каква е разликата между blow off valve и dump valve

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

каква е разликата между blow off valve и dump valve

Мнениеот hamann » Пет 16 дек 2005 19:25


само като имена ли се различават или и като функция нямат нищо общо?






и айде без много храна :oops: :lol:




Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 17 дек 2005 0:01


Блоу оф клапана изхвърля налягането когато затвори дросела, защото това забавя турбото, а ние искаме то да се върти за да може при следващото подаване на газ да направи буст бързо.
Дъмп клапана е устроиство за сигурност. Пружина с клапан която изпуска буста само ако мине ниво което е опасно за мотора. Примерно ако уестгеита блокира и турбината започне да надува колкото и дупе държи.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Съб 17 дек 2005 12:55


aахам
е то blow off-a не се ли задейства и той от налягането???
в смисъл по тас логика ако ги има и двата,думп-а ще се отваря при по екстремни ситуации
но пък блоу оф-а ще е отворил вече преди него :? :lol:




п.с - не ми се смеите ного :lol: :oops:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 18 дек 2005 0:36


Блоу клапана се отваря от вакуума на мотора.Т.Е. :
Вакуум-отворен блоу
Налягане над нормалното- отворен дъмп


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 19 дек 2005 19:56


а при дизела същата работа ли е ?
смисъл като се вземе вакум от дроселовата клапа до самия blow off
нещо друго трябва ли да се прави


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 20 дек 2005 18:13


Бая търсене на вакуум ще падне в тоя дизел. Както и на дросел :shock


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 20 дек 2005 22:33


1bar написа:Бая търсене на вакуум ще падне в тоя дизел. Както и на дросел :shock


хихихии
днес точно това разбрах :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 21 дек 2005 10:54


а липсата на дросел обезсмиля ли блоу оф-а??? ?





п.с - да и вакум помпа май няма - щото abs-a си е с електричека помпа
:( :)



:x :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта