Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот Сиромаха » Сря 23 фев 2011 21:23


Замерих си валовете по лифт във фаза на застъпване.Много се надявах да мина без презацепване но не би :( .Изпускателния си е точно на място но смукателния изостава с 1.4мм(~10 градуса) :evil: .Дават ги за 3500-7500 оборота.Някой ако има инфо за драг какво се препоръчва ще съм много брагодарен,така и така ще ги презацепвам.Раздвижна зъбчатка нямам,няма и да имам.Ето характеристиките им и някоя и друга снимка:




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот rusiq_24 » Съб 26 фев 2011 18:14


Колега ако наистина ти изостава всмукателния с около 10градуса това определено не е добре за високите обороти и ако ти ги дават ефективни от 3500-7500 те с това изоставане след 7000об няма да са силни.Излиза че презастъпването ти е около 12градуса което определено е малко.Ако искаш да са за 5000-8000 трябва да увеличиш фазата на презастъпване както я дават по спецификацията 22градуса да я вдигнеш още малко да речем 25.Давай предварение на всмукателния (по безопасно е от колкото да изоставаш с изпускателния) но без раздвижна зъбчатка не знам как ще го направиш а един зъб предполагам че дойде много :да:


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот Сиромаха » Нед 06 мар 2011 22:44


Не е ли изпускателния по безопасния,все пак е на тавана на камерата :lol: .Всичко е много комплексно-зависи от състоянието на интейка,изпускателната система колко е освободена и какво ли не :? .Все пак се надявах които са качвали на дино такъв мотор да споделят впечатление.Някои казват 5-7 закъснение на изпускателния е истината,но мотор с каре ход/диаметър едва ли има сходство с нашите дългоходови атмосферни инвалиди :( .
Някой ако е ползвал свещи Бош на АБФ да сподели с какво топлинно число са.Подариха ми едни платинки:
FR7HPP222
Би трябвало да сложа единица по-студени от препоръчителните но пак е спорно понеже всичко става за 15 секунди(че и по-малко :twisted: ) и едва ли успява да прегрее.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот rusiq_24 » Пон 07 мар 2011 10:25


Вярно че камерата на АБФската глава беше странна и изпускателните са по нагоре което е добре от една страна.Имах в предвид за изпускателните че е по безопасно за високите обороти ако се получи летеж на клапана да не ги застигне буталото затова е по добре да се ходи напред с всмукателния но в случая е далече и може да си пробваш закъснение за да наваксаш презастъпването.Пробвай ако е възможно да дадеш един зъб на всмукателния в предварение и да върнеш от изпускателния един.Така ще спечелиш доста презастъпване на фазата но не знам дали няма да опре. :да:


Потребителски аватар
garvan06
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот garvan06 » Пон 07 мар 2011 10:38


Ако за това питаш заповядай.

А първото е цялата техническа характеристика.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот kav4o » Пон 07 мар 2011 11:11


Сиромаха написа:Някой ако е ползвал свещи Бош на АБФ да сподели с какво топлинно число са.Подариха ми едни платинки:
FR7HPP222

Гледам ги в един дърт каталог на бош f5dpor, обикновенните ги дават FR 7 LDC (двуелектодни :shock )
Сиромаха написа:Би трябвало да сложа единица по-студени от препоръчителните но пак е спорно понеже всичко става за 15 секунди(че и по-малко :twisted: ) и едва ли успява да прегрее.

Тука ти си знаеш...аз лятото загрявам доста, затова съм си взел 7-ци по NGK(отговарят на 5 по бош) mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот Vizor » Пон 07 мар 2011 11:50


ik20, f5dpor.. не са лоши свещи..


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот Сиромаха » Пон 07 мар 2011 22:00


Благодаря на всички за инфото :bowdown .Намерих изгодни ik20 а имам и BERU Silverstone s3f така че въпроса със свещите е решен.


opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот opelfan » Чет 25 сеп 2014 13:05


Та как е по добре да се даде закъснение на изпускателя или предварение на смукател или и двете? Горе долу колко градуса?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот leonardo_vd » Чет 25 сеп 2014 13:55


Тая тема е на 3 години :) Откъде я изкопа


banevskiq
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота

Мнениеот banevskiq » Сря 15 апр 2015 23:47


Интересна тема .. В крайна сметка някои, че каже ли до какви изводи е стигнал с това зацепване ,че ми стана много интересно



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта