото и да е друго.
Смисъл от по-агресивни валове има само с по-голяма турбина.
Иначе ако ти се дават излишни пари не пречи :)


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 22 авг 2015 15:05


Ок така и така дюзите ще се сменят с по големи,моето питане е е:ако сложа по голям маф хаузинг (вр6 голф3) и следователно по големи дюзи например 350 кубика и после с регулатор да се оправят смесите?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пон 31 авг 2015 22:00


Нормално ли е след монтиране на челен кулер 550/180/65 с пътища на 57 вътрешен бууста да ми е по малък от преди?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 01 сеп 2015 8:51


Китайски кулер ли сложи? И не.. няма да се оправят смесите докато не се направи линеализация на дебитомера по картата му.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Вто 01 сеп 2015 17:33


Сигурно е китайски взех го за около 210-220 лева.Линеализация какво имаш предвид -ремап ли?Бууста го сравнявам с преди като карах на гейт и сега като карам на гейт само за проба съм карал.Бууст метъра съм свързал на blow off клапана от към вакумния маркуч,ако има значение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта