Здравейте колеги, в една тема по надолу се спомена за блок от абф с глава от 1.8 20в турбо, но не е описано нищо конкретно а на мен ми стана интересно. Дали ще може да се присади цялата глава с турбото, колекторите, рейката и инсталацията - тази комбинация дали ще е сполучлива?
Това е първото, втория вариант да си остане атмосферен мотора с глава от 1.8 20 125 коня и подходяща настройка на компютара ще има ли реални резултати?
абф от 16в към 20в
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: абф от 16в към 20в
20V главата има допълнителни маслени магистрали ... сравни гарнитурите и ще откриеш разликите
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
Запушват се задните магистрали с тапи. Прави се но въпроса е дали има смисъл.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
явно ползите са по малко от разходите ..... ВАГ се отказаха от тази концепция ...но все пак там счетоводителите командват 

Re: абф от 16в към 20в
Директното впръскване е причината, чист бартер клапан за инжектор
Ако има полза само някои който е правил това може да каже дали има. Теоретично би следвало при петте клапана потока е по-голям с около 20% (по спомен)

Ако има полза само някои който е правил това може да каже дали има. Теоретично би следвало при петте клапана потока е по-голям с около 20% (по спомен)
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
в форума има направен един абф с 20в глава от а3 ама абсолютно никакво инфо за това как става, питах в темата на човека ама нямаше отговор за това пуснах темата ако някой има информация как става.
Re: абф от 16в към 20в
идеята е добра ....
1 - защото тази тиква не е прецакана от ваг (много по добре е сметната)
1 - защото тази тиква не е прецакана от ваг (много по добре е сметната)
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
mk1 написа:идеята е добра ....
1 - защото тази тиква не е прецакана от ваг (много по добре е сметната)
Искам много хубава обосновка на това твърдение иначе

Ако толкова сте се засилили да го правите ще Ви дам инфо веднага, но пак си помислета дали си заслужава. Аз за себе си съм си отговорил на въпроса и си карам с 16В галава

Ето за любознателните и ако някой се беше поровил щеше да открие , че У хАмерика-нско това е популярен ъпгрейд на 9А мотор

-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
на 1.8 20в буталата са 81мм а на абф-а са 82.5 това не е ли също проблем ?
Re: абф от 16в към 20в
Мисля че не
По-лесно ми се струва 1.8Т -> 2.0Т
иска само колянов вал и бутала (които си ги има точно за тази конверсия)
И даже си леко над 2.0
По-лесно ми се струва 1.8Т -> 2.0Т
иска само колянов вал и бутала (които си ги има точно за тази конверсия)
И даже си леко над 2.0
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
Главата пасва без проблем на 1,8 мотор с 81мм бутала , НО това не оправдава конверсията. ДА..главата има по-добър флоу , но при положение, че се ползва за турбо приложение е редно да се знае, че с 16v и 20v глава се вадят едни и същи коне в крайна сметка. Тогава питам аз защо да се морим с тези действия
РАСО

РАСО
Re: абф от 16в към 20в
Аз си мисля че, колегате незнае какво да прави с колата дали да е асматичка или турбо
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
paco написа:Главата пасва без проблем на 1,8 мотор с 81мм бутала , НО това не оправдава конверсията. ДА..главата има по-добър флоу , но при положение, че се ползва за турбо приложение е редно да се знае, че с 16v и 20v глава се вадят едни и същи коне в крайна сметка. Тогава питам аз защо да се морим с тези действия![]()
РАСО
Според мен е изгодно само заради захващането за бобините. Ама зарад един капак да сменяш глава

- anchev
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 10 фев 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: абф от 16в към 20в
R20VT написа:Директното впръскване е причината, чист бартер клапан за инжектор![]()
Ако има полза само някои който е правил това може да каже дали има. Теоретично би следвало при петте клапана потока е по-голям с около 20% (по спомен)
Полза има и то голяма.Говоря от страна на "консуматор" не на "създател".Колата е много по агресивна от стандартния АБФ!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта