Махнал съм гарнетата =) тоест нямам средно а отзаде съм с несспорт синхрото работи и съм със спортен филтър К&Н какво още да измисля
Kак да направя Г2 ЗВЯР
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kак да направя Г2 ЗВЯР
Имам едно Г2 Синхро 89 1Р мотор.. много съм доволен обаче.. повече от 170 неще ... та ми е интересно какво да му направя че да върви повечко .. компресор ли да му измисля или нещо .. но да ви кажа не разполагам с МНОГО пари така че дайте да измислим някое радикално решение
Махнал съм гарнетата =) тоест нямам средно а отзаде съм с несспорт синхрото работи и съм със спортен филтър К&Н какво още да измисля
Махнал съм гарнетата =) тоест нямам средно а отзаде съм с несспорт синхрото работи и съм със спортен филтър К&Н какво още да измисля
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Kак да направя Г2 ЗВЯР
Vizor написа:Имам едно Г2 Синхро 89 1Р мотор.. много съм доволен обаче.. повече от 170 неще ... та ми е интересно какво да му направя че да върви повечко .. компресор ли да му измисля или нещо .. но да ви кажа не разполагам с МНОГО пари така че дайте да измислим някое радикално решение
Твоя двигател е 98 к.с. и е пълен инжекцион Digifant, така че 170 км не би трябвало да са му проблем - би трябвало поне до към 190 да ходи въпреки, че е синхро...защо не направиш една диагностика на двигателя...
А, ако търсиш радикално решение - трябва да приготвиш радикални пари
А иначе можеш да опиташ с лек тунинг, както си започнал - със спортен филтър, работа по изпускателни тръби и генерация, хубави кабели и свещи - двигателя ще се поотпуши
Щях да ти препоръчам и смяна на разпределителния вал с такъв от ГТИ, ама може да се окаже, че твоя е същия, така че трябва да се види и премери...
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ае щото Syncro-то много добре бачка .. и ма кефи много .. 130 коня не могат да ми се опрат.. обаче интересно до 200 не мога да стигна.. интересно ми е ако турна една турбина .. тука в Бургас има един руснак Федя той малко не е в час .. ма върши хубава работа .. беше сложил на едно Фиат Уно 1.6 Турбина 2.5 Бара и горкото уно един ден почнаха да му хварчат разни части та ми е питането тоз ненормалния ако ми сложи една турбина (пък знам че не зима много леф) дали ще е добър вариант ..
didodi .. аз моя го зех за 1600 в перфектно състояние .. как да изпусна такава оферта за кола с АБС борд и всичко останало ?!
didodi .. аз моя го зех за 1600 в перфектно състояние .. как да изпусна такава оферта за кола с АБС борд и всичко останало ?!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Vizor написа:.... интересно ми е ако турна една турбина .. .. има един руснак Федя той малко не е в час .. ма върши хубава работа .. беше сложил на едно Фиат Уно 1.6 Турбина 2.5 Бара и горкото уно един ден почнаха да му хварчат разни части та ми е питането тоз ненормалния ако ми сложи една турбина ....
"Тоз ненормалния" като нищо ще ти "турне" и на теб една турбина, но предполагам не искаш и на теб да ти се разхвърчат частите...
Имам чувството, че турбинирането ти се струва майтап работа...
Ако искаш турбо и имаш излишни 5000-6000 лв, тогава започвай - иначе не се занимавай - това е моето мнение !
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
6000 лева е доста силно пресилено. Трябват му пръскачи на блока, да пръскат на челото на буталото за да се охлажда. Трябват му едни бутала, разбираемо, ако са заминали цилиндрите един шлайф. Едно турбо му трябва, например от дизел с леки преработки, мое да ти стъпи на около 200 лева, а и без преработки за около 100 може да се намери. Един всмукател му трябва и изпускател и колата е турбо. Малко да преправи малсената помпа да му прави по-голямо налягане и туй му е. И другите чаркалъци, примерно основни и биелни лагери, шлайфове, простотии, да го закараш после да ти мапнат ЕКУ-то и ако ти вършиш това нещо, със собствен труд ще ти стъпи не повече от 2000 лева, за работа сигурно биха ти взели от 1000 до 2000, а някой други може би и повече.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта
Защото има много малко хора които да могат да го накарат да заработи като си трябва