Рязане на полуоски на голф
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Сглобката на мойта полуоска не съм я снимал, но едната влиза в другата, и на най горна има дупки който достигат до другата полуоска и там е пълно със заварка, вче съм минал 5000 км и нема грижа
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Проекта е по-скоро


РАСО
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Plamen_RI написа:Пацо определено изясни доста по темата, което обаче навежда на следващия въпрос - как да се измери най-точно каква да бъде новата дължина /един вид колко да се изреже/
Взимаш някаква тестова полуоска и слагаш на нея външно каре. Закачаш шенкели амортисьори (с тези които смяташ да караш а не после да сложиш по-ниски или по-високи) и прочие и я пускаш на колела. Шлиците за вътрешното каре трябва да дойдат на средата му. С ролетка и хенд мейд приспособления си правиш нужните измерваня . Проверяваш после колко би се отдалечил вътрешния край на полуоската от центъра на вътрешното каре при вдигнат на крик автомобил за да се увериш, че няма да достигнеш максималното му изтегляне навън. Ако излиза прекалено много почти сигурно е, че ще ти откопчава външно каре

РАСО
Re: Рязане на полуоски на голф
madcap написа:Сглобката на мойта полуоска не съм я снимал, но едната влиза в другата, и на най горна има дупки който достигат до другата полуоска и там е пълно със заварка, вче съм минал 5000 км и нема грижа
И аз имам една такава полуоска но дупките са ми през цяло а вътре съм набил парчета от стебло на клапан кето е занитено от двата края с заварка

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Да кажа честно, като ми обясняваха, трябваше да е на едната полуоска, а аз от край до край, стана си канал, м авече беше минало свършено, и така заварих, немам грижа 

- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рязане на полуоски на голф
имам въпрос по тази тематика - ако реша да си направя главините комбо - 4х100+5х100
за предните ми стана ясно как става, ама ние простосмъртните които нямаме синхро като други
можем ли да си разпробием диска направо /говоря за задните спирачни дискове, кодето е диск-главина/... 



- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Не е проблем да си продупчиш диска стабилен е. АКо не си сменяш често джантите 4х100 - 5х100 вземаш си и едни дискове 5х100 и според джантите диска. Занимавка е но не го правиш всеки ден.
Re: Рязане на полуоски на голф
по спомен задните лагери на синхрото не бяха ли еднакви с предните на ауди 80?ако съм прав то не биха ли могли да се използват главини от ауди?
и някой би ли ми казал дали предните и задните карета са еднакви?
и някой би ли ми казал дали предните и задните карета са еднакви?
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Аз съм с предни леко преработени главини отзад
каретата влизат към главината без проблем .

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта