Въпроси относно 1.8 ABS

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
chirenski
Мнения: 256
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Въпроси относно 1.8 ABS

Мнениеот chirenski » Сря 23 юли 2008 14:43


Здравейте :) Имам няколко въпросчета относно 1.8 ABS мотора .
Ясно ми е ,че от този мотор с това моно не мога да искам чудеса , искам само да живне малко . Наумил съм си да му изпиля главата , да припасна клапаните на ново , да полирам всмукателните колектори, да изчистя всички нагари и мизерии и да му сложя разпределителен вал от 2Е . Сега и въпросите :

1.Колко точно да отнема от главата ?
2.До колко да полирам колектора ( напълно гладък или само големите грапавини да махна )?
3.С вала от 2Е предполагам ,че няма да имам проблеми четох , че доста хора са слагали такъв вал . Ако има по добро решение за вал предложете :)
4.Мога ли да регулирам горивото и налягането с което се впръсква от моното ?
5.Друго освен тези неща , ще трябва ли да сменя ?

Моля без съвети от сорта " не се занимавай , купи си АБФ " преценил съм си ,че колата ми е в добро състояние и неискам да се разделям с нея . Пак повтарям не искам чудеса искам да живне малко . Също така нямам финансовата възможност да се отърва от моно-то и да сложя друга електроника , а и според мен това вече наистина не си заслужява . Нека ако някой може и има желание да помогне се отзове, но моля без изличен спам :) Благодаря предварително на отзовалите се .

П.С. Извинявам се ако не съм формулирал правилно заглавието :)
П.С.2. Прегледъл съм темите в форума за този мотор , но не можах да намеря конкретни отговори на моите въпроси .




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 23 юли 2008 14:54


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E%E5%EA%F2

мога да помогна с това.
ама темата ти няма да просъществува ми се скасва(ми се струва-от странджанския край)


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 23 юли 2008 15:11


Доколкото знам и съм чел...... - не е хубаво да се шлайфа колектора до идиална гладкост, защото може да се получат детонаций или поне неравномерна работа на мотора......ама дали е така - незнам! :lol:

а за това колко да остъргаш главата - само ти можеш да прецениш! - изцяло зависи от теб......колко искаш още да караш с това двг, какви резултати те задоволяват и т.н..... :wink:


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Сря 23 юли 2008 16:07


-главата 0,85
-колектора се полира наистина не до огледална повърхност защото сместа става на капки само с шкурки се минава.ако беше КР може огледално...
-можеш да го разшириш него и да портнеш главата с 2мм
-вал от 2е е най-евтиния вариант обаче ефекта е кажи речи ниаккъв!а за рошав няма да ти се дават пари предполагам.
-гледай да смениш тъпото моно и си сложи карбуратор или 2! Омагьосваш го правилно с точните жиглори и си у джаза!
-вземи си колектор с двуцевка от голф или пасат 2000

Говоря от опит и колата ще стане много приятна за каране точно с тези модове! Вече 50-60к км непрестанно гонене на вятъра с 180+ и проблеми няма! Само +-ове откривам.
А от шлайфането на главата разхода падна ненормално много :D


Потребителски аватар
chirenski
Мнения: 256
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот chirenski » Чет 24 юли 2008 9:31


h4p написа:-вал от 2е е най-евтиния вариант обаче ефекта е кажи речи ниаккъв!а за рошав няма да ти се дават пари предполагам.
-гледай да смениш тъпото моно и си сложи карбуратор или 2! Омагьосваш го правилно с точните жиглори и си у джаза!
-вземи си колектор с двуцевка от голф или пасат 2000


1.До тук ясно , не мога ли да взема вал от друг двг на VW ( по рошав ) ?
2.Някак си не ми се искаше да се връщам в ерата на карбовете поради няколко причини : не им разбирам ама никак , струва ми се ,че няма да мога да ги изхраня , а и не искам да върви чак толкова много :) Ако му сложя чип и оставя моното нямали да има ефект ?
3.Какъв колектор двуцевка можеш ли да разесниш малко повече ?
Благодаря предварително


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 24 юли 2008 11:46


creon написа:....
1.До тук ясно , не мога ли да взема вал от друг двг на VW ( по рошав ) ?
2.Някак си не ми се искаше да се връщам в ерата на карбовете поради няколко причини : не им разбирам ама никак , струва ми се ,че няма да мога да ги изхраня , а и не искам да върви чак толкова много :) Ако му сложя чип и оставя моното нямали да има ефект ?
3.Какъв колектор двуцевка можеш ли да разесниш малко повече ?
Благодаря предварително

Колега, има много теми изписани за този двигател - ползвай търсачката по-рационално - повтаряме едни и същи неща по 100 пъти...
Питаш колко да го сгъстиш - ами това зависи за какво и как ще подготвиш двигателя и за какво ще ползваш автомобила - щото сгъстяването води след себе си и други последствия и е свързано например евентуална корекция на аванс, свещи и октаново число...
Прекаленото сгъстяване скъсява и драстично ресурса на двигателя...

За ежедневка при този двигател според мен максимума е свалянето на главата с 0.85, както вече казаха и колегите...
Така че, ако искаш да експериментираш режи главата с 0.85, слагай вал от ПБ или 2Е, изпускателен колектор от ГТИ 8 винтила, генерация на 50 или 55мм, портни главата и колекторите и това е горе долу рецептата за леко и бюджетно позасилване на 1.8 моно - следващия етап е смяна на глава и инжекцион...

Това което ти написах горе го има разисквано в доста теми - поразрови форума...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта