Инетресуваме дали може да се напасне по някакъв начин такова нещо на тази кола. Ако да как?
заглавието mod edit: vaskoto1
Интеркулер за Г3 ГТИ 16в
- FreAk
- Мнения: 499
- Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, В.Търново
интеркулера се намира на турбо пътя от турбото към всмукателния колектор и служи за охлаждане на въздуха подаван към всмукателя.
ако нямаш турбо не ти трябва кулер
за който се интересува:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E5%EC%E8
ако нямаш турбо не ти трябва кулер
за който се интересува:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E5%EC%E8
Добре де аз не мога да разбера едно нещо, нали основната дейност на интеркооолера е да вкарва още студен въздух, ако имаш, следователно ще има повече студен въздух - повече кислород, следователно има повече горене и там да се двигне много малко разхода(1-2) и около 10 - 15 коня, нали? Защо да няма смисъл? Той ще вкарва почеве въздух със и без турбина, нали?
intercooler се чете интеркУлър!
mod edit: vaskoto1
intercooler се чете интеркУлър!
mod edit: vaskoto1
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
aszam написа:Добре де аз не мога да разбера едно нещо, нали основната дейност на интеркооолера е да вкарва още студен въздух, ако имаш, следователно ще има повече студен въздух - повече кислород, следователно има повече горене и там да се двигне много малко разхода(1-2) и около 10 - 15 коня, нали? Защо да няма смисъл? Той ще вкарва почеве въздух със и без турбина, нали?
Не вкарва допълнително въздух, а охлажда въздуха, загрял се в турбото. Ако нямаш турбо - няма какво да ти загрява допълнително въздуха и не е необходим интеркулер - даже монтирането на такъв допълнително ще затруднява свободното преминаване на въздуха...
- GTIteam
- Мнения: 410
- Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
наистина ако нямаш турбо..интеркулера е напълно безмислен
онзи ден бях до Гърция да си оправям 1 документи и за 1ви път през живота си се качих на турбиниран АБФ. Резултата беше грубо около 230 коня според момчето. Правено е в Гърция в някакъв сервиз. Вървежа е невероятен...вече е минал около 40 000км без проблем.
тук поразпитах насам натам и ми казаха че тази екстра в София би стеувала около 2700лв с всички чаркове и работа - там биели, бутала и т.н.

онзи ден бях до Гърция да си оправям 1 документи и за 1ви път през живота си се качих на турбиниран АБФ. Резултата беше грубо около 230 коня според момчето. Правено е в Гърция в някакъв сервиз. Вървежа е невероятен...вече е минал около 40 000км без проблем.
тук поразпитах насам натам и ми казаха че тази екстра в София би стеувала около 2700лв с всички чаркове и работа - там биели, бутала и т.н.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- GTIteam
- Мнения: 410
- Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Не мисля че за 2700 нещата седят точно така както ми казахте ама айде няма да споря. Казвам само - не мисля да го правя на моята.
Стига бе
какви са тея резултати.
Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.
А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста
Стига бе

какви са тея резултати.
Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.
А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта