Инетресуваме дали може да се напасне по някакъв начин такова нещо на тази кола. Ако да как?
заглавието mod edit: vaskoto1
			
									
									Интеркулер за Г3 ГТИ 16в
- FreAk
 - Мнения: 499
 - Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София, В.Търново
 
интеркулера се намира на турбо пътя от турбото към всмукателния колектор и служи за охлаждане на въздуха  подаван към всмукателя.
ако нямаш турбо не ти трябва кулер
за който се интересува:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E5%EC%E8
			
									
										
						ако нямаш турбо не ти трябва кулер
за който се интересува:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E5%EC%E8
Добре де аз не мога да разбера едно нещо, нали основната дейност на интеркооолера е да вкарва още студен въздух, ако имаш, следователно ще има повече студен въздух - повече кислород, следователно има повече горене и там да се двигне много малко разхода(1-2) и около 10 - 15 коня, нали? Защо да няма смисъл? Той ще вкарва почеве въздух със и без турбина, нали?
intercooler се чете интеркУлър!
mod edit: vaskoto1
			
									
										
						intercooler се чете интеркУлър!
mod edit: vaskoto1
- Li4o
 - Аватар:
 - Мнения: 2800
 - Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 - Контакти:
 
aszam написа:Добре де аз не мога да разбера едно нещо, нали основната дейност на интеркооолера е да вкарва още студен въздух, ако имаш, следователно ще има повече студен въздух - повече кислород, следователно има повече горене и там да се двигне много малко разхода(1-2) и около 10 - 15 коня, нали? Защо да няма смисъл? Той ще вкарва почеве въздух със и без турбина, нали?
Не вкарва допълнително въздух, а охлажда въздуха, загрял се в турбото. Ако нямаш турбо - няма какво да ти загрява допълнително въздуха и не е необходим интеркулер - даже монтирането на такъв допълнително ще затруднява свободното преминаване на въздуха...
- GTIteam
 - Мнения: 410
 - Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
наистина ако нямаш турбо..интеркулера е напълно безмислен 
 
онзи ден бях до Гърция да си оправям 1 документи и за 1ви път през живота си се качих на турбиниран АБФ. Резултата беше грубо около 230 коня според момчето. Правено е в Гърция в някакъв сервиз. Вървежа е невероятен...вече е минал около 40 000км без проблем.
тук поразпитах насам натам и ми казаха че тази екстра в София би стеувала около 2700лв с всички чаркове и работа - там биели, бутала и т.н.
			
									
										
						онзи ден бях до Гърция да си оправям 1 документи и за 1ви път през живота си се качих на турбиниран АБФ. Резултата беше грубо около 230 коня според момчето. Правено е в Гърция в някакъв сервиз. Вървежа е невероятен...вече е минал около 40 000км без проблем.
тук поразпитах насам натам и ми казаха че тази екстра в София би стеувала около 2700лв с всички чаркове и работа - там биели, бутала и т.н.
- Golf 3 1.8
 - Мнения: 1034
 - Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- GTIteam
 - Мнения: 410
 - Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Не мисля че за 2700 нещата седят точно така както ми казахте ама айде няма да споря. Казвам само - не мисля да го правя на моята.
Стига бе
 
какви са тея резултати.
Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.
А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста
			
									
										
						Стига бе
какви са тея резултати.
Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.
А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта
			   
  
 , разсмяме, стига колкото да отиде 3пъти до Божура и да направи няколко старта. 
