The Blue VR6 Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: The Blue VR6

Мнениеот pe6kata » Пон 03 окт 2011 16:13


Ники, сподели впечатления от холсета, бързо ли се равърта, на ккакви обороти го въртиш с тая топла част(ако си останал с 9-ката де)

а иначе с каква бенз помпа го храниш това животно




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: The Blue VR6

Мнениеот martineli » Пон 03 окт 2011 17:27


колега да не те е издънила някоя свещ или кабел?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: The Blue VR6

Мнениеот moimoimoi » Пон 03 окт 2011 17:58


да накрая с мен говорхте
аз снимки много не съм правил повечето са клипчета
а защо се пускахте с обикновени гуми след като имахте сликове?
Прикачени файлове
P1050176.JPG
P1050190.JPG
P10502226666666666666.JPG


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Пон 03 окт 2011 18:06


pe6kata написа:Ники, сподели впечатления от холсета, бързо ли се равърта, на ккакви обороти го въртиш с тая топла част(ако си останал с 9-ката де)

а иначе с каква бенз помпа го храниш това животно

Пешка дати кажа много приятно изненадан останах от турбината..почва да надува от 3200об. някаде и фул буст ми прави на около 4500об!дам с 9-ката карам и засега мисля дасъм с нея щото ми хареса...бях малко скиптично настроен като пристигна щото има проблеми с фабричния гейит....следващото нещо,че изхода на топлата и студената част са направени за вебанд скоби но се оправихме и като цяло съм доволен много!помпата мисля,че тие ясна...не веднъж смея говорили по телефона-Валбро
свещите сами чисто нови и определено нее от тях също и кабелите!забравих да спомена,че започва дами прекъсва щом надуи турбината....докам 3000об нямам проблеми...щом надуи и почва да срича!нее от старите настроики,защото до сливен му давах всичката гас на 3 пъти и нямаше проблем...нещо дребно е предполагам,но немога даго открия...след това на пистата и геита се предаде и карах на 0.5 налягане,което неми беше хич достатъчно..дори на единя клип който е качен за квалификацията се вижда как срича още на 1-ва скорост към края..


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Пон 03 окт 2011 18:12


moimoimoi написа:да накрая с мен говорхте
аз снимки много не съм правил повечето са клипчета
а защо се пускахте с обикновени гуми след като имахте сликове?

причината е много проста...в събота имахме проблем при първото палене на колата с имобилаизера...и запалихме в 5 следобяд колата сефте без аспуси...до 22:30 ги правихме и отидохме на ройден ден на сестрами която беше побесняла горката...пихме цяла нощ и доидохме в последния момент буквално за квалификациите и нямаше време даги слагаме!даже на първата квалификация имах проблем със скоростите и после момчетата от организацията ме пуснаха да прередя другите хора зада дам някакво време каквото и дабило зада участвам...целия уикенд беше голям филм


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: The Blue VR6

Мнениеот niikoo_1 » Пон 03 окт 2011 20:52


Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?


Sw3e
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 03 окт 2011 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: The Blue VR6

Мнениеот Sw3e » Пон 03 окт 2011 21:25


пффф golf-а е скандален личи си че си вложил мн. труд време и пари :applause: :applause: някой ден ако мога и аз да си направя golf-а ще е перфектно :)


NEDD
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 16 юни 2006 4:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Re: The Blue VR6

Мнениеот NEDD » Пон 03 окт 2011 21:58


vidolov написа:
pe6kata написа:Ники, сподели впечатления от холсета, бързо ли се равърта, на ккакви обороти го въртиш с тая топла част(ако си останал с 9-ката де)

а иначе с каква бенз помпа го храниш това животно

Пешка дати кажа много приятно изненадан останах от турбината..почва да надува от 3200об. някаде и фул буст ми прави на около 4500об!дам с 9-ката карам и засега мисля дасъм с нея щото ми хареса...бях малко скиптично настроен като пристигна щото има проблеми с фабричния гейит....следващото нещо,че изхода на топлата и студената част са направени за вебанд скоби но се оправихме и като цяло съм доволен много!помпата мисля,че тие ясна...не веднъж смея говорили по телефона-Валбро
свещите сами чисто нови и определено нее от тях също и кабелите!забравих да спомена,че започва дами прекъсва щом надуи турбината....докам 3000об нямам проблеми...щом надуи и почва да срича!нее от старите настроики,защото до сливен му давах всичката гас на 3 пъти и нямаше проблем...нещо дребно е предполагам,но немога даго открия...след това на пистата и геита се предаде и карах на 0.5 налягане,което неми беше хич достатъчно..дори на единя клип който е качен за квалификацията се вижда как срича още на 1-ва скорост към края..

Tака като чета, Холсета да ме би да е Hx35 или HY35? Туин скрол ли е? Вградения гейт правихте ли го нещо и това налягане със неговата сток настройка ли е?
Иначе браво за резултатите, дано бъезо отстраните дребните бъгове.
Поздрави! :beer


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Пон 03 окт 2011 22:17


niikoo_1 написа:Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?

да на 0.5 е за съжаление,но и другич главен фактор е,че мие първо сядане с тези сила и официално мероприятие пред доста зрители и напрежението беше доста голямо!разочаровахсе малко от себеси поради причината,че правех много лош старт въпреки проблемите!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: The Blue VR6

Мнениеот niikoo_1 » Пон 03 окт 2011 22:21


vidolov написа:
niikoo_1 написа:Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?

да на 0.5 е за съжаление,но и другич главен фактор е,че мие първо сядане с тези сила и официално мероприятие пред доста зрители и напрежението беше доста голямо!разочаровахсе малко от себеси поради причината,че правех много лош старт въпреки проблемите!


За 0.5 времето е добро, другия път 13ка като оправите проблемите и имаш старт.


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Вто 04 окт 2011 9:30


niikoo_1 написа:
vidolov написа:
niikoo_1 написа:Това време 14.2 на 0.5 налягане ли е или по-високо?

да на 0.5 е за съжаление,но и другич главен фактор е,че мие първо сядане с тези сила и официално мероприятие пред доста зрители и напрежението беше доста голямо!разочаровахсе малко от себеси поради причината,че правех много лош старт въпреки проблемите!


За 0.5 времето е добро, другия път 13ка като оправите проблемите и имаш старт.

напролет дано дасме отстранили проблемите и да имам време за тренировка...щесе случат нещата!


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Съб 08 окт 2011 14:01


много красива снимка....
Прикачени файлове
319931_1928586029059_1674462828_1499689_1932549497_n.jpg


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Re: The Blue VR6

Мнениеот Stefan » Сря 12 окт 2011 17:06


Голфа наистина е много хубав, както и снимката по-горе, но лично на мен не ми харесва как е изрязана предната броня, можеше и по-хубаво да се направи ;) Разбирам, че радиатора е голям, но това диагонално изрязване на бронята и на самия нож стои грозно. Не се заяждам, просто съвет :beer


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6

Мнениеот vidolov » Пет 14 окт 2011 19:20


Stefan написа:Голфа наистина е много хубав, както и снимката по-горе, но лично на мен не ми харесва как е изрязана предната броня, можеше и по-хубаво да се направи ;) Разбирам, че радиатора е голям, но това диагонално изрязване на бронята и на самия нож стои грозно. Не се заяждам, просто съвет :beer


няма проблем...по горе съм написал,че колата се зглоби за 24 часа и всичко беше недоискусурено,но нещата лека полека влизат в ред...имаме нов нож и броня и щесе направи както трябва...скоро ще има цялостно пребоядисване и доиспипване на детайлите....вапроса беше дасе запали и да варви колата...останах доволен от нея и скоро и тя ще остане доволна от мен!


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: The Blue VR6-проблем...?

Мнениеот vidolov » Сря 26 окт 2011 20:11


Така да обесня накратко-зглобих колата с новия Гейт,но проблема с прекасването остана!надявах се,че проблема ми насливен се появи след скъсването на маркуча след дебитомера и смучеше паразитен въздух,който него отчиташе!сега наредих всичко както трябва с нови силиконови маркучи и скоби...но проблема с прекъсването остана,а колата както варвеше звераски и започна да прекъсва от нищото...вапросамие такъв вазможно лие дае натрупал като грешка!когато и давам постепенно гас прекъсва по малко,но щом смачкам педала на гаста започва адското прекъсване!моля само компетентни да дават мнения



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта