4-2-1 генерация?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

4-2-1 генерация?

Мнениеот tanokaridi » Пон 15 яну 2007 13:58


здравейте сигурно ще ви се стори смешно но никога не съм се интересувал от генерациите на колите та ме интересува какво ще рече 4-2-1 и 4-1 и тем подобните :oops: :?: и се извинявам ако темата я има но никаде не я намерих :oops:




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 15 яну 2007 14:27


4-2-1 и 4-1 не се казва на генерацията, а на изпускателния колектор.В единия случай...изпускателните тръби на 1-ви и 4-ти цилиндър се съединяват в една тръба, а 2-ри и 3-ти в друга, коите две тръби посредством фланец или заварка се преобразуват в 1 тръба и така назад.В 4-1, предполагам сам ще се досетиш, каква е разликата рънърите и на четирите цилиндъра се съединяват директно в една тръба и така върви назад.

4-2-1
Изображение


4-1
Изображение


Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tanokaridi » Пон 15 яну 2007 17:22


:D :D :D :D ОК много благодаря за инфото ще почерпя и се извинявам за грешката в темата но както сам казах за първи път чувам за тези работи и затова е така някой от модераторите може да я lock-не или направо да я изтрие ;)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re:

Мнениеот emiltd » Съб 19 фев 2011 19:46


Да допълня:
4-2-1=добра тяга в голям оборотен диапазон с малко орязване във високи обороти(подходящ за пистови автомобили)
4-1=основно сила във високите за сметка на ниските обороти(подходящ за драг)


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот Калоян Крумов » Нед 20 фев 2011 11:34


Не си търсил достатъчно mhihi
viewtopic.php?f=52&t=212935&hilit=4+2+1+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8
Дано да ти е полезна!!!


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот radi_nrj » Нед 20 фев 2011 14:38


Само аз ли виждам, че темата е от 2007-ма mhihi

emiltd печели титлата за археолог на седмицата.


Потребителски аватар
iv0_bs90
Мнения: 169
Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
Автомобил: VW Golf Mk3
Двигател: AAA
Местоположение: Бургас/София

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот iv0_bs90 » Нед 20 фев 2011 15:26


нищо, важното е че сигурно на доста хора като мен изясни разликата между 4-2-1 и 4-1 ;)аз просто бях чел някъде че 4-1 се препоръчва за 8в а 4-2-1 за 16в ;)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот Sharky GTI » Нед 20 фев 2011 17:04


...да има някаква такава истина че 4-1 на 8-винтилов се представя добре,казвам го от личен опит :mrgreen: .Моето 2Е откакто го комплектовах с 4-1 изпускателен колектор направо немога да го позная,в ниските не забелязвам разлика върви си абсолютно еднакво като преди докато беше с 4-2-1 изпускателен... но после след 3000об. нещата доста загрубяват... просто нее този мотор,а и звука на 4-1 е УНИКАЛЕН.Лично при мойта конфигурация на мотора 4-1 изпускатела даде много голяма разлика и то само положителна :wink:
Поздрави :beer


Потребителски аватар
krismars
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 06 май 2010 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VARNA

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот krismars » Нед 20 фев 2011 17:12


Някаква идея откъде мога да намеря колектор 4-1 за Голф 4 2.0 АПК мотор? И дали ще е по-добре с него, или 4-2-1 (мотора е 8клапана)?


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот emiltd » Нед 20 фев 2011 17:29


radi_nrj написа:Само аз ли виждам, че темата е от 2007-ма mhihi

emiltd печели титлата за археолог на седмицата.


БЛАГОДАРЯ! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот Stenly » Нед 20 фев 2011 20:58


Емиле 4-2-1 не е за писта а се води стрийт колектор , 4-1 е за състезателни цели


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот emiltd » Нед 20 фев 2011 21:23


Stenly написа:Емиле 4-2-1 не е за писта а се води стрийт колектор , 4-1 е за състезателни цели

Приятелю :wink: ,съзтезателни цели е много общо казано,то и пистовия автомобил и драг автомобила са състезателни така че частично потвърждаваш думите ми.Това,което съм написал относно кой колектор как влияе в оборотите съм го научил след дълго ровене в нета и след това лично съм се убедил ,че е истина...а и нали РПто сток е с 4-1 пък не е състезателен автомобил


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот Stenly » Нед 20 фев 2011 21:53


РП е с чугун... изобщо къде го намесваш в хедърсите , РП не е с 4-1 а с 4-2-1 ....и нищо не става от стоковите колектори ако искаш да правиш нещо сериозно а аз откъде знам ..... чел съм книжки .. :)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот emiltd » Нед 20 фев 2011 22:10


Stenly написа:РП е с чугун... изобщо къде го намесваш в хедърсите , РП не е с 4-1 а с 4-2-1 ....и нищо не става от стоковите колектори ако искаш да правиш нещо сериозно а аз откъде знам ..... чел съм книжки .. :)

Не се засягай знам, че ги чаткаш нещата.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: 4-2-1 генерация?

Мнениеот pas1.8mi » Пет 25 фев 2011 16:59


Stenly написа:РП е с чугун... изобщо къде го намесваш в хедърсите , РП не е с 4-1 а с 4-2-1 ....и нищо не става от стоковите колектори ако искаш да правиш нещо сериозно а аз откъде знам ..... чел съм книжки .. :)

С това не мога да се съглася,ако става въпрос за RP!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта