Мисля след като сложа чипа да сменя Интеркулера, с по-голям (може да не е кой-знае какво, но пак ще върши повече работа)

http://topspeed.bg/view_product.php?pid=1247
До тук добре, обаче идва момента със силиконовите фитинги и халуминиевите тръби. Има ли някакъв специфичен начин по който трябва да се подредят, применро да има колкото се може по-малко връзки или врътки или няма значение...
Тръбите по които минава свежия въздух от турбината към кулера и от кулера към двигателя трябва да са максимално къси. Серийно при VP-TDI турбината работи под налягане 0.9-1.0 бара. Ако караме с голяма турбина на 1.6-1.7 бара то тогава е много вероятно маркучите да не издържат и за се спукат. Решение на този проблем е например силиконови маркучи (SAMCO прмерно) а където няма завойчета и т.н. може да се сложат тръби от неръждаема стомана . Скобите които ще се ползват също трябва да са здрави за да не изпускат при напъна на въздуха.
Моята надува до 1.7, 2 или по-скоро ще надува до толкова след чипа но тва е за далечното бъдеще, просто искам да се запозная с какво се захващам и да си подготвя нещата.
Поздрави.