Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 17 дек 2007 2:15


Е той и да постигне някакъв успех, едва ли ще го сподели във форума, защото не го заслужава това нещо този форум. Вместо да мислим всички над това и то наистина да стане факт, повечето го отричат :( Няма невъзможни неща. Поне това е доказано в живота и навсякуде.




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 17 дек 2007 11:42


VW_FEN написа:Е той и да постигне някакъв успех, едва ли ще го сподели във форума, защото не го заслужава това нещо този форум. Вместо да мислим всички над това и то наистина да стане факт, повечето го отричат :( Няма невъзможни неща. Поне това е доказано в живота и навсякуде.



Невъзможни няма, но безсмислени много. :?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 17 дек 2007 23:13


Такааа, виждам че все още има интерес, някакъв :lol: , за това малко ЪП по темата:
1: намерих си кутия за филтъра и ще я "пипна" малко - ще махна клапата за топлият въздух и ще изрежа целият механизъм в долната част на кутията - направи ми впечатление че заради клапата сечението се намалява почти 2 пъти - е, смятам да го елиминирам това стеснение :D
Отделно се разрових и намерих вентилатор на 12 В който може да дава налягане (смешно според някои :wink: ) до 5000 оборота и налягане до 180 Па., но в БГ е екзотика и за това при следващата ми командировка до САЩ през Януари ще си го набавя.
Смятам живот и здраве да тествам два режима - постоянно включен (очаквани проблеми с тихите обороти но по-проста схема) и задействане при натискане на газта (сигурни тихи но известно лагване при рязка газ)
И понеже съм технолог и изследовател по душа и призвание, смятам да говоря с колегите от ХЕЕД да направиме дино тестове за да се знае в сухи цифри и проценти има ли ефект и какъв е ( в + или - )
И както вече съм казвал, резултатите ще се появят тук, "на ползу роду", аз съм широко скроен (и в прекия и в преносния смисъл :D ) човек и не се влияя от сарказъм и недоверие, а само от факти, цифри и тестови резултати.
Колега martveca, не съм запознат с въздухоподаването на АБД, но пасат В3 е благодат поради факта че тегли въздух през емблемата - директно отпред. Сподели малко по-подробно за твоето решение.
Малък жокер - ако жената не ме излови :lol: , смятам да сложа и едно плазмено запалване и да има крайни резултати от дино тестове в следния ред:
1. Какво е началното състояни като мощност на колелата без екстри.
2. Какво влияние има "сешоара" :D
3. Какво влияние оказва плазменото запалване с искра 1000 пъти по-продължителна от нормалната (1 милисекунда спрямо нормалната 1 микросекунда)
4. Комбинирано въздействие на Принудително Вентилаторно Пълнене и Плазмено Запалване
На всички скептично настроени колеги искам да кажа две неща, на които са ме учили преподавателите ми във Физическият факултет на СУ и в които съм се убедил лично през годините:
- 80% от решението на един проблем е правилното ДЕФИНИРАНЕ на проблема
- Много утвърдени учени са удряли на камък с някои проблеми и са давали тези очевидно нерешими проблеми като изпитни задачи на студенти. Учудващо често се оказвало че студентите са намирали прилично и реално решение на тези "нерешими" проблеми, просто защото не са били повлияни от статуквото и утвърденото в научните среди мислене.

Поздрави!


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пон 17 дек 2007 23:42


Колега дано съпругата да не те излови :twisted: и да сложиш Плазмено Запалване ,ще очаквам резултатите с интерес,доста се интересува именно какъв би бил ефекта от това плазмено запалване и евентуалната споделена информация би ми била много полезна - УСПЕХ В НАЧИНАНИЕТО


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 17 дек 2007 23:44


vwg3 написа:.... УСПЕХ В НАЧИНАНИЕТО

Успех и от мен - явно си наясно какво правиш ;)


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martveca » Сря 19 дек 2007 22:27


Колега това с въздуховода и клапана за излишното гориво го видях на пасат B3 и го пробвах на моето голфче 1.4 ABD и наистина върши работа,ефекта е доста задоволителен.Не твърдя че така върви точно като 1.8 ABS но му се пъне доста сериозно до 100 км сме на равно после ме дърпа но с малко.Така че този вариант за допълнителен въздух и гориво е доста удачен според мен.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 20 дек 2007 8:20


как вдигна налягането на горивото на АБДто че ми е интересно ....чрез системата за бензиновите пари ли

:lol: и казваш с АБС до 100 сте наравно ...браво 30 коня си качил :)


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Чет 20 дек 2007 8:39


Допълнително въздух ? Погледни в гаража ми. Жигулов карб + филтър от КАМИОН и въздух бол :lol:


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martveca » Чет 20 дек 2007 17:25


Колега Tyan налягането на горивото вдигнах като сложих на маркуча за излишното гориво един магнитен клапан и кранче успоредно вързани,кранчето го купих от Mr.Bricolage imago na щанда дето продават бояджииски пистолети бързи връзки и други такива работи.от него се регулира налягането на горивото но е голяма играчка трябват мн опити докато го регулираш да върви както трябва.А магнитния клапан съм сложил за да може когато газта не е натисната до доло да не се вдига налягането на горивото,с цел да не е чак толкова голям разхода.Относно конете едва ли съм вдигнал около 30 защото все пак ABS-а ме минава в големите км. но като съдя по вървенето може да е станал около80 коня някаде.Все пак заводско го дават 60 с които няма шанс пред АБС-а но със сигурност сега върви повече от 1.6 75PS.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 20 дек 2007 17:58


ще извинявате за просташката намеса от моя страна ама ми се струва че ефекта ще е най-голям ако момчето намери начин да олекоти малко колата едно 100кг ще свършат чудеса той да си реши какво да махне,всичко друго се прави или като хората или по-добре да не се прави.
ПП още веднъж се извинявам.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 20 дек 2007 20:22


martveca написа:може да е станал около80 коня някаде.Все пак заводско го дават 60 с които няма шанс пред АБС-а но със сигурност сега върви повече от 1.6 75PS.


Да се чуди човек на немските инжинери, че не са се сетили по-рано с мод за 10 лева да вдигнат с 33% мощността на автомобила :wink:


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martveca » Чет 20 дек 2007 23:04


musura Твоя мотор е 1.8 вентилиран и е 136 коня нали защо на пасата след като е 1.8 и не е вентилиран пак е 136 коня (всъщност е 90 к.с.) да не би немските инжинери да са му сложили въздухожод зад емблемата и клапан за горивото просто така за красота.

mod edit: musura


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Чет 20 дек 2007 23:59


Колега, имаш обърквация, и то голяма.

На Musura колата е 1.8 16V 139hp, а кой Пасат-а, който ти визираш, е с 2.0 литров мотор, 16V 136hp. И, моля те, използвай запетай, че да може да се хване някаква нишка да следва човек в твоите писания. ;)


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martveca » Пет 21 дек 2007 0:14


Пасата не е 2.0 и не е 16V, ами си е чисто 1.8 с двукамерна инжекция (90 к.с.).И не мисля че има такова значение че на колегата голфа е с 49 коня повече от това което съм писал.А и не мисля че трябва да се дъвчим за такива работи,просто споделих мнение по въпроса в темата (какво съм направил и как деиства) ,който не вярва не е длъжен да го пробва.
mod edit: musura


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 30 дек 2007 17:54





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта