1,8 моноинжекция...Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vento » Сря 04 май 2011 7:11


Аз от турбо проекти още не разбирам много, но по това, което гледам покрай мен, всички слагат турбината да е по-високо, а ти си я забил в ниското. :roll:




Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Сря 04 май 2011 7:36


Vento написа:Аз от турбо проекти още не разбирам много, но по това, което гледам покрай мен, всички слагат турбината да е по-високо, а ти си я забил в ниското. :roll:


Ми то няма как да я сложа горе,заради самия всмукателен колектор,а и на 1з положението на турбото е същото,та мисля,че няма проблем :roll: ...кофти е само с даунпайпа,че ще трябва да майсторим доста завои на тръби :?


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот neiki4a » Сря 04 май 2011 11:49


emiltd написа:
Vento написа:Аз от турбо проекти още не разбирам много, но по това, което гледам покрай мен, всички слагат турбината да е по-високо, а ти си я забил в ниското. :roll:


Ми то няма как да я сложа горе,заради самия всмукателен колектор,а и на 1з положението на турбото е същото,та мисля,че няма проблем :roll: ...кофти е само с даунпайпа,че ще трябва да майсторим доста завои на тръби :?

проблем няма да седи надолу пробвал ли си да я обърнеш наобратно студената част да дойде при тампона или става хептем невъзможно? това със завоите е кофти макар че и аз го бях направил така и колата си вървеше макар и за кратко mhihi


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Сря 04 май 2011 17:30


всичко е екстра отичане ала бала,но за пайпа,ще псуваш малко(слагаш,махаш мерсиш,затягаш всичко х20 и е готово mhihi )като за целта трябва да махнеш лапата на тампона....и поне една мека връзка за пайпа .... :beer

П.С Емич от този охладител не очаквай чудеса....дори бих казал нищо да не очакваш ....търси направо от 1-ка гти конзолата с маркучите и радиаторчето


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vento » Сря 04 май 2011 17:52


И аз това щях да му кажа за охладителя, ама викам да не му разбивам илюзиите... Да охлаждаш вряло масло с гореща вода е малко :screwy
Изкарай си външен радиатор като на моята двойка или ако не искаш да се вижда - пред водния (зад маската).


Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот profesor humel » Сря 04 май 2011 18:14


поздравления за проекта колега, RP-то колко коня е заводско , и колко се очаква в краина фаза (оринтировачно), Успех :да:


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Сря 04 май 2011 21:54


indjov_GTI написа:всичко е екстра отичане ала бала,но за пайпа,ще псуваш малко(слагаш,махаш мерсиш,затягаш всичко х20 и е готово mhihi )като за целта трябва да махнеш лапата на тампона....и поне една мека връзка за пайпа .... :beer

П.С Емич от този охладител не очаквай чудеса....дори бих казал нищо да не очакваш ....търси направо от 1-ка гти конзолата с маркучите и радиаторчето


Ще се преправя пайпа от ААЗ,имам и мека връзка(перфектна)...знам,че няма да стане лесно,бая ще ме нервират завоите :Mr Green Fun .За охладителя,знам че е слаба ракия,но на първо време ще е с него и живот и здраве,всичко да завърши сполучливо,ще има и ъпгрейд...само че ми се струва доста трудно да се сдобия с този радиатор от 1-чка :(

Тази вечер успяхме с много зор да нагодиме охлювите и започнахме пилажа на колектора,но не остана време и утре продължаваме 8)
Snimka-0018.jpg
Snimka-0019.jpg
Snimka-0021.jpg
Snimka-0022.jpg


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Чет 05 май 2011 15:50


колега той оригиналния пайп на ааз-то отначало тръгва на 55мм после след завоя става на 45мм и така си мисля,че ще затапва.аз и за това си резнах само фланеца и назад всичко е на 57мм и на края Кр-ко гърне,но само за пред чичко полицай...

П.С някой не се ли е опитвал да прави ония врътки с Т-ка и клапа в генерацията....когато ти се дава газ отваряш клапата и гониш :D :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 05 май 2011 17:24


indjov_GTI написа:колега той оригиналния пайп на ааз-то отначало тръгва на 55мм после след завоя става на 45мм и така си мисля,че ще затапва.аз и за това си резнах само фланеца и назад всичко е на 57мм и на края Кр-ко гърне,но само за пред чичко полицай...

П.С някой не се ли е опитвал да прави ония врътки с Т-ка и клапа в генерацията....когато ти се дава газ отваряш клапата и гониш :D :beer


Ще използвам точно този фланец и малко от самата тръба след него,както и меката връзка...всичко ще се разфасова и нагажда според свободното пространство,а меката връзка ще е по-назад след завоищата,където вече тръгва права тръба :да: ...тази вечер ще гледаме да довършим колектора и ако остане време,ще нагаждаме и пайпа 8)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 05 май 2011 22:26


Успяхме да изпилим изпускателя както трябва,но се наложи да пообработим малко и смукателя...след това майсторчето се зае с даунпайпа,а аз успях да поосвежа новия картер,да е готов за инстал,че беше в окаяно състояние :)
Snimka-0024.jpg
...пайпа е почти готов,успяхме да го прекараме успешно при тампона и остава само да отведем надолу към тръбата
Snimka-0023.jpg
Snimka-0025.jpg
...и това е за днес,утре ще можем да работим по колата цял ден и се надявам да отхвърлим повече работа


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Съб 07 май 2011 2:13


Много зор видяхме с нагаждане на тоя пайп :banghead: ,отне много време но стана сполучливо,толкова нерви бяха,че забравих да снимам :)
Не мина и без проблеми,оказа се,че заводската лапа за масления филтър не става...болта на магистралата не влиза в нужния отвор,а и резбата е по-ситна...последва смяна с лапа от 1з и всичко е ок :wink: .Измислих и много хитро положение на кулера-между водния радиатор и фара,с лек наклон и планки за застопоряване...като по чудо си легна перфектно на мястото,а и така ще получава директен свеж въздух,без да се намира пред водния радиатор...може и да изглежда малко спартанско,но на мен си ми харесва :Mr Green Fun
Snimka-0028.jpg
Snimka-0029.jpg
Snimka-0030.jpg

ето как изглежда новия пайп преди да се прикачи с меката връзка
Snimka-0026.jpg
Snimka-0027.jpg


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vento » Съб 07 май 2011 8:48


Ако решетката ти пред кулера не е отрязана, освободи я ето така, а може и докрая:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Съб 07 май 2011 9:03


Благодаря за идеята...и аз това мисля да направя(ще я орежа абсолютно докрай) :да: ,даже ми се върти в главата да измисля и някакъв дифузьор,та всичко да е на 6 :wink:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vento » Съб 07 май 2011 9:24


Ако намериш счупен дифузор от BMW E34/E36, можеш лесно да го пригодиш - те са големи и подходящи за целта.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Съб 07 май 2011 16:16


Vento написа:Ако намериш счупен дифузор от BMW E34/E36, можеш лесно да го пригодиш - те са големи и подходящи за целта.


Малко съм на вие с бимите...предполагам,че визираш 3-ките от 92-95г. някъде,дето са ТДС...
Мерси за съвета :да: ,още в понеделник ще разровя моргите.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 35 госта