:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Няколко въпроса за 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 19 сеп 2015 0:32


А трябва ли да изтърва от бууста към така наречения канистър?И въобще може ли да го изолирам?




misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот misho_GTI » Сря 23 сеп 2015 11:52


Не трябва да изтърва. Аз съм го затапил с шпилка на негово място и така си карам вече половин година. Ново е 60лв с маркучетата. Втора употреба всичките изпускат


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот muckata_9090 » Чет 24 сеп 2015 17:36


Сега ако сложа по голям маф хаузинг и съответно по големи дюзи и чрез бензинов регулатор да докарам смесите в норма какво ще стане?Питането ми е за аванс-а дали ще иска да се бара,предварения закъснения?Много съм бос по тия работи,помагайте колеги :no


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Чет 24 сеп 2015 21:20


Ако така ще докараш смесите в норма.. евала


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Чет 24 сеп 2015 22:02


Виждал съм проект с по голям хаузинг от вр6(голф 3),дюзи 350 кубикови,един регулатор и със широколентовата сонда се настройват смесите.Може да не стане перфектна но върши работа


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот MK4 » Пет 25 сеп 2015 9:50


Аз не мога да разбера защо бягате от ремап като дявол от тамян :mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Пет 25 сеп 2015 10:02


MK4 написа:Аз не мога да разбера защо бягате от ремап като дявол от тамян :mhihi


Баш..


Само да кажа, че като го направите така смесите, авансите и всичко отива фостата. Отиват някъде си по картата. Дали ще докараш НЯКАКВИ смеси на които колата да ти работи.. заеби.

И другото. Както един приятел обича да казва.. тунинга в БГ се прави по следния начин:

Слагаш разни части по колата си и накрая се молиш мапъра да успее да ги направи да работят долу горе нормално :D


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Сря 30 сеп 2015 18:51


vili_gti написа:30% няма как да стане. 14% макс 15% и то това не е линейно. Стават 296 на 4 бара, обаче незнам дали ще ти стигнат за к03с. На мен ми се наложи да слагам 275кубика на 3 бара и то чак с регулатор на 4.7бара започна да върви колата в смеси и записах с а3-ка на приятел с к03с на предно 13.7 с 166 терминална на Сливен.

Я кажи сега от каква кола са тия 275 кубика колега?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 06 фев 2016 0:32


Да повдигна темата колеги,как мога да намаля налягането на турбото?Понякога пик-а е 1.8-1.9бар-а.Дали с ръчен бууст контролер няма да стане?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот leonardo_vd » Съб 06 фев 2016 14:31


Виж си клапана за налягането Н75... Защо е започнала да надува толкоз??? Да не сте барали рейката на гейта? Колата сток ли е с чип ли е?? Има много неизвестни.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 06 фев 2016 17:53


Колата е с к04,но чипа ми е за к03 и не е скалиран по големия маф


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот leonardo_vd » Съб 06 фев 2016 18:44


Еми отиди да ти ремапнат колата. Щото сега е боза...


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Съб 06 фев 2016 19:14


Да ще се ремапне,но дотогава да се кара на по малко налягане



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта