Ники, сподели впечатления от холсета, бързо ли се равърта, на ккакви обороти го въртиш с тая топла част(ако си останал с 9-ката де)
а иначе с каква бенз помпа го храниш това животно
The Blue VR6 Турбо
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: The Blue VR6
колега да не те е издънила някоя свещ или кабел?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: The Blue VR6
да накрая с мен говорхте
аз снимки много не съм правил повечето са клипчета
а защо се пускахте с обикновени гуми след като имахте сликове?
аз снимки много не съм правил повечето са клипчета
а защо се пускахте с обикновени гуми след като имахте сликове?
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
pe6kata написа:Ники, сподели впечатления от холсета, бързо ли се равърта, на ккакви обороти го въртиш с тая топла част(ако си останал с 9-ката де)
а иначе с каква бенз помпа го храниш това животно
Пешка дати кажа много приятно изненадан останах от турбината..почва да надува от 3200об. някаде и фул буст ми прави на около 4500об!дам с 9-ката карам и засега мисля дасъм с нея щото ми хареса...бях малко скиптично настроен като пристигна щото има проблеми с фабричния гейит....следващото нещо,че изхода на топлата и студената част са направени за вебанд скоби но се оправихме и като цяло съм доволен много!помпата мисля,че тие ясна...не веднъж смея говорили по телефона-Валбро
свещите сами чисто нови и определено нее от тях също и кабелите!забравих да спомена,че започва дами прекъсва щом надуи турбината....докам 3000об нямам проблеми...щом надуи и почва да срича!нее от старите настроики,защото до сливен му давах всичката гас на 3 пъти и нямаше проблем...нещо дребно е предполагам,но немога даго открия...след това на пистата и геита се предаде и карах на 0.5 налягане,което неми беше хич достатъчно..дори на единя клип който е качен за квалификацията се вижда как срича още на 1-ва скорост към края..
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
moimoimoi написа:да накрая с мен говорхте
аз снимки много не съм правил повечето са клипчета
а защо се пускахте с обикновени гуми след като имахте сликове?
причината е много проста...в събота имахме проблем при първото палене на колата с имобилаизера...и запалихме в 5 следобяд колата сефте без аспуси...до 22:30 ги правихме и отидохме на ройден ден на сестрами която беше побесняла горката...пихме цяла нощ и доидохме в последния момент буквално за квалификациите и нямаше време даги слагаме!даже на първата квалификация имах проблем със скоростите и после момчетата от организацията ме пуснаха да прередя другите хора зада дам някакво време каквото и дабило зада участвам...целия уикенд беше голям филм
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: The Blue VR6
Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?
Re: The Blue VR6
пффф golf-а е скандален личи си че си вложил мн. труд време и пари
някой ден ако мога и аз да си направя golf-а ще е перфектно 



-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 16 юни 2006 4:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: The Blue VR6
vidolov написа:pe6kata написа:Ники, сподели впечатления от холсета, бързо ли се равърта, на ккакви обороти го въртиш с тая топла част(ако си останал с 9-ката де)
а иначе с каква бенз помпа го храниш това животно
Пешка дати кажа много приятно изненадан останах от турбината..почва да надува от 3200об. някаде и фул буст ми прави на около 4500об!дам с 9-ката карам и засега мисля дасъм с нея щото ми хареса...бях малко скиптично настроен като пристигна щото има проблеми с фабричния гейит....следващото нещо,че изхода на топлата и студената част са направени за вебанд скоби но се оправихме и като цяло съм доволен много!помпата мисля,че тие ясна...не веднъж смея говорили по телефона-Валбро
свещите сами чисто нови и определено нее от тях също и кабелите!забравих да спомена,че започва дами прекъсва щом надуи турбината....докам 3000об нямам проблеми...щом надуи и почва да срича!нее от старите настроики,защото до сливен му давах всичката гас на 3 пъти и нямаше проблем...нещо дребно е предполагам,но немога даго открия...след това на пистата и геита се предаде и карах на 0.5 налягане,което неми беше хич достатъчно..дори на единя клип който е качен за квалификацията се вижда как срича още на 1-ва скорост към края..
Tака като чета, Холсета да ме би да е Hx35 или HY35? Туин скрол ли е? Вградения гейт правихте ли го нещо и това налягане със неговата сток настройка ли е?
Иначе браво за резултатите, дано бъезо отстраните дребните бъгове.
Поздрави!

-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
niikoo_1 написа:Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?
да на 0.5 е за съжаление,но и другич главен фактор е,че мие първо сядане с тези сила и официално мероприятие пред доста зрители и напрежението беше доста голямо!разочаровахсе малко от себеси поради причината,че правех много лош старт въпреки проблемите!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: The Blue VR6
vidolov написа:niikoo_1 написа:Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?
да на 0.5 е за съжаление,но и другич главен фактор е,че мие първо сядане с тези сила и официално мероприятие пред доста зрители и напрежението беше доста голямо!разочаровахсе малко от себеси поради причината,че правех много лош старт въпреки проблемите!
За 0.5 времето е добро, другия път 13ка като оправите проблемите и имаш старт.
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
niikoo_1 написа:vidolov написа:niikoo_1 написа:Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?
да на 0.5 е за съжаление,но и другич главен фактор е,че мие първо сядане с тези сила и официално мероприятие пред доста зрители и напрежението беше доста голямо!разочаровахсе малко от себеси поради причината,че правех много лош старт въпреки проблемите!
За 0.5 времето е добро, другия път 13ка като оправите проблемите и имаш старт.
напролет дано дасме отстранили проблемите и да имам време за тренировка...щесе случат нещата!
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
много красива снимка....
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: The Blue VR6
Голфа наистина е много хубав, както и снимката по-горе, но лично на мен не ми харесва как е изрязана предната броня, можеше и по-хубаво да се направи
Разбирам, че радиатора е голям, но това диагонално изрязване на бронята и на самия нож стои грозно. Не се заяждам, просто съвет 


-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
Stefan написа:Голфа наистина е много хубав, както и снимката по-горе, но лично на мен не ми харесва как е изрязана предната броня, можеше и по-хубаво да се направиРазбирам, че радиатора е голям, но това диагонално изрязване на бронята и на самия нож стои грозно. Не се заяждам, просто съвет
няма проблем...по горе съм написал,че колата се зглоби за 24 часа и всичко беше недоискусурено,но нещата лека полека влизат в ред...имаме нов нож и броня и щесе направи както трябва...скоро ще има цялостно пребоядисване и доиспипване на детайлите....вапроса беше дасе запали и да варви колата...останах доволен от нея и скоро и тя ще остане доволна от мен!
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6-проблем...?
Така да обесня накратко-зглобих колата с новия Гейт,но проблема с прекасването остана!надявах се,че проблема ми насливен се появи след скъсването на маркуча след дебитомера и смучеше паразитен въздух,който него отчиташе!сега наредих всичко както трябва с нови силиконови маркучи и скоби...но проблема с прекъсването остана,а колата както варвеше звераски и започна да прекъсва от нищото...вапросамие такъв вазможно лие дае натрупал като грешка!когато и давам постепенно гас прекъсва по малко,но щом смачкам педала на гаста започва адското прекъсване!моля само компетентни да дават мнения
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта