абф от 16в към 20в

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

абф от 16в към 20в

Мнениеот V.Nanovski » Чет 10 дек 2009 0:41


Здравейте колеги, в една тема по надолу се спомена за блок от абф с глава от 1.8 20в турбо, но не е описано нищо конкретно а на мен ми стана интересно. Дали ще може да се присади цялата глава с турбото, колекторите, рейката и инсталацията - тази комбинация дали ще е сполучлива?
Това е първото, втория вариант да си остане атмосферен мотора с глава от 1.8 20 125 коня и подходяща настройка на компютара ще има ли реални резултати?




Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот gad3n_ » Чет 10 дек 2009 1:12


20V главата има допълнителни маслени магистрали ... сравни гарнитурите и ще откриеш разликите


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот leonardo_vd » Чет 10 дек 2009 8:14


Пацо имаше такава идея, но се отказа. Питай него най-добре. но както ти каза колегата 20в главата е различна.
Изображение


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот Stenly » Чет 10 дек 2009 11:52


Запушват се задните магистрали с тапи. Прави се но въпроса е дали има смисъл.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот Tyan » Чет 10 дек 2009 13:10


явно ползите са по малко от разходите ..... ВАГ се отказаха от тази концепция ...но все пак там счетоводителите командват :)


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот R20VT » Чет 10 дек 2009 15:16


Директното впръскване е причината, чист бартер клапан за инжектор :Mr Green Fun
Ако има полза само някои който е правил това може да каже дали има. Теоретично би следвало при петте клапана потока е по-голям с около 20% (по спомен)


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот V.Nanovski » Чет 10 дек 2009 23:12


в форума има направен един абф с 20в глава от а3 ама абсолютно никакво инфо за това как става, питах в темата на човека ама нямаше отговор за това пуснах темата ако някой има информация как става.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот mk1 » Пет 11 дек 2009 14:15


идеята е добра ....
1 - защото тази тиква не е прецакана от ваг (много по добре е сметната)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот paco » Пет 11 дек 2009 15:47


mk1 написа:идеята е добра ....
1 - защото тази тиква не е прецакана от ваг (много по добре е сметната)


Искам много хубава обосновка на това твърдение иначе :063:

Ако толкова сте се засилили да го правите ще Ви дам инфо веднага, но пак си помислета дали си заслужава. Аз за себе си съм си отговорил на въпроса и си карам с 16В галава :idea:

Ето за любознателните и ако някой се беше поровил щеше да открие , че У хАмерика-нско това е популярен ъпгрейд на 9А мотор :deal
Прикачени файлове
mod 20V head 3.jpg
mod 20V head 2.jpg
mod 20V head 1.jpg


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот V.Nanovski » Пет 11 дек 2009 16:35


на 1.8 20в буталата са 81мм а на абф-а са 82.5 това не е ли също проблем ?


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот R20VT » Пет 11 дек 2009 18:04


Мисля че не
По-лесно ми се струва 1.8Т -> 2.0Т
иска само колянов вал и бутала (които си ги има точно за тази конверсия)
И даже си леко над 2.0


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот paco » Пет 11 дек 2009 21:36


Главата пасва без проблем на 1,8 мотор с 81мм бутала , НО това не оправдава конверсията. ДА..главата има по-добър флоу , но при положение, че се ползва за турбо приложение е редно да се знае, че с 16v и 20v глава се вадят едни и същи коне в крайна сметка. Тогава питам аз защо да се морим с тези действия :idea:

РАСО


Потребителски аватар
R20VT
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот R20VT » Пет 11 дек 2009 22:06


Аз си мисля че, колегате незнае какво да прави с колата дали да е асматичка или турбо


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот leonardo_vd » Пет 11 дек 2009 22:41


paco написа:Главата пасва без проблем на 1,8 мотор с 81мм бутала , НО това не оправдава конверсията. ДА..главата има по-добър флоу , но при положение, че се ползва за турбо приложение е редно да се знае, че с 16v и 20v глава се вадят едни и същи коне в крайна сметка. Тогава питам аз защо да се морим с тези действия :idea:

РАСО

Според мен е изгодно само заради захващането за бобините. Ама зарад един капак да сменяш глава :screwy


Потребителски аватар
anchev
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: абф от 16в към 20в

Мнениеот anchev » Нед 13 дек 2009 17:54


R20VT написа:Директното впръскване е причината, чист бартер клапан за инжектор :Mr Green Fun
Ако има полза само някои който е правил това може да каже дали има. Теоретично би следвало при петте клапана потока е по-голям с около 20% (по спомен)


Полза има и то голяма.Говоря от страна на "консуматор" не на "създател".Колата е много по агресивна от стандартния АБФ! :horror:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта