Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Нед 15 ное 2009 0:27


Jetta Мк2 1.8T/16V-'франкенщайн'
'франкенщайн'-защото мисля че съм успял да събера що-годе наи доброто от "VW"моторите... елементи доказали се във времето като доста здрави и курави! :D
Идеята на проекта ми е сносна стрийт кола отличаваща се на улицата. :wink:
Ето какво съм подбрал:
- Блок от PL
- Бутала от AGU 1.8Т 80,95мм на CR=8 (степен на сгъстяване )
- Биели от AGU 1.8Т
- Глава от ABF
- Турбина Garrett T3/T4
- Външен гейт на 45мм
- 50мм Blowoff tial или репликата му
- Дюзи 630cc siemens deka с 4баров регулатор и рейка от 1.8Т
- Bosch 910тка помпа в последствие съм предвидил външен "Fuel tank"(но ще трябва да си закупя и още една помпа за пълнене)
- 5-степенна кутия ot ABF за сега
- керамика
- генерация с даунпайп на 63мм с едно проходно и едно крайно гърне,като крайното гърне е на 76мм
- 63мм турбо пътища
- къстъм всмукателен колеткор
- Megasquirt ще управлява мотора,за момента тва е най ефтиния варянт за гъвкаво управление (МС-а е програмируем контролер, който позволява доста свобода в управлението на двигателя и с малки механични доработки на двигателя или без такива (зависи!) може да подкарате кои да е автомобил) с 400kPa map
- пълен "Rebuild"на'франкенщайн'мотора
- "Rebuild" на главата П.П (Пълна програма-водна проба,шлаиф,клапани,легла,водачи,гумички,верига)
- маслен радиатор
-Целта е около 400 коня на мотора. Проекта го започнах доста отдавна но нямах,възможност да работя върху него интензивно!Не че сега имам много де но се старая!!:-) ще публикувам материял като отбелязвам напредък!
Така ето и от къде започнах:
2008-01-24-453.jpg

Ревизирах главицата........
2008-01-24-461.jpg

2009-07-03-989.jpg

2009-07-03-990.jpg

Следващата стъпка беше да съберем останалото..... :x
2009-01-31-477.jpg

Последна промяна от NenoG60 на Нед 15 ное 2009 0:47, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Нед 15 ное 2009 0:42


2009-07-25-007.jpg

MAHLE-Сигменти
GLYCO-Основни и Биелни лагери,и лагерите на междиния вал
Elring-Семеринги
2009-07-25-008.jpg

2009-07-25-012.jpg


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Нед 15 ное 2009 1:41


И така доиде време да пуснем 'франкенщайн'мотора в коша....но уви..Проблем :(
2009-05-07-781.jpg

Моста беше доста поизгнил....и трапки ме побиха... (как сам иа карал досега сГ60тката тази кола) :horror:
2009-05-07-784.jpg

Проблема го реших почти веднага...Закупих си читав мост от Голф3 ГТИ барабар с носачите шенкелите и главините(шенкелите и главините ги взех с цел-ъпдейт на спитачната система) :D
2009-05-07-788.jpg

Изхвърлих старите апарати с шенкелите
2009-05-07-771.jpg

и сложих тези...
2009-05-07-792.jpg


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот NenoG60 » Нед 15 ное 2009 1:44


2009-05-08-800.jpg


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 15 ное 2009 16:28


Интересно колега. Давай повечки снимки и инфо ако си напреднал. Добра кла ще се получи, но се чудя защо си се спрял на този остарял блок и глава. Не беше ли по-добре да е едно 1.8т с това турбо и Мегата. Резултата ще е в пъти по-надежден и лесен за изпълнение. Не че сега е зле. Давай нататък.


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Нед 15 ное 2009 16:46


да добре си замислил всичко само тези 400 коня малко ме плашат със стоковите биели нищо че мощноста щее на мотора пак 400 е много
download/file.php?id=32185&mode=view
download/file.php?id=32184&mode=view

виж при мен какво се получи при по малка мощност не сам мерил но се самнявам да е била над 270 на гумите касмет че новите биели доидоха на време и я разглобих
:да:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот niikoo_1 » Нед 15 ное 2009 17:05


leonardo_vd написа:Интересно колега. Давай повечки снимки и инфо ако си напреднал. Добра кла ще се получи, но се чудя защо си се спрял на този остарял блок и глава. Не беше ли по-добре да е едно 1.8т с това турбо и Мегата. Резултата ще е в пъти по-надежден и лесен за изпълнение. Не че сега е зле. Давай нататък.



Моляте дефинирай какво означа "думата остарял блок" :lol: че изръси ебати глупоста, то тогава хората със Супри, Скайлани Р32/Р33, Аудита С2 и други такави подобни коли с голям потенциал всичките карат със стари блокове и глави mhihi :lol: нали.


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот Caleb_meat » Нед 15 ное 2009 17:43


niikoo_1 написа:
leonardo_vd написа:Интересно колега. Давай повечки снимки и инфо ако си напреднал. Добра кла ще се получи, но се чудя защо си се спрял на този остарял блок и глава. Не беше ли по-добре да е едно 1.8т с това турбо и Мегата. Резултата ще е в пъти по-надежден и лесен за изпълнение. Не че сега е зле. Давай нататък.



Моляте дефинирай какво означа "думата остарял блок" :lol: че изръси ебати глупоста, то тогава хората със Супри, Скайлани Р32/Р33, Аудита С2 и други такави подобни коли с голям потенциал всичките карат със стари блокове и глави mhihi :lol: нали.



Брат няма сми понеже този има 1.8т и затова всички трябва да са с такъв. Ако имаше пари колегата сигурно и Р32 щеше да си вземе. Немисли този Леонардо


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 15 ное 2009 18:12


Caleb_meat написа:
niikoo_1 написа:
leonardo_vd написа:Интересно колега. Давай повечки снимки и инфо ако си напреднал. Добра кла ще се получи, но се чудя защо си се спрял на този остарял блок и глава. Не беше ли по-добре да е едно 1.8т с това турбо и Мегата. Резултата ще е в пъти по-надежден и лесен за изпълнение. Не че сега е зле. Давай нататък.



Моляте дефинирай какво означа "думата остарял блок" :lol: че изръси ебати глупоста, то тогава хората със Супри, Скайлани Р32/Р33, Аудита С2 и други такави подобни коли с голям потенциал всичките карат със стари блокове и глави mhihi :lol: нали.



Брат няма сми понеже този има 1.8т и затова всички трябва да са с такъв. Ако имаше пари колегата сигурно и Р32 щеше да си вземе. Немисли този Леонардо

А бре ти до кога ще си във всяко гърне меродия.? Дали имам пари за р32 това ти не може да знаеш и поне не се опитвай да даваш "ценни съвети" Запази ги за себе си.Покажи какво имаш ти и какво си направил и тогава сери на хората темите. Що не му предложи да си сложи мотор от ХЕ и да го турбинира. Аман от комплексари.
Сега по темата.
Блока е остарял ДА, в сравнение с този на 1.8т не като цяло. 2 детонационни датчика, датчик за позиция на коляновия вал, предвидени маслени пътища за турбото и не на последно място , конструиран за работа под налягане.В комбинация с 20в главата има едно доста модерно и надеждно запалване на мотора, което не се налага да го променя а само да реши какъв мозък ще го управлява без риск да се омаже и счупи. За главата мисля да не говорим защото разликите са доста. Все пак важното е в какво състояние е, а не на колко години. Пък и доста работи трябва да се преправят за да тръгне този сетъп, а тези кинти наляти в 1.8Т ще има по-добър резултат. Тук ми е идеята, не че имам против ПЛ-а.
Нека ПАЦО каже какво му струва неговата 16-ка да заработи така добре и да изкара тази сила. Ако има парици за наливане човека нека действа, но му трябват и кадърни хора освен парите.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот niikoo_1 » Нед 15 ное 2009 18:54


:wink: Не ставаше въпрос за теб дали имаш пари за Р32, не си прочел поста на колегата като хората.

Ако искаш от 1.8Т или 1.8/2.0 16клапана да изкараш +300коня парите са ти еднакви, защото тъй или иначе ще трябва да смениш почти всичко (турбо, колектор, даунпайп + генерация, турбо пътища, кулер, инжектори, горивна помпа, буустконролер, разтоварващ клапан, маслени линии, и още и още)

Виж, ако искаш 200-230кс 1.8Т е най-подходящ и не са необходими, кой знае колко пари :idea: смятал съм ги много кратно +-парите са горе долу еднакви.

16v моторите 1.8/2.0 са си също достатъчно здрави.


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот Caleb_meat » Нед 15 ное 2009 19:07


Голям разбирач е тоя ама нема значение. Не се изказвай какво е старо и какво не. Давай съвети които ще помогнат, а не които на теб ти се струват по добри. Защото както ти незнаеш неговите средства така и ние твойте. А за мен аз карам Мерцедес затова не ми дреме за слабия ти голф :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 15 ное 2009 20:53


niikoo_1 написа::wink: Не ставаше въпрос за теб дали имаш пари за Р32, не си прочел поста на колегата като хората.

Ако искаш от 1.8Т или 1.8/2.0 16клапана да изкараш +300коня парите са ти еднакви, защото тъй или иначе ще трябва да смениш почти всичко (турбо, колектор, даунпайп + генерация, турбо пътища, кулер, инжектори, горивна помпа, буустконролер, разтоварващ клапан, маслени линии, и още и още)

Виж, ако искаш 200-230кс 1.8Т е най-подходящ и не са необходими, кой знае колко пари :idea: смятал съм ги много кратно +-парите са горе долу еднакви.

16v моторите 1.8/2.0 са си също достатъчно здрави.

Това е така, ама да слага стокови бутала и биели за този сетъп, малко ще им дойде много нищо че са от 1.8т. Иначе има и по-евтин вариант за силов тунинг на 1.8т, но трудно се намират такива части а именно от ауди тт225кс. Стига на едни прилични 300кс само с чип.


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот Caleb_meat » Нед 15 ное 2009 21:39


Спокойно точно за бутала и биели нетрябва да се притеснява колегата :) Има едно нещо наречено ебай от там си вкарваш всичко било то от Германия било то от Америка :) Директно даже на ковани :)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот Tishku » Нед 15 ное 2009 22:23


Caleb_meat написа:Голям разбирач е тоя ама нема значение. Не се изказвай какво е старо и какво не. Давай съвети които ще помогнат, а не които на теб ти се струват по добри. Защото както ти незнаеш неговите средства така и ние твойте. А за мен аз карам Мерцедес затова не ми дреме за слабия ти голф :)


Ти много ще помогнеш ако спреш да пишеш!!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1805
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Jetta MK2 1.8/16V Turbo

Мнениеот paco » Нед 15 ное 2009 23:11


NenoG60 написа:- Бутала от AGU 1.8Т 80,95мм на CR=8 (степен на сгъстяване )
...
- Megasquirt ще управлява мотора,за момента тва е най ефтиния варянт за гъвкаво управление (МС-а е програмируем контролер, който позволява доста свобода в управлението на двигателя и с малки механични доработки на двигателя или без такива (зависи!) може да подкарате кои да е автомобил) с 400kPa map
...
-Целта е около 400 коня на мотора. Проекта го започнах доста отдавна но нямах,възможност да работя върху него интензивно!Не че сега имам много де но се старая!!:-) ще публикувам материял като отбелязвам напредък!


Ми с тез бутала си до около 300 +-20 коне..говорим за сигурни без рискове. Аз викам да те уредя с едни от Audi S2 барбар с биели за да гониш безгрижно целите си :idea: Ако решиш ми пиши.
За Мегаскуирта си знаеш, че далеч не е това от което се нуждаеш, но ти си преценяваш.
Кой ще мапва колата?

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта