Интеркулер за Г3 ГТИ 16в

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
aszam
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Интеркулер за Г3 ГТИ 16в

Мнениеот aszam » Сря 05 апр 2006 11:28


Инетресуваме дали може да се напасне по някакъв начин такова нещо на тази кола. Ако да как?
заглавието mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4228
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 05 апр 2006 11:37


а имаш ли турбо? щото интеркулера е аксесоар на турбото.


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 05 апр 2006 15:59


естествено че може да се сложи интеркулер на всяка кола, но ако нямаш турбо не виждам никакъв смисъл :roll:


Потребителски аватар
ElitE
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ElitE » Чет 06 апр 2006 9:11


аз малко неразбирам и да питам :roll: ...ако нямаш турбо какво става
има ли изобщо ефект?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 06 апр 2006 9:26


Такъв ефект, който не можеш да го усетиш при никакви обстоятелства.


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Чет 06 апр 2006 9:27


интеркулера се намира на турбо пътя от турбото към всмукателния колектор и служи за охлаждане на въздуха подаван към всмукателя.
ако нямаш турбо не ти трябва кулер
за който се интересува:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E5%EC%E8


aszam
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот aszam » Чет 06 апр 2006 10:07


Добре де аз не мога да разбера едно нещо, нали основната дейност на интеркооолера е да вкарва още студен въздух, ако имаш, следователно ще има повече студен въздух - повече кислород, следователно има повече горене и там да се двигне много малко разхода(1-2) и около 10 - 15 коня, нали? Защо да няма смисъл? Той ще вкарва почеве въздух със и без турбина, нали?
intercooler се чете интеркУлър!
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 06 апр 2006 10:34


aszam написа:Добре де аз не мога да разбера едно нещо, нали основната дейност на интеркооолера е да вкарва още студен въздух, ако имаш, следователно ще има повече студен въздух - повече кислород, следователно има повече горене и там да се двигне много малко разхода(1-2) и около 10 - 15 коня, нали? Защо да няма смисъл? Той ще вкарва почеве въздух със и без турбина, нали?

Не вкарва допълнително въздух, а охлажда въздуха, загрял се в турбото. Ако нямаш турбо - няма какво да ти загрява допълнително въздуха и не е необходим интеркулер - даже монтирането на такъв допълнително ще затруднява свободното преминаване на въздуха...


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Чет 06 апр 2006 10:48


ако искаш повече въздух си сложи спортен филтър с airbox и тръба изкарана някъде на предната броня :wink:


Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GTIteam » Чет 06 апр 2006 14:23


наистина ако нямаш турбо..интеркулера е напълно безмислен :wink:

онзи ден бях до Гърция да си оправям 1 документи и за 1ви път през живота си се качих на турбиниран АБФ. Резултата беше грубо около 230 коня според момчето. Правено е в Гърция в някакъв сервиз. Вървежа е невероятен...вече е минал около 40 000км без проблем.

тук поразпитах насам натам и ми казаха че тази екстра в София би стеувала около 2700лв с всички чаркове и работа - там биели, бутала и т.н.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 06 апр 2006 14:43


Ми ако сменяш биели бутала и другите карантий, ще ти излезне 2пъти повече, за 2700 както си писъл ще е най-компромисния и скапан вариант, вервай ми


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 06 апр 2006 16:38


niikoo_1 написа:Ми ако сменяш биели бутала и другите карантий, ще ти излезне 2пъти повече, за 2700 както си писъл ще е най-компромисния и скапан вариант, вервай ми

За толко пари повече от 400 км едва ли ше искара......


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 06 апр 2006 16:43


mhihi mhihi :Mr Green Fun , разсмяме, стига колкото да отиде 3пъти до Божура и да направи няколко старта.
На 01.04.2006 на откриването нямаше нито един силен АБФ, само некфи астри няма ли кой да отсрами Голф3 ГТИ 16-ките, че имаше само разни голфофе дето обаждаха късни 17ки


Потребителски аватар
GTIteam
Мнения: 410
Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GTIteam » Чет 06 апр 2006 17:39


Не мисля че за 2700 нещата седят точно така както ми казахте ама айде няма да споря. Казвам само - не мисля да го правя на моята.

Стига бе :shock
какви са тея резултати.

Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.

А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста :cry:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 06 апр 2006 17:46


Да взема да местя в Тунинг раздела, а... ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта