
1,8 моноинжекция...Турбо
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Аз от турбо проекти още не разбирам много, но по това, което гледам покрай мен, всички слагат турбината да е по-високо, а ти си я забил в ниското. 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vento написа:Аз от турбо проекти още не разбирам много, но по това, което гледам покрай мен, всички слагат турбината да е по-високо, а ти си я забил в ниското.
Ми то няма как да я сложа горе,заради самия всмукателен колектор,а и на 1з положението на турбото е същото,та мисля,че няма проблем


- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
emiltd написа:Vento написа:Аз от турбо проекти още не разбирам много, но по това, което гледам покрай мен, всички слагат турбината да е по-високо, а ти си я забил в ниското.
Ми то няма как да я сложа горе,заради самия всмукателен колектор,а и на 1з положението на турбото е същото,та мисля,че няма проблем...кофти е само с даунпайпа,че ще трябва да майсторим доста завои на тръби
проблем няма да седи надолу пробвал ли си да я обърнеш наобратно студената част да дойде при тампона или става хептем невъзможно? това със завоите е кофти макар че и аз го бях направил така и колата си вървеше макар и за кратко

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
всичко е екстра отичане ала бала,но за пайпа,ще псуваш малко(слагаш,махаш мерсиш,затягаш всичко х20 и е готово
)като за целта трябва да махнеш лапата на тампона....и поне една мека връзка за пайпа .... 
П.С Емич от този охладител не очаквай чудеса....дори бих казал нищо да не очакваш ....търси направо от 1-ка гти конзолата с маркучите и радиаторчето


П.С Емич от този охладител не очаквай чудеса....дори бих казал нищо да не очакваш ....търси направо от 1-ка гти конзолата с маркучите и радиаторчето
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
И аз това щях да му кажа за охладителя, ама викам да не му разбивам илюзиите... Да охлаждаш вряло масло с гореща вода е малко
Изкарай си външен радиатор като на моята двойка или ако не искаш да се вижда - пред водния (зад маската).

Изкарай си външен радиатор като на моята двойка или ако не искаш да се вижда - пред водния (зад маската).
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
поздравления за проекта колега, RP-то колко коня е заводско , и колко се очаква в краина фаза (оринтировачно), Успех 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
indjov_GTI написа:всичко е екстра отичане ала бала,но за пайпа,ще псуваш малко(слагаш,махаш мерсиш,затягаш всичко х20 и е готово)като за целта трябва да махнеш лапата на тампона....и поне една мека връзка за пайпа ....
П.С Емич от този охладител не очаквай чудеса....дори бих казал нищо да не очакваш ....търси направо от 1-ка гти конзолата с маркучите и радиаторчето
Ще се преправя пайпа от ААЗ,имам и мека връзка(перфектна)...знам,че няма да стане лесно,бая ще ме нервират завоите


Тази вечер успяхме с много зор да нагодиме охлювите и започнахме пилажа на колектора,но не остана време и утре продължаваме

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
колега той оригиналния пайп на ааз-то отначало тръгва на 55мм после след завоя става на 45мм и така си мисля,че ще затапва.аз и за това си резнах само фланеца и назад всичко е на 57мм и на края Кр-ко гърне,но само за пред чичко полицай...
П.С някой не се ли е опитвал да прави ония врътки с Т-ка и клапа в генерацията....когато ти се дава газ отваряш клапата и гониш

П.С някой не се ли е опитвал да прави ония врътки с Т-ка и клапа в генерацията....когато ти се дава газ отваряш клапата и гониш


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
indjov_GTI написа:колега той оригиналния пайп на ааз-то отначало тръгва на 55мм после след завоя става на 45мм и така си мисля,че ще затапва.аз и за това си резнах само фланеца и назад всичко е на 57мм и на края Кр-ко гърне,но само за пред чичко полицай...
П.С някой не се ли е опитвал да прави ония врътки с Т-ка и клапа в генерацията....когато ти се дава газ отваряш клапата и гониш![]()
Ще използвам точно този фланец и малко от самата тръба след него,както и меката връзка...всичко ще се разфасова и нагажда според свободното пространство,а меката връзка ще е по-назад след завоищата,където вече тръгва права тръба


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Успяхме да изпилим изпускателя както трябва,но се наложи да пообработим малко и смукателя...след това майсторчето се зае с даунпайпа,а аз успях да поосвежа новия картер,да е готов за инстал,че беше в окаяно състояние
...пайпа е почти готов,успяхме да го прекараме успешно при тампона и остава само да отведем надолу към тръбата ...и това е за днес,утре ще можем да работим по колата цял ден и се надявам да отхвърлим повече работа

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Много зор видяхме с нагаждане на тоя пайп
,отне много време но стана сполучливо,толкова нерви бяха,че забравих да снимам
Не мина и без проблеми,оказа се,че заводската лапа за масления филтър не става...болта на магистралата не влиза в нужния отвор,а и резбата е по-ситна...последва смяна с лапа от 1з и всичко е ок
.Измислих и много хитро положение на кулера-между водния радиатор и фара,с лек наклон и планки за застопоряване...като по чудо си легна перфектно на мястото,а и така ще получава директен свеж въздух,без да се намира пред водния радиатор...може и да изглежда малко спартанско,но на мен си ми харесва 
ето как изглежда новия пайп преди да се прикачи с меката връзка


Не мина и без проблеми,оказа се,че заводската лапа за масления филтър не става...болта на магистралата не влиза в нужния отвор,а и резбата е по-ситна...последва смяна с лапа от 1з и всичко е ок


ето как изглежда новия пайп преди да се прикачи с меката връзка
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Ако решетката ти пред кулера не е отрязана, освободи я ето така, а може и докрая:






- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Благодаря за идеята...и аз това мисля да направя(ще я орежа абсолютно докрай)
,даже ми се върти в главата да измисля и някакъв дифузьор,та всичко да е на 6 


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Ако намериш счупен дифузор от BMW E34/E36, можеш лесно да го пригодиш - те са големи и подходящи за целта.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vento написа:Ако намериш счупен дифузор от BMW E34/E36, можеш лесно да го пригодиш - те са големи и подходящи за целта.
Малко съм на вие с бимите...предполагам,че визираш 3-ките от 92-95г. някъде,дето са ТДС...
Мерси за съвета

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта