Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Kuncavia » Сря 27 яну 2010 14:42


Здравейте, колеги от доста време мисля да я пусна тази тема, и най накрая се реших.

Мисля след като сложа чипа да сменя Интеркулера, с по-голям (може да не е кой-знае какво, но пак ще върши повече работа)

Изображение

http://topspeed.bg/view_product.php?pid=1247

До тук добре, обаче идва момента със силиконовите фитинги и халуминиевите тръби. Има ли някакъв специфичен начин по който трябва да се подредят, применро да има колкото се може по-малко връзки или врътки или няма значение...

Тръбите по които минава свежия въздух от турбината към кулера и от кулера към двигателя трябва да са максимално къси. Серийно при VP-TDI турбината работи под налягане 0.9-1.0 бара. Ако караме с голяма турбина на 1.6-1.7 бара то тогава е много вероятно маркучите да не издържат и за се спукат. Решение на този проблем е например силиконови маркучи (SAMCO прмерно) а където няма завойчета и т.н. може да се сложат тръби от неръждаема стомана . Скобите които ще се ползват също трябва да са здрави за да не изпускат при напъна на въздуха.


Моята надува до 1.7, 2 или по-скоро ще надува до толкова след чипа но тва е за далечното бъдеще, просто искам да се запозная с какво се захващам и да си подготвя нещата.

Поздрави.




Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот kok12 » Сря 27 яну 2010 14:54


Много има изписано, но ще ти кажа едно. Прави каквото ще правиш и чак тогава сложи новия софт.

Препоръка: Колкото се може по-къси турбо пътища

Успех ще следим темата


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Kuncavia » Сря 27 яну 2010 14:58


Ем ще вида от къде трябва да минат и от къде ще е по-лесно, а и ако е къси пътища е добре, защото тия фитинги са по 60-70 лв едното. Ще трябва да намеря само къде да ми монтират интеркулера, пък пътищата ще ги намандахерцам, все пак се занимавам с тръби, верно вода тече, ама принципа трябва да е същия mhihi

Мерси за инфото.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Vizor » Сря 27 яну 2010 15:42


Какъв е тоя двигател дето толкова смело го надувате на 1,7 - 2 ?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 27 яну 2010 15:45


Я изчети тая хранилка тук.
1.7 бара HOLD само с копи-чипче и FMIC... Хмммм, едва ли. :roll:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 27 яну 2010 15:45


Сигурно дизел някой


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот doc_j » Сря 27 яну 2010 16:03


Гледай да няма много места с връзки, в смисъл - по възможност си направи тръбите със заварка където е възможно. За местата със силиконов маркуч си вземи здрави скоби.

Я кажи с каква турбина ще ги докарвате тия 1.7 бара...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Vizor » Сря 27 яну 2010 16:17


ChimeyJimmey написа:Я изчети тая хранилка тук.
1.7 бара HOLD само с копи-чипче и FMIC... Хмммм, едва ли. :roll:


аз знам точно какво ще стане на това налягане.. и на колегата по-горе изобщо няма да му хареса
а и в тази тема никъде не видях 1.7 и разни такива екстри.. видях 1,3 преди и 1,2 след кулера
както и да е.. според мен по-добре недей си прави експерименти с тея налягания защото двигателите струват скъпо..


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Kuncavia » Сря 27 яну 2010 17:09


Значи скобите не са проблем, Самко продават и скоби. а то продават определени дължини и градуси както на халоминиевите тръби, така и на фитингите, заварка едва ли ще се наложи, но ще видим мисля да почета доста по въпроса... :)

Иначе турбото е ВНТ 17 от помпа дюза двигателя но в момента файда няма, защото компютъра си го товари като стандартното и така, докато не сложа чипа и мапа, кулера е излишен, или както каза колегата по-горе да си го подготвя да е сигурно и след това да го товаря

Поздрави.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Vizor » Сря 27 яну 2010 17:33


Kuncavia написа:Значи скобите не са проблем, Самко продават и скоби. а то продават определени дължини и градуси както на халоминиевите тръби, така и на фитингите, заварка едва ли ще се наложи, но ще видим мисля да почета доста по въпроса... :)

Иначе турбото е ВНТ 17 от помпа дюза двигателя но в момента файда няма, защото компютъра си го товари като стандартното и така, докато не сложа чипа и мапа, кулера е излишен, или както каза колегата по-горе да си го подготвя да е сигурно и след това да го товаря

Поздрави.


Защо да е излишен? Всеки спад на температурата е коне отгоре. Тоя кулер дето си го показал е зверски голям.. това внт не е толкова голямо..
иначе кулер ако искаш.. имам един втора ръка перфектен.. ще ти го дам на добри пара..
скоби също мога да ти дам .. от тея дето като ги стягаш и огъват маркучите mhihi


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот shpeki » Сря 27 яну 2010 17:34


ChimeyJimmey написа:Я изчети тая хранилка тук.
1.7 бара HOLD само с копи-чипче и FMIC... Хмммм, едва ли. :roll:

Това в нашия форум не се води хранилка, просто там така си общуваме mhihi mhihi mhihi . А това дето съм правил въобще не е предвидено за 1.7 или 2.0.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Kuncavia » Сря 27 яну 2010 22:19


Vizor написа:
ChimeyJimmey написа:Я изчети тая хранилка тук.
1.7 бара HOLD само с копи-чипче и FMIC... Хмммм, едва ли. :roll:


аз знам точно какво ще стане на това налягане.. и на колегата по-горе изобщо няма да му хареса
а и в тази тема никъде не видях 1.7 и разни такива екстри.. видях 1,3 преди и 1,2 след кулера
както и да е.. според мен по-добре недей си прави експерименти с тея налягания защото двигателите струват скъпо..


кефи ме че е такова продълговата, колкото повече толкова повече, от студ не се плаши mhihi че предния път счупих едно, а това е на 5 000 километра смеем ли mhihi иначе маркучетата Samco ли са ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Vizor » Чет 28 яну 2010 9:16


Silicon hoses.. синьото сироко има такива маркучи и държи наааа.. много.. mhihi


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 28 яну 2010 14:09


Kaква им е цената?
А и от тънките вакуумчета ми трябват, искам да сменя всички.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на Интеркулер и неговите пътища...?

Мнениеот Vizor » Чет 28 яну 2010 17:16


Ела за тънките вакумчета ще ти дам страшна цена, а имам да пусна прав маркуч до овча купел и обратно :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта