Въпроса ми е следния.Като сложа чип на този двигател и се настрои турбото на 1 бар коклко горе-долу ще издържи и вълбще нормално ли е това налягане за оригиналната турбина и двигател.И след като се слага чип какво е препоръчителното нялягане.Знам че ги инсталират по готови схеми.Говоря за Digital tuning или Vmax
Но като цяло ме интерисува за налягане 1 бар и как ще се отрази това налягане на двигателя и турбото.
VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
- valerossi46
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Никока ама никога дигитал тунинг ако не иска6 да си намери6 буталата в картера
за другите не знам,но ако не сложи6 поне една сонда никога не знае6 какво прави6

- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Като за начало колега си махни мойта кола от аватара ти
(извинявам се за офф-а )


- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Колега, аз до края на седмицата ще минавам на 1 бар надув с чип от Brezel. Със сигурност при изправен двигател няма да имаш проблеми. Предполагам си изчел повечето инфо в двете теми на Brezel, ако не си:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=16211
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=85369
Ако искаш по-подробни отговори, му драсни едно ЛС. Човека е безкрайно точен и коректен !!!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=16211
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=85369
Ако искаш по-подробни отговори, му драсни едно ЛС. Човека е безкрайно точен и коректен !!!

- valerossi46
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Извинявам се за аватара просто тая картинка намерих откаде да знам кой е с нея. Съжалявам за оф-а
Мерси за инфото ще се свържа с човека.
Мерси за инфото ще се свържа с човека.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Чипа от Брезел е надежден. Вече от доста време карам на 1-бар и нямам ядове. Единственото нещо, което съм направил е да махна катализатора, но моята кола е с една ламбда сонда и няма проблем.
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Ок, а при 1 бар налягане, колко конски сили произвежда мотора?(на вала)
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Това е спорно може би 180-190, а и нещо много интересно да споделя, правих няколко старта с аудита като мойто А4 1.8Т куатро, само че мойто е пълен сток 180коня заводско, а другите бяха 1.8Т 150коня с чип, на едно на чипа пише 185к.с. на Епрома има лепната лепенка, а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. и най-интесната част, е че и двете падат от мойто (което е по-сток от стока
) а пък това дето е 122кв. си пляска А6 1.8Т на предно предаване с чип (не от Б-я, ами вносен)
Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо
, но това при положение, че колата е изравна, щото има 1.8Т-та с чип дето падат от АБФ, ако нещо не е изправно като турбо, разтоварващ клапан, Н75 и т.н.
резила става голям 
Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг


Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо



Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
niikoo_1 написа:Това е спорно може би 180-190, а и нещо много интересно да споделя, правих няколко старта с аудита като мойто А4 1.8Т куатро, само че мойто е пълен сток 180коня заводско, а другите бяха 1.8Т 150коня с чип, на едно на чипа пише 185к.с. на Епрома има лепната лепенка, а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. и най-интесната част, е че и двете падат от мойто (което е по-сток от стока) а пък това дето е 122кв. си пляска А6 1.8Т на предно предаване с чип (не от Б-я, ами вносен)
![]()
Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо, но това при положение, че колата е изравна, щото има 1.8Т-та с чип дето падат от АБФ, ако нещо не е изправно като турбо, разтоварващ клапан, Н75 и т.н.
резила става голям
Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг
Нали се сещаш че твойте 180 коня не са само софтуер.

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Абе уж е изправна моята каляска :d, преди 2 месеца беше на диагностика и не показа нищо. Чакам колегата с чиповете да се включи и ще слагам и аз. Парите са заделени и тръпна в очакване :d
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
niikoo_1 написа:Това е спорно може би 180-190, а и нещо много интересно да споделя, правих няколко старта с аудита като мойто А4 1.8Т куатро, само че мойто е пълен сток 180коня заводско, а другите бяха 1.8Т 150коня с чип, на едно на чипа пише 185к.с. на Епрома има лепната лепенка, а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. и най-интесната част, е че и двете падат от мойто (което е по-сток от стока) а пък това дето е 122кв. си пляска А6 1.8Т на предно предаване с чип (не от Б-я, ами вносен)
![]()
Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо, но това при положение, че колата е изравна, щото има 1.8Т-та с чип дето падат от АБФ, ако нещо не е изправно като турбо, разтоварващ клапан, Н75 и т.н.
резила става голям
Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг
Евала Ники, след толкова чакане и избиране, трябваше да е читав екземпляра няма как

- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
niikoo_1 написа:... а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. :
122кв на колела са 190 на мотор. Не знам как ги изкара толко много загубите освен ако не е 4х4

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
leonardo_vd написа:Нали се сещаш че твойте 180 коня не са само софтуер.Всичко е до код на мотора. 1.8Т има много разновидности.
AEB и АJL са почти идентични. Мойте 180к.с. са си само и единствено софтуер и различен актуатор на туробото.
Турбото и дюзите са еднакви (демек от малките) ранните 180к.с. 1.8Т-та имат различен актуатор, който отваря малко по-късно и турбото държи по-високо налягане, механично и като периферия мотора е идентичен с АЕБ (150к.с.) като изключим дебитомер, който е Хитачи, а не Бош. Значи разликите са актуатор, дебитомер и ЕКУ


NIGHT^WALKER написа:niikoo_1 написа:... а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. :
122кв на колела са 190 на мотор. Не знам как ги изкара толко много загубите освен ако не е 4х4
Естествено, че е куатро просто не си разбрал поста или аз не съм обяснил като хората.
- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Може аз да не съм разбрал, че бяха намесени доста коли и не знаех коя е 4х4. Едно друго въпросче, че пак нещо не разбрах сигурен ли си че А4 е с К03S, заящото до колкото аз знам си е с нормално К03 и максимума на мощност е 200к.с. с чип на двигателя. Това е каквото знам аз
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.
Не съм писал, че А4 е с К03С явно пак не сме се разбрали А4 Б5 няма с К03с, чак след 2000година има
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта