Гърне от мотор на кола

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Гърне от мотор на кола

Мнениеот jabeto » Сря 01 окт 2008 15:32


Момчета имате ли представа дали кола ще извади хубав звук с гърне от пистов мотор.Защото сам намерил гарне от кавазаки нинджа 400кубика.Гърнето мисля че е йошимура или нещо от този сорт.Извинявам се предварително за странния въпрос. :roll:




Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Сря 01 окт 2008 15:48


8) Правено, работи, зависи от гърнето, ама много зависи, .. :)


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот S.Raikov » Сря 01 окт 2008 17:17


spam

mod edit: Vizor


Потребителски аватар
pavlin-gt
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pavlin-gt » Сря 01 окт 2008 18:04


преди две години имах Мерцедес 190Е с краино гърне от мотор Хонда,в последствие го смених и се усети малка разлика,нищо фрапантно


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Сря 01 окт 2008 18:05


Е добре де това гърне няма ли да запушва, все пак е за 400 кубиков мотор? :roll:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 01 окт 2008 18:40


ще те спъне много яко :lol: трябва ти нещо от хаябуса поне :!:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 01 окт 2008 21:40


при тея гърнета не се гледат кубиците на мотора.важното е вътрешното състояние на гърнето.имам един приятел който скоро си сложи от сузуки 1100 на голф АЕК и звука е мноого добър и истински а не някакъв пърдялник от 60лв,
само че той го отвори и го изпразни от излишните неща и остана само корпуса и вътре в него една надупчена тръба.иначе на оргиналните гърнета конструкцията е малко по различна.понеже се води заглушител.вътре не е права тръба а се разминават малко отворите.


Потребителски аватар
Wayne
Мнения: 486
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wayne » Сря 01 окт 2008 22:50


martineli написа:само че той го отвори и го изпразни от излишните неща и остана само корпуса и вътре в него една надупчена тръба.иначе на оргиналните гърнета конструкцията е малко по различна.понеже се води заглушител.вътре не е права тръба а се разминават малко отворите.

Е той го е напраил почти кат тоя пърдялник от 60лв дет викаш :roll:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Чет 02 окт 2008 1:37


Wayne написа:
martineli написа:само че той го отвори и го изпразни от излишните неща и остана само корпуса и вътре в него една надупчена тръба.иначе на оргиналните гърнета конструкцията е малко по различна.понеже се води заглушител.вътре не е права тръба а се разминават малко отворите.

Е той го е напраил почти кат тоя пърдялник от 60лв дет викаш :roll:


Да не кажем ,че и по зле :lol: ! Кво е останало от гърнето от пистака?- само обвивката! :?


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 02 окт 2008 18:52


martineli
голямо момче си и сам разбираш че 1-во твоят приятел е взел аспух от голям мотро 1100 кубика и 2-ро е останало от него единствено обвивката ;) тоест както казаха колегите нещо като ония пърдялници от 60 лева ( на едно такова монтирано на Уно Турбо с напомпен мотор ... му излезна ватата за няма и 15-20 км :lol: Не си правете експерименти с тия работи че се чупят турбини с кофти аспух дори :!:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 02 окт 2008 20:44


нямам предвид че ако се слага гърне от матор то трябва да е изпразнено.но ако говорим за звук гърнето от мотор вади много по добър глас от пърдялниците.иначе както всички знаем спортните гърнета дори и на хубавите марки представляват гърне в което има права надубчена тръба (проход през гърнето) около тръбата има навито едно като тънка тел и целия друг обем е напълнен с термовата,

аз също иам гърне от мотор което още не му е дошло времето да го слагам и е цяло(неизпразвано)
ето го:
Изображение
Изображение
Изображение

оргинал от хонда(SANKEI)
и съм напът да бъда изгонен от вкъщи заради него че стаята ми е пълна с кви ли не чаркове


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 02 окт 2008 22:28


сложи го и после пак ще говорим....макар че то това 1,3 има толкова изгорели газове .... :lol:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 02 окт 2008 22:38


За едно гърне най-важни са входно/изходните диаметри и вътрешната архитектура - щом те ви устройват - нема значение от какво е гърнето - ако ще и от совалка да е...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта