4-2-1 генерация?
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
4-2-1 генерация?
здравейте сигурно ще ви се стори смешно но никога не съм се интересувал от генерациите на колите та ме интересува какво ще рече 4-2-1 и 4-1 и тем подобните
и се извинявам ако темата я има но никаде не я намерих 
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
4-2-1 и 4-1 не се казва на генерацията, а на изпускателния колектор.В единия случай...изпускателните тръби на 1-ви и 4-ти цилиндър се съединяват в една тръба, а 2-ри и 3-ти в друга, коите две тръби посредством фланец или заварка се преобразуват в 1 тръба и така назад.В 4-1, предполагам сам ще се досетиш, каква е разликата рънърите и на четирите цилиндъра се съединяват директно в една тръба и така върви назад.
4-2-1
4-1

4-2-1
4-1

- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re:
Да допълня:
4-2-1=добра тяга в голям оборотен диапазон с малко орязване във високи обороти(подходящ за пистови автомобили)
4-1=основно сила във високите за сметка на ниските обороти(подходящ за драг)
4-2-1=добра тяга в голям оборотен диапазон с малко орязване във високи обороти(подходящ за пистови автомобили)
4-1=основно сила във високите за сметка на ниските обороти(подходящ за драг)
-
Калоян Крумов
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: 4-2-1 генерация?
Не си търсил достатъчно
viewtopic.php?f=52&t=212935&hilit=4+2+1+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8
Дано да ти е полезна!!!
viewtopic.php?f=52&t=212935&hilit=4+2+1+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8
Дано да ти е полезна!!!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 4-2-1 генерация?
Само аз ли виждам, че темата е от 2007-ма
emiltd печели титлата за археолог на седмицата.
emiltd печели титлата за археолог на седмицата.
- iv0_bs90
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
- Автомобил: VW Golf Mk3
- Двигател: AAA
- Местоположение: Бургас/София
Re: 4-2-1 генерация?
нищо, важното е че сигурно на доста хора като мен изясни разликата между 4-2-1 и 4-1
аз просто бях чел някъде че 4-1 се препоръчва за 8в а 4-2-1 за 16в 
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 4-2-1 генерация?
...да има някаква такава истина че 4-1 на 8-винтилов се представя добре,казвам го от личен опит
.Моето 2Е откакто го комплектовах с 4-1 изпускателен колектор направо немога да го позная,в ниските не забелязвам разлика върви си абсолютно еднакво като преди докато беше с 4-2-1 изпускателен... но после след 3000об. нещата доста загрубяват... просто нее този мотор,а и звука на 4-1 е УНИКАЛЕН.Лично при мойта конфигурация на мотора 4-1 изпускатела даде много голяма разлика и то само положителна
Поздрави
Поздрави

- krismars
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VARNA
Re: 4-2-1 генерация?
Някаква идея откъде мога да намеря колектор 4-1 за Голф 4 2.0 АПК мотор? И дали ще е по-добре с него, или 4-2-1 (мотора е 8клапана)?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 4-2-1 генерация?
radi_nrj написа:Само аз ли виждам, че темата е от 2007-ма![]()
emiltd печели титлата за археолог на седмицата.
БЛАГОДАРЯ!

- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 4-2-1 генерация?
Емиле 4-2-1 не е за писта а се води стрийт колектор , 4-1 е за състезателни цели
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 4-2-1 генерация?
Stenly написа:Емиле 4-2-1 не е за писта а се води стрийт колектор , 4-1 е за състезателни цели
Приятелю
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 4-2-1 генерация?
РП е с чугун... изобщо къде го намесваш в хедърсите , РП не е с 4-1 а с 4-2-1 ....и нищо не става от стоковите колектори ако искаш да правиш нещо сериозно а аз откъде знам ..... чел съм книжки .. 
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 4-2-1 генерация?
Stenly написа:РП е с чугун... изобщо къде го намесваш в хедърсите , РП не е с 4-1 а с 4-2-1 ....и нищо не става от стоковите колектори ако искаш да правиш нещо сериозно а аз откъде знам ..... чел съм книжки ..
Не се засягай знам, че ги чаткаш нещата.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: 4-2-1 генерация?
Stenly написа:РП е с чугун... изобщо къде го намесваш в хедърсите , РП не е с 4-1 а с 4-2-1 ....и нищо не става от стоковите колектори ако искаш да правиш нещо сериозно а аз откъде знам ..... чел съм книжки ..
С това не мога да се съглася,ако става въпрос за RP!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта
