
Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VW_FEN написа:Е той и да постигне някакъв успех, едва ли ще го сподели във форума, защото не го заслужава това нещо този форум. Вместо да мислим всички над това и то наистина да стане факт, повечето го отричатНяма невъзможни неща. Поне това е доказано в живота и навсякуде.
Невъзможни няма, но безсмислени много.

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Такааа, виждам че все още има интерес, някакъв
, за това малко ЪП по темата:
1: намерих си кутия за филтъра и ще я "пипна" малко - ще махна клапата за топлият въздух и ще изрежа целият механизъм в долната част на кутията - направи ми впечатление че заради клапата сечението се намалява почти 2 пъти - е, смятам да го елиминирам това стеснение
Отделно се разрових и намерих вентилатор на 12 В който може да дава налягане (смешно според някои
) до 5000 оборота и налягане до 180 Па., но в БГ е екзотика и за това при следващата ми командировка до САЩ през Януари ще си го набавя.
Смятам живот и здраве да тествам два режима - постоянно включен (очаквани проблеми с тихите обороти но по-проста схема) и задействане при натискане на газта (сигурни тихи но известно лагване при рязка газ)
И понеже съм технолог и изследовател по душа и призвание, смятам да говоря с колегите от ХЕЕД да направиме дино тестове за да се знае в сухи цифри и проценти има ли ефект и какъв е ( в + или - )
И както вече съм казвал, резултатите ще се появят тук, "на ползу роду", аз съм широко скроен (и в прекия и в преносния смисъл
) човек и не се влияя от сарказъм и недоверие, а само от факти, цифри и тестови резултати.
Колега martveca, не съм запознат с въздухоподаването на АБД, но пасат В3 е благодат поради факта че тегли въздух през емблемата - директно отпред. Сподели малко по-подробно за твоето решение.
Малък жокер - ако жената не ме излови
, смятам да сложа и едно плазмено запалване и да има крайни резултати от дино тестове в следния ред:
1. Какво е началното състояни като мощност на колелата без екстри.
2. Какво влияние има "сешоара"
3. Какво влияние оказва плазменото запалване с искра 1000 пъти по-продължителна от нормалната (1 милисекунда спрямо нормалната 1 микросекунда)
4. Комбинирано въздействие на Принудително Вентилаторно Пълнене и Плазмено Запалване
На всички скептично настроени колеги искам да кажа две неща, на които са ме учили преподавателите ми във Физическият факултет на СУ и в които съм се убедил лично през годините:
- 80% от решението на един проблем е правилното ДЕФИНИРАНЕ на проблема
- Много утвърдени учени са удряли на камък с някои проблеми и са давали тези очевидно нерешими проблеми като изпитни задачи на студенти. Учудващо често се оказвало че студентите са намирали прилично и реално решение на тези "нерешими" проблеми, просто защото не са били повлияни от статуквото и утвърденото в научните среди мислене.
Поздрави!

1: намерих си кутия за филтъра и ще я "пипна" малко - ще махна клапата за топлият въздух и ще изрежа целият механизъм в долната част на кутията - направи ми впечатление че заради клапата сечението се намалява почти 2 пъти - е, смятам да го елиминирам това стеснение

Отделно се разрових и намерих вентилатор на 12 В който може да дава налягане (смешно според някои

Смятам живот и здраве да тествам два режима - постоянно включен (очаквани проблеми с тихите обороти но по-проста схема) и задействане при натискане на газта (сигурни тихи но известно лагване при рязка газ)
И понеже съм технолог и изследовател по душа и призвание, смятам да говоря с колегите от ХЕЕД да направиме дино тестове за да се знае в сухи цифри и проценти има ли ефект и какъв е ( в + или - )
И както вече съм казвал, резултатите ще се появят тук, "на ползу роду", аз съм широко скроен (и в прекия и в преносния смисъл

Колега martveca, не съм запознат с въздухоподаването на АБД, но пасат В3 е благодат поради факта че тегли въздух през емблемата - директно отпред. Сподели малко по-подробно за твоето решение.
Малък жокер - ако жената не ме излови

1. Какво е началното състояни като мощност на колелата без екстри.
2. Какво влияние има "сешоара"

3. Какво влияние оказва плазменото запалване с искра 1000 пъти по-продължителна от нормалната (1 милисекунда спрямо нормалната 1 микросекунда)
4. Комбинирано въздействие на Принудително Вентилаторно Пълнене и Плазмено Запалване
На всички скептично настроени колеги искам да кажа две неща, на които са ме учили преподавателите ми във Физическият факултет на СУ и в които съм се убедил лично през годините:
- 80% от решението на един проблем е правилното ДЕФИНИРАНЕ на проблема
- Много утвърдени учени са удряли на камък с някои проблеми и са давали тези очевидно нерешими проблеми като изпитни задачи на студенти. Учудващо често се оказвало че студентите са намирали прилично и реално решение на тези "нерешими" проблеми, просто защото не са били повлияни от статуквото и утвърденото в научните среди мислене.
Поздрави!
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега това с въздуховода и клапана за излишното гориво го видях на пасат B3 и го пробвах на моето голфче 1.4 ABD и наистина върши работа,ефекта е доста задоволителен.Не твърдя че така върви точно като 1.8 ABS но му се пъне доста сериозно до 100 км сме на равно после ме дърпа но с малко.Така че този вариант за допълнителен въздух и гориво е доста удачен според мен.
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега Tyan налягането на горивото вдигнах като сложих на маркуча за излишното гориво един магнитен клапан и кранче успоредно вързани,кранчето го купих от Mr.Bricolage imago na щанда дето продават бояджииски пистолети бързи връзки и други такива работи.от него се регулира налягането на горивото но е голяма играчка трябват мн опити докато го регулираш да върви както трябва.А магнитния клапан съм сложил за да може когато газта не е натисната до доло да не се вдига налягането на горивото,с цел да не е чак толкова голям разхода.Относно конете едва ли съм вдигнал около 30 защото все пак ABS-а ме минава в големите км. но като съдя по вървенето може да е станал около80 коня някаде.Все пак заводско го дават 60 с които няма шанс пред АБС-а но със сигурност сега върви повече от 1.6 75PS.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пасата не е 2.0 и не е 16V, ами си е чисто 1.8 с двукамерна инжекция (90 к.с.).И не мисля че има такова значение че на колегата голфа е с 49 коня повече от това което съм писал.А и не мисля че трябва да се дъвчим за такива работи,просто споделих мнение по въпроса в темата (какво съм направил и как деиства) ,който не вярва не е длъжен да го пробва.
mod edit: musura
mod edit: musura
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта