Трябва да ги изровя.
Намерих ги - 240цц - явно грешен спомен. Намерих им снимката точно.
0280150447



Няколко въпроса за 1.8т
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Тия 1.8Т са ни изпили мозъците случват се грешки понякога. При мен са 224куб. на 3 бара в 4 от 5 таблици, но забелязах че ги дават 240-ки в една шарена екселска таблица, която имам от преди доста време и рядко ползвам. Чудя се дали не гледаме едно и също. Пусни ми я на rs16v@abv.bg когато можеш да и хвърля едно очо.
Поздрави Пешко

Поздрави Пешко
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Тези 0280 150 447 са с около 35кубика по-малки от 0280 150 464. В мойта таблица е същото съотношение както при теб, но с малко по-различни стойности. И 447-ците (които са от AEB) с регулатор на 4 бара (справка с аутодатата), като ги сравня с 464-ките (които са от AGU) с 3 баров, и като ги превъртя през калкулатора за налягане излиза че по-малките на 4бара препокриват абсолютно точно по-големите с малкия регулатор
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
а може ли да видиш тия 258цц на 3 бара на AGU-то колко стават с 4 баровия регулатор?По мое смятане е -от 3 бара на 4 бара повишението е 33% грубо 30%,а сега ако сметна 30% повишение на 260цц то става над 300++
Пак казвам че може и да греша
Пак казвам че може и да греша

- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Няколко въпроса за 1.8т
30% няма как да стане. 14% макс 15% и то това не е линейно. Стават 296 на 4 бара, обаче незнам дали ще ти стигнат за к03с. На мен ми се наложи да слагам 275кубика на 3 бара и то чак с регулатор на 4.7бара започна да върви колата в смеси и записах с а3-ка на приятел с к03с на предно 13.7 с 166 терминална на Сливен.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Няколко въпроса за 1.8т
На AGU-то дюзите EV6 или EV12?
Дали валове от атмосферка на AGU к03s няма да се подобри графиката след 5000 оборота?
Дали валове от атмосферка на AGU к03s няма да се подобри графиката след 5000 оборота?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Атмосферните валове могат да подобрят нещата ако има кой да достави въздух.
К03 няма какъв въздух да ти достави след 5000 об/мин
К03 няма какъв въздух да ти достави след 5000 об/мин
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
На AGU със сигурност cа EV6 ;)
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Знам че к03s не смогва след 5000-5000,аз мисля че ще се подобри малко като пример:
1.Например с оригиналните си валове при 5500 оборота имам 210 коня и при 6500 оборота имам 195-200 коня
2.С атмосферните валове при 5500 оборота да имам около 215 коня и при 6500 оборота да имам около 210 коня,тоест да си държи конете по дълго време ....или греша?
1.Например с оригиналните си валове при 5500 оборота имам 210 коня и при 6500 оборота имам 195-200 коня
2.С атмосферните валове при 5500 оборота да имам около 215 коня и при 6500 оборота да имам около 210 коня,тоест да си държи конете по дълго време ....или греша?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Грешиш, защото при тези обороти К03 действа като тапа за мотора, без значение от глава, валове, и каквото и да е друго.
Смисъл от по-агресивни валове има само с по-голяма турбина.
Иначе ако ти се дават излишни пари не пречи :)
Смисъл от по-агресивни валове има само с по-голяма турбина.
Иначе ако ти се дават излишни пари не пречи :)
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Ок така и така дюзите ще се сменят с по големи,моето питане е е:ако сложа по голям маф хаузинг (вр6 голф3) и следователно по големи дюзи например 350 кубика и после с регулатор да се оправят смесите?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Нормално ли е след монтиране на челен кулер 550/180/65 с пътища на 57 вътрешен бууста да ми е по малък от преди?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Китайски кулер ли сложи? И не.. няма да се оправят смесите докато не се направи линеализация на дебитомера по картата му.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Сигурно е китайски взех го за около 210-220 лева.Линеализация какво имаш предвид -ремап ли?Бууста го сравнявам с преди като карах на гейт и сега като карам на гейт само за проба съм карал.Бууст метъра съм свързал на blow off клапана от към вакумния маркуч,ако има значение
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта