Kак да направя Г2 ЗВЯР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Kак да направя Г2 ЗВЯР

Мнениеот Vizor » Нед 23 апр 2006 23:19


Имам едно Г2 Синхро 89 1Р мотор.. много съм доволен обаче.. повече от 170 неще ... та ми е интересно какво да му направя че да върви повечко .. компресор ли да му измисля или нещо .. но да ви кажа не разполагам с МНОГО пари така че дайте да измислим някое радикално решение
Махнал съм гарнетата =) тоест нямам средно а отзаде съм с несспорт синхрото работи и съм със спортен филтър К&Н какво още да измисля :(




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 23 апр 2006 23:54


ПОработи над мисленето на компресор, и аз си мисля за такъв, ама нещо само с мислене не става, пара баце ...


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 24 апр 2006 0:13


Зора е после след като се бодне Г-ладера :stumm Защото има много малко хора които да могат да го накарат да заработи като си трябва :idea:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 24 апр 2006 0:38


Бате, то само с компресор не става. ТРрябва ти и дросел от Г60, трябват ти дюзи, други бутала, разпределителен вал, абе не е толко просто, ама тея неща имаш ли ги не виждам какво му е сложното да заработи както трябва и време да имаш.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 24 апр 2006 0:40


най-лесно - със смяна за кола с по-мощен мотор + доплащане (не се базикам)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 24 апр 2006 0:52


Направо си намери един Голф рали, ем ше ти е синхро, ем ше върви като ткачен.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 24 апр 2006 1:03


рали читаво надали ще намери, а и да намери, няма да е евтино, но едно ГТИ спокойно може да си позволи (надявам се) - няма да върви като турбо, но ще ти излезе по-евтино от турбиниране.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Kак да направя Г2 ЗВЯР

Мнениеот Li4o » Пон 24 апр 2006 8:54


Vizor написа:Имам едно Г2 Синхро 89 1Р мотор.. много съм доволен обаче.. повече от 170 неще ... та ми е интересно какво да му направя че да върви повечко .. компресор ли да му измисля или нещо .. но да ви кажа не разполагам с МНОГО пари така че дайте да измислим някое радикално решение

Твоя двигател е 98 к.с. и е пълен инжекцион Digifant, така че 170 км не би трябвало да са му проблем - би трябвало поне до към 190 да ходи въпреки, че е синхро...защо не направиш една диагностика на двигателя...

А, ако търсиш радикално решение - трябва да приготвиш радикални пари ;) Турбо-конверсията ще струва повече отколкото си купил колата ;)

А иначе можеш да опиташ с лек тунинг, както си започнал - със спортен филтър, работа по изпускателни тръби и генерация, хубави кабели и свещи - двигателя ще се поотпуши ;)
Щях да ти препоръчам и смяна на разпределителния вал с такъв от ГТИ, ама може да се окаже, че твоя е същия, така че трябва да се види и премери...


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 24 апр 2006 10:31


Има и друг вариянт :wink: Намираш един КР в укаено състояние , но със здрав мотор :!: (както направихме с едни приятели) за околу 1000-1500 , стягаш го малко и хоп 140 натурални магарета :twisted:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 24 апр 2006 11:03


Да най добре смяна с нов по силен мотор, щот в тоя няма толко много потенциал за тунинг


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 24 апр 2006 14:34


Ае щото Syncro-то много добре бачка .. и ма кефи много .. 130 коня не могат да ми се опрат.. обаче интересно до 200 не мога да стигна.. интересно ми е ако турна една турбина .. тука в Бургас има един руснак Федя той малко не е в час .. ма върши хубава работа .. беше сложил на едно Фиат Уно 1.6 Турбина 2.5 Бара и горкото уно един ден почнаха да му хварчат разни части та ми е питането тоз ненормалния ако ми сложи една турбина (пък знам че не зима много леф) дали ще е добър вариант ..

didodi .. аз моя го зех за 1600 в перфектно състояние .. как да изпусна такава оферта за кола с АБС борд и всичко останало ?! :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 24 апр 2006 15:45


Vizor написа:.... интересно ми е ако турна една турбина .. .. има един руснак Федя той малко не е в час .. ма върши хубава работа .. беше сложил на едно Фиат Уно 1.6 Турбина 2.5 Бара и горкото уно един ден почнаха да му хварчат разни части та ми е питането тоз ненормалния ако ми сложи една турбина ....

"Тоз ненормалния" като нищо ще ти "турне" и на теб една турбина, но предполагам не искаш и на теб да ти се разхвърчат частите...;)
Имам чувството, че турбинирането ти се струва майтап работа...
Ако искаш турбо и имаш излишни 5000-6000 лв, тогава започвай - иначе не се занимавай - това е моето мнение !


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 24 апр 2006 16:18


Ами мисля да ви послушам щото до сега нищо лошо не съм видял от вас :) за това ... Greetings
Ще си карам Syncro-то благодаря :)
Ако има някой да даде 1-2 идей как да повърви малко повечко кажете ако не Lock it !


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пон 24 апр 2006 18:07


Мерил ли си компресията на цилиндрите?
Може също да минеш елкон да ти погледнат сигналите от и към компютъра.
Провери да не е задържала някоя от задните спирачки... колкото и глупаво да звучи като ми сменяха задните накладки и жилата за ръчната ги бяха пренатегнали и едното задно колело задържаше.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 24 апр 2006 21:13


6000 лева е доста силно пресилено. Трябват му пръскачи на блока, да пръскат на челото на буталото за да се охлажда. Трябват му едни бутала, разбираемо, ако са заминали цилиндрите един шлайф. Едно турбо му трябва, например от дизел с леки преработки, мое да ти стъпи на около 200 лева, а и без преработки за около 100 може да се намери. Един всмукател му трябва и изпускател и колата е турбо. Малко да преправи малсената помпа да му прави по-голямо налягане и туй му е. И другите чаркалъци, примерно основни и биелни лагери, шлайфове, простотии, да го закараш после да ти мапнат ЕКУ-то и ако ти вършиш това нещо, със собствен труд ще ти стъпи не повече от 2000 лева, за работа сигурно биха ти взели от 1000 до 2000, а някой други може би и повече.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта