Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот leonardo_vd » Пет 09 мар 2012 19:20


paco написа:
policevidin написа:...Маховикът е просто стругован не е качван за баланс и тем подобни глупости. :не:


Да, глупост е...да не се балансира. Направил си личен избор, но нека да не бъде приеман като правилен, защото има опасност на някой някъде маховика да му мине през краката.

РАСО

п.п. Писал съм го и преди и пак ще го напиша /Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата./

Пацо аз не знам защо се хабиш в такива безмислени спорове.
За всички с леките маховици>>>>> Вдигнете си малко конете на колите вместо да сте по-умни от доста инжинери. Това с рязането на маховици е същото като с рязането на пружини.
ГРАДСКИ тунинг. death




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Пет 09 мар 2012 20:23


leonardo_vd написа:
paco написа:
policevidin написа:...Маховикът е просто стругован не е качван за баланс и тем подобни глупости. :не:


Да, глупост е...да не се балансира. Направил си личен избор, но нека да не бъде приеман като правилен, защото има опасност на някой някъде маховика да му мине през краката.

РАСО

п.п. Писал съм го и преди и пак ще го напиша /Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата./

Пацо аз не знам защо се хабиш в такива безмислени спорове.
За всички с леките маховици>>>>> Вдигнете си малко конете на колите вместо да сте по-умни от доста инжинери. Това с рязането на маховици е същото като с рязането на пружини.
ГРАДСКИ тунинг. death

Е Ванка, от теб не очаквах да кажеш такова нещо! :shock
Сигурно и това е "Градски тунинг"
http://prospeed.bg/bg/product/5615/0

http://prospeed.bg/bg/products/3215


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот dj carul » Пет 09 мар 2012 21:19


Много противоречиви мнения из цялата тема,но аз пак да си попитам.
Как ли би се отразил един по-олекотен маховик на ААЗ?
Поне в момента мотора е пръснат на части,да знам дали да се заигравам или няма смисъл?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот paco » Пет 09 мар 2012 22:46


policevidin написа:Е Ванка, от теб не очаквах да кажеш такова нещо! :shock
Сигурно и това е "Градски тунинг"
http://prospeed.bg/bg/product/5615/0

http://prospeed.bg/bg/products/3215


policevidin> Този маховик е балансиран , не се вижда защото дупките от него са отстрани на най-големия радиус :wink:

Ванка...не е хабене това брат, обяснявам а дали някой ще ме слуша (чете)...все ми е тая :| Всичко написано в кой да е форум е малко или много под въпрос и трябва да се поставя под такъв :idea: Ако хората дето се интересуват от таз дисциплина (тюнинга :lol: )не се научат от рано да четат м/у редовете , да отбират от плявата и да се съмняват във всичко то няма да се оправят. Има много и готови рецепти как да си сглобиш читав мотор, как да накараш колата да стои на пътя, как да я накараш да завива и...и.... и така, НО трябва да се отбира от материята.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот leonardo_vd » Съб 10 мар 2012 21:22


Пацо, следя тунинг подвизите ти и мога да кажа че си ми идол как се прави качествен тунинг на VW. Според мен олекотяване на маховик е крайна стъпка на нискобюджетен тунинг. Мое мнение. Друго е да си купиш някой кит, друго е да си го съчиниш сам. Лично аз не бих рискувал колата ми да е част от "SAW" само зарад малко по-добро развъртане в ниските.
Всеки си решава сам как да си стоши колата най-добре. :drunk


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Vizor » Нед 11 мар 2012 0:45


И как да си резне краката :D В интерес на истината... SPEC Clutches са една от най-известните фирми за съединители и маховици в Европа (и не само) като в Хамериката видях как маховик на SPEC се пръска и троши скоростна за 11 бона :D Момчето беше писало, че не му пука толкова за топките, които е щял да загуби колкото за пръснатата скоростна кутия mhihi


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот negodnika » Нед 11 мар 2012 9:27


Ефект има и то добър(особено при ABF където маховика е близо 10кг) и е практика по цял свят да се олекотяват маховици, аз лично не бих дал 900лв за 3кг алуминий, в БАН знам, че ги олекотяват и балансират за 60лв, а маховика поне на 16V моторите на VW не е нужно да се дупчи, така че няма опасност от пръскане!

http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/there_is_no_torque_loss.htm


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот kalopo0o » Сря 18 апр 2012 18:15


В крайна сметка какво се получава , защото има една оферта от колега за олекотен маховик на 5.100 кг. от абф и да го взимам ли ? Доста различни коментари изчетох. То нал всеки сам решава , но ми се иска малко по голяма пъргавост в ниските обороти и все пак да може колата да се кара и нормалко като всекидневна

Благодаря


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот negodnika » Сря 18 апр 2012 19:18


При ABF се усеща доста маховика, на KR има и положителен ефект, но има и отрицателен.Аз съм с 3.6кг маховик и като забия втора преди маховика дозавърташе колелата, сега по-бързо спират да боксуват, ако ме разбра :lol: Също при връщане на предавка, ако ненацелиш точните обороти се получава по-силен удар.


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот kalopo0o » Сря 18 апр 2012 19:47


negodnika написа:При ABF се усеща доста маховика, на KR има и положителен ефект, но има и отрицателен.Аз съм с 3.6кг маховик и като забия втора преди маховика дозавърташе колелата, сега по-бързо спират да боксуват, ако ме разбра :lol: Също при връщане на предавка, ако ненацелиш точните обороти се получава по-силен удар.


значи ефект ще има и то полужителен и в същото време колата ще може и да се кара като нормална всекидневна , правилно ли те разбрах :) ?


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Сря 18 апр 2012 20:06


kalopo0o написа:
negodnika написа:При ABF се усеща доста маховика, на KR има и положителен ефект, но има и отрицателен.Аз съм с 3.6кг маховик и като забия втора преди маховика дозавърташе колелата, сега по-бързо спират да боксуват, ако ме разбра :lol: Също при връщане на предавка, ако ненацелиш точните обороти се получава по-силен удар.


значи ефект ще има и то полужителен и в същото време колата ще може и да се кара като нормална всекидневна , правилно ли те разбрах :) ?


Положителен ефект на какво викаш,няма по-положителни части освен тези които са излезли от завода :D

Ако искаш да изкачиш стръмен баир и с нормален маховик си връщал 1 предавка надолу,то сега,зависи колко ще го упоскаш може да се наложи да връщаш 2 или 3 :lol: (ударите на мотора стават-по слаби).

Маховика играе роля на акумулатор на въртящ момент."Рязаният" маховик отнема по-малко въртящ момент за да се развърти,но и складира по-малко.

Аз лично на напречен мотор не бих орязал маховика,освен ако не използвам колата изцяло за писта и това е последната капчица,която мога да изцедя от мотора.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Сря 18 апр 2012 22:10


Оффф като почнете с тези... Ами ако ти се откъсне маховика,Ами то губиш от динамиката на мотора,Ами те инжинерите знаят най добле....ами ако толкова държите на конфорт и сигурност си купете Бентли а не Голф3 и инжинерите за направили Голф 3 за возене а не за Драг състезания.Ако беше за драг със сигурност тези същите инжинери ще го направят този маховик по-лек и многодисков съединител НАЛИ???. Аз си орязъх маховика с близо 50% и за момента няма никакви негативи, а за тези които си мислят че няма разлика и ефект от това да заповядт да направят едно кръгче ипосле пак ще говориме. Вие колко коли сте видели лично с откъснат маховик????? Защото в историята на рали Вида мисля че няма такава случка или ако има то е еденичен случай.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот alexx » Сря 18 апр 2012 22:16


аз лично 3 на едната излезе надолу в пътя, на другите 2 счупени скорости


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Stenly » Сря 18 апр 2012 22:20


Много зависи как се балансира и с какви ножове и скорост се орязва маховика... именно микропукнатините от ножа на струга могат да станат причина да се разлети.


Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Ivan_GT » Сря 18 апр 2012 23:05


kalopo0o написа:но ми се иска малко по голяма пъргавост в ниските обороти и все пак да може колата да се кара и нормалко като всекидневна

Нали се сещаш че силата добита в ниските се компенсира от високите,а за драг са ти нужни повече високи отколкото ниски.Съветвам те да си вземеш едни по-къси скорости (от 9А например) и да не се занимаваш с глупости.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта