'франкенщайн'-защото мисля че съм успял да събера що-годе наи доброто от "VW"моторите... елементи доказали се във времето като доста здрави и курави!

Идеята на проекта ми е сносна стрийт кола отличаваща се на улицата.

Ето какво съм подбрал:
- Блок от PL
- Бутала от AGU 1.8Т 80,95мм на CR=8 (степен на сгъстяване )
- Биели от AGU 1.8Т
- Глава от ABF
- Турбина Garrett T3/T4
- Външен гейт на 45мм
- 50мм Blowoff tial или репликата му
- Дюзи 630cc siemens deka с 4баров регулатор и рейка от 1.8Т
- Bosch 910тка помпа в последствие съм предвидил външен "Fuel tank"(но ще трябва да си закупя и още една помпа за пълнене)
- 5-степенна кутия ot ABF за сега
- керамика
- генерация с даунпайп на 63мм с едно проходно и едно крайно гърне,като крайното гърне е на 76мм
- 63мм турбо пътища
- къстъм всмукателен колеткор
- Megasquirt ще управлява мотора,за момента тва е най ефтиния варянт за гъвкаво управление (МС-а е програмируем контролер, който позволява доста свобода в управлението на двигателя и с малки механични доработки на двигателя или без такива (зависи!) може да подкарате кои да е автомобил) с 400kPa map
- пълен "Rebuild"на'франкенщайн'мотора
- "Rebuild" на главата П.П (Пълна програма-водна проба,шлаиф,клапани,легла,водачи,гумички,верига)
- маслен радиатор
-Целта е около 400 коня на мотора. Проекта го започнах доста отдавна но нямах,възможност да работя върху него интензивно!Не че сега имам много де но се старая!!:-) ще публикувам материял като отбелязвам напредък!
Така ето и от къде започнах:
Ревизирах главицата........
Следващата стъпка беше да съберем останалото.....
