Рязане на полуоски на голф

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот ANDREYO » Чет 22 окт 2009 19:55






Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот madcap » Чет 22 окт 2009 19:57


Сглобката на мойта полуоска не съм я снимал, но едната влиза в другата, и на най горна има дупки който достигат до другата полуоска и там е пълно със заварка, вче съм минал 5000 км и нема грижа


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот paco » Пет 23 окт 2009 9:19




Проекта е по-скоро heavy metal zork отколкото добре премислена работа и затова внимавайте какви идей взимате от него. Аз лично в седемдесет и косур страници намерих десет с някакви проблясъци, че му е дошур акъла на колегата :lol:

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот paco » Пет 23 окт 2009 9:43


Plamen_RI написа:Пацо определено изясни доста по темата, което обаче навежда на следващия въпрос - как да се измери най-точно каква да бъде новата дължина /един вид колко да се изреже/ :roll:


Взимаш някаква тестова полуоска и слагаш на нея външно каре. Закачаш шенкели амортисьори (с тези които смяташ да караш а не после да сложиш по-ниски или по-високи) и прочие и я пускаш на колела. Шлиците за вътрешното каре трябва да дойдат на средата му. С ролетка и хенд мейд приспособления си правиш нужните измерваня . Проверяваш после колко би се отдалечил вътрешния край на полуоската от центъра на вътрешното каре при вдигнат на крик автомобил за да се увериш, че няма да достигнеш максималното му изтегляне навън. Ако излиза прекалено много почти сигурно е, че ще ти откопчава външно каре :!: Предварително си измерете колко е хода на вътрешното каре (навътре/навън) за да знаете с какъв толеранс разполагате като мерите.

РАСО


Потребителски аватар
shh
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот shh » Пет 23 окт 2009 21:33


madcap написа:Сглобката на мойта полуоска не съм я снимал, но едната влиза в другата, и на най горна има дупки който достигат до другата полуоска и там е пълно със заварка, вче съм минал 5000 км и нема грижа




И аз имам една такава полуоска но дупките са ми през цяло а вътре съм набил парчета от стебло на клапан кето е занитено от двата края с заварка :D проблеми никакви нямам


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот madcap » Съб 24 окт 2009 3:21


Да кажа честно, като ми обясняваха, трябваше да е на едната полуоска, а аз от край до край, стана си канал, м авече беше минало свършено, и така заварих, немам грижа :oops:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот Plamen_RI » Вто 01 юни 2010 11:02


имам въпрос по тази тематика - ако реша да си направя главините комбо - 4х100+5х100 :D за предните ми стана ясно как става, ама ние простосмъртните които нямаме синхро като други :wink: можем ли да си разпробием диска направо /говоря за задните спирачни дискове, кодето е диск-главина/... :roll:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Вто 01 юни 2010 13:01


Не е проблем да си продупчиш диска стабилен е. АКо не си сменяш често джантите 4х100 - 5х100 вземаш си и едни дискове 5х100 и според джантите диска. Занимавка е но не го правиш всеки ден.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот poni » Вто 01 юни 2010 21:05


по спомен задните лагери на синхрото не бяха ли еднакви с предните на ауди 80?ако съм прав то не биха ли могли да се използват главини от ауди?
и някой би ли ми казал дали предните и задните карета са еднакви?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Вто 01 юни 2010 21:11


Аз съм с предни леко преработени главини отзад :arrow: каретата влизат към главината без проблем .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта