блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
BUHALA84
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот BUHALA84 » Пон 02 ное 2009 16:44


:arrow:




G60

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот G60 » Пон 02 ное 2009 20:08


Обърни се към тоя екземпляр за съвети :lol: viewtopic.php?f=44&t=167136

Последна промяна от G60 на Чет 17 апр 2014 18:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nani
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Радилово.обл.Пазарджик

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот nani » Пон 22 фев 2010 17:51


колега кво стана как варви стигна ли до някаде?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот Stenly » Пон 22 фев 2010 19:59


Поправям се от по предните ми постове в темата.
На блок 1,6 ГТИ може да се сложи 16В глава от КР/АБФ/9А.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2417
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот moimoimoi » Пон 22 фев 2010 21:00


разликата в обема на 1.6 и 1.8 при двигателите на голф2 идва от различната височина на буталата,блоковете са еднакви и за това и на 1.6 на блока отзад също пише 1,8
реално ако сложиш блок от 1.6/двигатели с код ез,рф,пн/а вътре карантията да е от 1.8 се получава пак двигател 1.8-това ако мериш обема


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот Stenly » Пон 22 фев 2010 21:35


moimoimoi имах впредвид старите блокове 1,6 гти EG JB и т.н. за по новите знам.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3000
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот pe6kata » Пон 22 фев 2010 21:40


moimoimoi написа:разликата в обема на 1.6 и 1.8 при двигателите на голф2 идва от различната височина на буталата,блоковете са еднакви и за това и на 1.6 на блока отзад също пише 1,8
реално ако сложиш блок от 1.6/двигатели с код ез,рф,пн/а вътре карантията да е от 1.8 се получава пак двигател 1.8-това ако мериш обема


по-голямата кубатура идва от по-големия ход на буталото, което става с колянов вал. С биели и бутала може само да променяш размера на горивната камера, кубатурата остава същата, това дето си го написал нещо немога да си го обясня :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1966
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот Stenly » Пон 22 фев 2010 21:47


Коляновия вал на 1.6(карбураторните)е различен с този на 1.8
Блоковете са еднакви.
Биелите са еднакви 144мм.
Буталата като диаметър са еднакви 80.985,различно е положението на буталния болт.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот petroffbg » Вто 23 фев 2010 1:59


BUHALA84 написа:Който има претенции че не съм 1.6 плаща 100 лв отвиват ми свещите и ми наливат цилиндрите за да го измерят и ако се окаже че наистина не съм 1.6 плащам аз тези пари и ме отстраняват за целият сезон...

При нас филмът е по-сериозен:слагаш 300лв и ме разглобяваш и има ли проблем,една календарна година си "компетентен" зрител.Просто не може да си позволиш лукса да си над 1600см атмосверен двг.При мен е 77,4 ход на 81мм диаметър(голямо каре).Това е комбинацията на ЕZ,може да се комбинира с 16в глава.Другият вариант е 80мм ход с 79,5мм бутало(каре),това са модели на ФВ до 84-85г,не се сещам за код на моторите.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2417
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот moimoimoi » Вто 23 фев 2010 7:31




Потребителски аватар
angel_street
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 09 апр 2015 11:05
Автомобил: VW MK2- ABF
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот angel_street » Нед 12 мар 2017 22:02


Здравейте момчета. Решил съм да слагам глава от ПБ на 1.6 блок заедно със буталата, биелите и двата вала (разпределителния и коляновия) + съединител. някакви съвети бихте ли ми дали и с какво по точно да го захраня на Бензин мисля да е с Кейхен1 от ауди 80 иначе главно ще е на газ защото ще е по лесно. Благодаря предварително. :love.vwclub :beer


diesses
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 25 мар 2012 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот diesses » Пон 08 май 2017 5:51


Приготви си и цилиндрите заштото при мен не се получи с боталата


Потребителски аватар
alen.sadarzamski
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 17 яну 2020 12:39
Автомобил:
Двигател:

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот alen.sadarzamski » Пон 01 юни 2020 21:07


Братлета темата е точно по моя въпрос тези дни купих части от 1.8гти и решихме да направим 1.6 със части от 1.8гти там бутала биели вал смукателен изпускателен и още части мисълта ми е (видях колега който беше писал че 1.6 може да има код 1.8 ако го имало можело да стане колата 1.8 но ако пише) (H) нищо не става (ПРИ МЕНЕ ПИШЕ) [A] някой да помага накупил съм части и чакат да се монтират какво да правя какво ще означа (А) моля да помогнете да не стане частите на двора и колата даси остане 75 коня благодаря


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17319
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: блок 1.6 с глава от 1.8 GTI

Мнениеот stefan4o » Пон 01 юни 2020 22:28


Става всичко по блока. Но си предвиди обработка на цилиндрите и хонинг. Защото при 1.8 имаш по-дълъг ход на буталото.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта