Бустконтролер

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Бустконтролер

Мнениеот don hose » Чет 09 сеп 2010 15:31


Колеги моля за съвет! Трябва да свържа механичен бустконтролер който представлява само едно кранче със 4 входа.
Колата е стар дизел, като турбото е с вътрешен гейт.До този момент просто съм прекарал налягането през контролера като дефакто няма вентилация в атмосферата.Но като разгледах разни схеми за свързване май се оказва че не е точно така.Понеже като изпробвах колата превеше 1,3-1,4бара без значение дали навивам или развивам кранчето.




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Бустконтролер

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 09 сеп 2010 15:52


Имаш ли схема за свързване?
Ако не, довечера ще ти сканирам/снимам една от един такъв ръчен бууст контролер.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Бустконтролер

Мнениеот don hose » Чет 09 сеп 2010 16:20


Ок колега.Само да уточня контролера не е от тея дето са от две части само една е.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Бустконтролер

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 09 сеп 2010 18:19


Eто какво имам на разположение:

Изображение

И схемата за свързване към него:

Изображение

Но е за 1.8Т - около 30 леффа.

За TDI дават следната схема:

Изображение

99-03 1.9L, 04-up 1.9L PD, and 04-up 2.0L написа:Boost spike is a major issue with the VNT turbo. Back pressure or excess fuel can cause the boost to rise faster than the turbo's vanes can react. Spike and surge can cause the ECU to react by pulling out timing from the motor, this results in lower torgue output. By installing the Boostvalve as shown above this excess boost can be prevented.
The Boostvalve is not used to raise max boost but to control spike/surge and effectively give better control of the turbo's wastegate.


Изглеждат така:

Изображение Изображение

Пиши, ако имаш нужда от превод. :041:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Бустконтролер

Мнениеот don hose » Чет 09 сеп 2010 18:59


http://www.jimwolftechnology.com/wolfpdf/JWTMANUALBOOSTCONTROLLERINSTRUCTIONS.PDF
Колега това много повече прилича на моя контролер.Мерси все пак.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Бустконтролер

Мнениеот don hose » Пон 20 сеп 2010 19:57


Контролера го оправих.Искма да попитам дали мога директно да сложа маслен охладител от опел GSI.Траябва ли да преправям много.Колата е голф2.Мерси предварително.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бустконтролер

Мнениеот Vizor » Пон 20 сеп 2010 20:13


Не.. болта се скъсяваше с няколко милиметра



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта