от 1.0 8V към 1.6 8V++

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

от 1.0 8V към 1.6 8V++

Мнениеот gar4a » Пон 23 авг 2010 13:21


колеги някои правил ли е такава трансплантация какви части се подменят и има ли много работа ако някои е правил такова нещо ще му бъда благодарен ако сподели :beer

Последна промяна от gar4a на Съб 04 юни 2011 20:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: от аер към аее

Мнениеот Каспър » Сря 25 авг 2010 9:11


Много работа едва ли. Все пак АЕЕ е разпилен AER. На момента се сещам за комп, скорости, всмукателни колектори.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: от аер към аее

Мнениеот kaiser666 » Сря 25 авг 2010 16:18


Мисля, че няма нужда да се сменяват скорости, но инсталация, инжекция, за бензиновата помпа не съм сигурен,но най вероятно и тя.


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Сря 25 авг 2010 16:31


колеги компа кутията и скоростите не се сменят така разбрах поне аз сичко пасвало поне според човек които е правил такава трансплантация :да:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: от аер към аее

Мнениеот lrlmodo » Сря 25 авг 2010 16:48


Помпата ще си остане и двата мотора са MPI


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: от аер към аее

Мнениеот kaiser666 » Сря 25 авг 2010 17:07


Той ще стане ама ще трябва ремап, което ще ти излезе по-скъпо от това да си вземеш друг комп, за инсталацията не съм сигурен,но най вероятно и тя ще трябва.


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Сря 25 авг 2010 17:44


компа е възможно да е друг но невиждам защо ще трабва да сменям инсталацията като моя двигател има сички датчици и клапани които са нужни единствената разлика може да е в параметрите на датчиците и на смесообразуването и затова е възможна смяна на компа защото ще дава бедна смес компа на аера се пак по малко кубици поне според мен е така ако някои мисли друго нека сподели ще съм радостен :да:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: от аер към аее

Мнениеот Каспър » Сря 25 авг 2010 19:25


Компа на АЕЕ е Magnetti Marelli, а на АЕR е Бош, затова ти трябва друг комп. Мап сензора отстрани на всмукателния колектор също е различен мисля. При АЕЕ сензора е пак на Marelli, имам такъв, ако ти трябва. Помпата е същата, за скоростите не знам дали ще станат. Комп и здрав колектор трудно се намират.


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Сря 25 авг 2010 19:30


намерил сам колега двигател с колектори и сензора здрави са уш за компа незнам дали е бош несам го гледал но делкото ми е магнет марели на аера :да:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: от аер към аее

Мнениеот Каспър » Сря 25 авг 2010 19:34


Като намериш и комп трябва да обучиш компа да разпознава твоя ключ и адаптация на дросела, и дюзите не знам дали са същите.


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Сря 25 авг 2010 19:39


токата ми каза че всичко пасвало самоче били ниски оборотите на колата зареди еднолитровия мотор на полото които дарйи поне моя де 710 оборота и ми каза че единствения проблем които е имал е че били ниски оборотите на аее то и гаснел трябвало да бъдат около 800-850 някаде това било само направил си ключ които да лъже датчика за да могат да се дигат оборотите и сложил врътка вътре в купето да може да си ги регулира както иска :да:


Tokata
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: от аер към аее

Мнениеот Tokata » Сря 25 авг 2010 20:13


Пиша какво се получи при мен, и изобщо не гарантирам, че при друг ще е пак така.
Свалиха ми гол двигател 1.6аее, от поло автоматик на 72000км.
Познати монтьори на другия ден смениха двигателя за 5-6 часа, и всичко пасваше на 100%, и скорости, колектори, тампони, всичко. Първите 20мин работеше ужасно,не вдигаше обороти, прекъсваше,но след това замириса на съединител и гуми :twisted: . След още един рестарт на компа, остана само преблема с оборотите на празен ход. Смених датчика на смукателните кол.(но пак с такъв за аер) понеже по нагорнище не поемаше както трябва. За да не гасне колата, на два от кабелите за термодатчика, съм сложил съпротивление (отговаря приблизително на 10-60гр,мога и Омовете да измеря) което го регулирам от купето. За да пали лесно въртя съпр., да кажа на компа че е студена и държи 1100-1200об, като позагрее(уреда за темп. си работи) въртя на другата страна и така ми държи около 950об.(колата си е заграля 90гр,но е лъжа че е 60гр ) и за 3-4 месеца не е изгаснала 1 път.


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 236
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: от аер към аее

Мнениеот PzKpfW » Сря 25 авг 2010 20:51


А скоростите от AER не идват ли прекалено къси на АЕЕ-то? Той е доста по-мощен мотор и няма нужда от толкова високи обороти, пък да не говоря за разхода на гориво... :roll:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: от аер към аее

Мнениеот Каспър » Сря 25 авг 2010 21:02


Думи като "АЕЕ" и "мощност" звучат смешно събрани заедно. Що се отнася за разхода на АЕЕ в купето на Поло - около 8-9 градско и 6-7 извънградско е нормално. АЕЕ в купето на Голф 3 харчи с литър отгоре.


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Сря 22 сеп 2010 8:04


колеги намерих си двигател и ще започвам трансплантацията идната седмица когато го направя ще пиша как е протекла операцията и дали пасват частите ако ли не побългаряване :lol: :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта