VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот valerossi46 » Чет 11 мар 2010 14:57


Въпроса ми е следния.Като сложа чип на този двигател и се настрои турбото на 1 бар коклко горе-долу ще издържи и вълбще нормално ли е това налягане за оригиналната турбина и двигател.И след като се слага чип какво е препоръчителното нялягане.Знам че ги инсталират по готови схеми.Говоря за Digital tuning или Vmax
Но като цяло ме интерисува за налягане 1 бар и как ще се отрази това налягане на двигателя и турбото.




Потребителски аватар
trohilio
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот trohilio » Чет 11 мар 2010 17:27


Никока ама никога дигитал тунинг ако не иска6 да си намери6 буталата в картера :!: за другите не знам,но ако не сложи6 поне една сонда никога не знае6 какво прави6


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот JoroKN » Чет 11 мар 2010 17:40


Като за начало колега си махни мойта кола от аватара ти :evil: :twisted: (извинявам се за офф-а )


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот hosetovw » Чет 11 мар 2010 17:54


Колега, аз до края на седмицата ще минавам на 1 бар надув с чип от Brezel. Със сигурност при изправен двигател няма да имаш проблеми. Предполагам си изчел повечето инфо в двете теми на Brezel, ако не си:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=16211
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=85369
Ако искаш по-подробни отговори, му драсни едно ЛС. Човека е безкрайно точен и коректен !!! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот valerossi46 » Чет 11 мар 2010 18:00


Извинявам се за аватара просто тая картинка намерих откаде да знам кой е с нея. Съжалявам за оф-а

Мерси за инфото ще се свържа с човека.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот leonardo_vd » Пет 12 мар 2010 15:31


Чипа от Брезел е надежден. Вече от доста време карам на 1-бар и нямам ядове. Единственото нещо, което съм направил е да махна катализатора, но моята кола е с една ламбда сонда и няма проблем.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Пет 12 мар 2010 19:14


Ок, а при 1 бар налягане, колко конски сили произвежда мотора?(на вала)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Пет 12 мар 2010 21:13


Това е спорно може би 180-190, а и нещо много интересно да споделя, правих няколко старта с аудита като мойто А4 1.8Т куатро, само че мойто е пълен сток 180коня заводско, а другите бяха 1.8Т 150коня с чип, на едно на чипа пише 185к.с. на Епрома има лепната лепенка, а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. и най-интесната част, е че и двете падат от мойто (което е по-сток от стока :lol: ) а пък това дето е 122кв. си пляска А6 1.8Т на предно предаване с чип (не от Б-я, ами вносен) :lol:

Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо :lol:, но това при положение, че колата е изравна, щото има 1.8Т-та с чип дето падат от АБФ, ако нещо не е изправно като турбо, разтоварващ клапан, Н75 и т.н. mhihi резила става голям :lol:

Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот leonardo_vd » Пет 12 мар 2010 22:04


niikoo_1 написа:Това е спорно може би 180-190, а и нещо много интересно да споделя, правих няколко старта с аудита като мойто А4 1.8Т куатро, само че мойто е пълен сток 180коня заводско, а другите бяха 1.8Т 150коня с чип, на едно на чипа пише 185к.с. на Епрома има лепната лепенка, а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. и най-интесната част, е че и двете падат от мойто (което е по-сток от стока :lol: ) а пък това дето е 122кв. си пляска А6 1.8Т на предно предаване с чип (не от Б-я, ами вносен) :lol:

Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо :lol:, но това при положение, че колата е изравна, щото има 1.8Т-та с чип дето падат от АБФ, ако нещо не е изправно като турбо, разтоварващ клапан, Н75 и т.н. mhihi резила става голям :lol:

Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг :lol:

Нали се сещаш че твойте 180 коня не са само софтуер. :wink: Всичко е до код на мотора. 1.8Т има много разновидности.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Пет 12 мар 2010 23:01


Абе уж е изправна моята каляска :d, преди 2 месеца беше на диагностика и не показа нищо. Чакам колегата с чиповете да се включи и ще слагам и аз. Парите са заделени и тръпна в очакване :d


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот MK4 » Съб 13 мар 2010 0:19


niikoo_1 написа:Това е спорно може би 180-190, а и нещо много интересно да споделя, правих няколко старта с аудита като мойто А4 1.8Т куатро, само че мойто е пълен сток 180коня заводско, а другите бяха 1.8Т 150коня с чип, на едно на чипа пише 185к.с. на Епрома има лепната лепенка, а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. и най-интесната част, е че и двете падат от мойто (което е по-сток от стока :lol: ) а пък това дето е 122кв. си пляска А6 1.8Т на предно предаване с чип (не от Б-я, ами вносен) :lol:

Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо :lol:, но това при положение, че колата е изравна, щото има 1.8Т-та с чип дето падат от АБФ, ако нещо не е изправно като турбо, разтоварващ клапан, Н75 и т.н. mhihi резила става голям :lol:

Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг :lol:


Евала Ники, след толкова чакане и избиране, трябваше да е читав екземпляра няма как ;)


Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот NIGHT^WALKER » Съб 13 мар 2010 1:02


niikoo_1 написа:... а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. :


122кв на колела са 190 на мотор. Не знам как ги изкара толко много загубите освен ако не е 4х4 ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Съб 13 мар 2010 1:30


leonardo_vd написа:Нали се сещаш че твойте 180 коня не са само софтуер. :wink: Всичко е до код на мотора. 1.8Т има много разновидности.

AEB и АJL са почти идентични. Мойте 180к.с. са си само и единствено софтуер и различен актуатор на туробото.
Турбото и дюзите са еднакви (демек от малките) ранните 180к.с. 1.8Т-та имат различен актуатор, който отваря малко по-късно и турбото държи по-високо налягане, механично и като периферия мотора е идентичен с АЕБ (150к.с.) като изключим дебитомер, който е Хитачи, а не Бош. Значи разликите са актуатор, дебитомер и ЕКУ :lol: 1.8Т-тата, които вървят повече са от новото поколение с ел.дросел К03С, големите дюзи и т.н. те дори и без чип както са си 150коня (реално са повече) вървят повече от старите 1.8Т-та и имат с около 10кв повече мощност дори има и дино графики на ранно и късно 1.8Т където се виждат тези 10кв повече, дори ранното 1.8Т 150к.с. вади с 1 или 2кв по-малко от прословутия АБФ, да не чуди някой защо читав АБФ в леко куте 93-та с 3врати препарира Голф 1.8Т с АГУ мотор mhihi



NIGHT^WALKER написа:
niikoo_1 написа:... а другото е мерено на дино и е дало 122кв. на колелата, което е 200-210к.с. :

122кв на колела са 190 на мотор. Не знам как ги изкара толко много загубите освен ако не е 4х4 ;)

Естествено, че е куатро просто не си разбрал поста или аз не съм обяснил като хората.


Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот NIGHT^WALKER » Съб 13 мар 2010 2:01


Може аз да не съм разбрал, че бяха намесени доста коли и не знаех коя е 4х4. Едно друго въпросче, че пак нещо не разбрах сигурен ли си че А4 е с К03S, заящото до колкото аз знам си е с нормално К03 и максимума на мощност е 200к.с. с чип на двигателя. Това е каквото знам аз


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Съб 13 мар 2010 2:24


Не съм писал, че А4 е с К03С явно пак не сме се разбрали А4 Б5 няма с К03с, чак след 2000година има



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта