MK2 G60 1,0bar++

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

MK2 G60 1,0bar++

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 24 ное 2009 11:22


Замисълат на този така наречен "проект" е :

Г60 двг, с махнат Г-компресор и сложен турбокомпресор.
да се сменят буталата,високо дебитна помпа, за сЕга ще остане с стандартната електроника и дюзи.
Ще се обслужи мотора,ще му се напражят обичайните подобрения (излишен коментар не е нужен).
Целта е да се надуе на около 1-1.6 бар

за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения

Последна промяна от Adrian-AAA на Съб 06 фев 2010 12:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: MK2 G60 1,6bar

Мнениеот golf II gti » Вто 24 ное 2009 17:01


Колега със стандартната електроника намя да можеш да я надуеш повече от 1 бар.За повечко ще ти трябва друга електроника. :да:


G60

Re: MK2 G60 1,6bar

Мнениеот G60 » Вто 24 ное 2009 17:37


С ремап на компютъра може :idea: Но като цяло компютъра на Г60 е доста примитивен


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: MK2 G60 1,6bar

Мнениеот Garchev » Вто 24 ное 2009 18:52


Сигурен ли си, че оригиналните дюзи ще са ти достатъчни за това налягане :screwy Че на мен лично ми се малеят....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 G60 1,6bar

Мнениеот paco » Вто 24 ное 2009 20:34


anndroo написа:...

за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения


В твоя полза...всичко дето си подбрал е "леко" загубена кауза :idea:

РАСО


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: MK2 G60 1,6bar

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 24 ное 2009 21:52


paco написа:
anndroo написа:...

за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения


В твоя полза...всичко дето си подбрал е "леко" загубена кауза :idea:

РАСО


загубена кауза- може,но това ми изпадна ефтино а и на него 1 вид ще се уча :Mr Green Fun ,а и мислехме да съсипваме 1 3-ка 1.8 абс което мисля,че щеше повече зор да видиме докато успеем да постигнем нещо,а тука имаме поне някаква база за да си играеме.
Ще си счупиме частите дето сабират прах по гаражите и ще спреме да си играеме


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 G60 1,6bar

Мнениеот paco » Вто 24 ное 2009 22:37


Виж сега...ако ще каратае на 1бар то няма смисъл да правите нищо по мотора освен ремап на компа и мап сензор поне 250кРа. Ако ще надувате то неизбежно се сблъсквате с повръщане на масло от мотора, слаби железа и неадекватна електроника..демек всичко издиша. Каквото и да правиш по-добре го прави в/у блок от 16V мотор без значение КР, ПЛ, 9А или АБФ просто така си спестяваш ужасно много неприятности.

РАСО


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: MK2 G60 1,6bar

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 24 ное 2009 22:55


paco написа:Виж сега...ако ще каратае на 1бар то няма смисъл да правите нищо по мотора освен ремап на компа и мап сензор поне 250кРа. Ако ще надувате то неизбежно се сблъсквате с повръщане на масло от мотора, слаби железа и неадекватна електроника..демек всичко издиша. Каквото и да правиш по-добре го прави в/у блок от 16V мотор без значение КР, ПЛ, 9А или АБФ просто така си спестяваш ужасно много неприятности.

РАСО


ще гониме със сигурност над 1 бар,но няма да пренадуваме, а и защо да са слаби железата като са от турбо мотор,принципно няма логика,но щом казваш значи си се зблъсквал.
принципно имаме блок КР но да почваме друг проект,а и вече нямаме главата от КР-а
(мап сензора още не ми е ясен но след 2 часа ровене ще ми стане ясно какво и как)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: MK2 G60 1,0bar ++

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 06 фев 2010 12:51


сдобихме се с глава от абф и чип за повечко гориво и аванс
замисляме и да сложиме 2 рейки с дюзи от г60 с регултор на налягането


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: MK2 G60 1,0bar++

Мнениеот alpine » Съб 06 фев 2010 13:40


Имам няколко рейки за г60 ама без дюзи (и регулатори има) .
Успех и с този проект


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: MK2 G60 1,0bar ++

Мнениеот Li4o » Съб 06 фев 2010 13:45


anndroo написа:сдобихме се с глава от абф и чип за повечко гориво и аванс
....

"Атмосферен" чип за турбо мотор нема да ти свърши никаква работа...а и не стана ясно това чип за АБФ ли е или от Г-60, щото има голяма разлика... :roll:
Иначе относно МАП сензора - можеш да смениш/презапоиш стоковия 200КП МАП от г-60 с примерно 250КП от някое ТДИ, както каза Пацо...

Двата реда инжектори с какво ще ги управляваш...


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: MK2 G60 1,0bar++

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 06 фев 2010 13:55


чипа си е за г60 принципно се води за по малка шайба на г-компресора с повече аванс

а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: MK2 G60 1,0bar++

Мнениеот Li4o » Съб 06 фев 2010 22:23


anndroo написа:....
а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още

Колега, това с двата реда дюзи и ECU от г-60 няма как да стане - направо мислете друг вариант :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта