


Няколко въпроса за 1.8т
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
А трябва ли да изтърва от бууста към така наречения канистър?И въобще може ли да го изолирам?
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Не трябва да изтърва. Аз съм го затапил с шпилка на негово място и така си карам вече половин година. Ново е 60лв с маркучетата. Втора употреба всичките изпускат
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Сега ако сложа по голям маф хаузинг и съответно по големи дюзи и чрез бензинов регулатор да докарам смесите в норма какво ще стане?Питането ми е за аванс-а дали ще иска да се бара,предварения закъснения?Много съм бос по тия работи,помагайте колеги 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Ако така ще докараш смесите в норма.. евала
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Виждал съм проект с по голям хаузинг от вр6(голф 3),дюзи 350 кубикови,един регулатор и със широколентовата сонда се настройват смесите.Може да не стане перфектна но върши работа
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Аз не мога да разбера защо бягате от ремап като дявол от тамян 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
MK4 написа:Аз не мога да разбера защо бягате от ремап като дявол от тамян
Баш..
Само да кажа, че като го направите така смесите, авансите и всичко отива фостата. Отиват някъде си по картата. Дали ще докараш НЯКАКВИ смеси на които колата да ти работи.. заеби.
И другото. Както един приятел обича да казва.. тунинга в БГ се прави по следния начин:
Слагаш разни части по колата си и накрая се молиш мапъра да успее да ги направи да работят долу горе нормално :D
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
vili_gti написа:30% няма как да стане. 14% макс 15% и то това не е линейно. Стават 296 на 4 бара, обаче незнам дали ще ти стигнат за к03с. На мен ми се наложи да слагам 275кубика на 3 бара и то чак с регулатор на 4.7бара започна да върви колата в смеси и записах с а3-ка на приятел с к03с на предно 13.7 с 166 терминална на Сливен.
Я кажи сега от каква кола са тия 275 кубика колега?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Да повдигна темата колеги,как мога да намаля налягането на турбото?Понякога пик-а е 1.8-1.9бар-а.Дали с ръчен бууст контролер няма да стане?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Виж си клапана за налягането Н75... Защо е започнала да надува толкоз??? Да не сте барали рейката на гейта? Колата сток ли е с чип ли е?? Има много неизвестни.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Колата е с к04,но чипа ми е за к03 и не е скалиран по големия маф
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Еми отиди да ти ремапнат колата. Щото сега е боза...
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Да ще се ремапне,но дотогава да се кара на по малко налягане
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта