Скоро връзвах такъв. Направих го по най-безболезнения начин...вързах го след оригиналния регулатор.
От оригиналния регулатор(щуцера на рейката, който сочи надолу) пускаш маркуч към срещуположния на манометъра щуцер(на новия ти регулатор), а долния щуцер връзваш към магистралата за излишното гориво, която води към резервоара(т.е., връзваш новия последователно след стария).
Няма нищо сложно, надявам се, да съм бил от полза.
П.П.Ако колегата търси някаква негова истина, тогава няма смисъл да му обясняваме нищо

EDIT:Тази планка е заместител на регулатора от стария тип, като на PB, но дори и за миг не съм си помислял да я монтирам, защото по спомен, канала в който се поставя О-пръстен, няма къде да легне за да уплътни(ако греша нека някой ме поправи)....тази планка не става за твоята рейка !!!