
от 1.0 8V към 1.6 8V++
от 1.0 8V към 1.6 8V++
колеги някои правил ли е такава трансплантация какви части се подменят и има ли много работа ако някои е правил такова нещо ще му бъда благодарен ако сподели 

Последна промяна от gar4a на Съб 04 юни 2011 20:55, променено общо 1 път.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: от аер към аее
Много работа едва ли. Все пак АЕЕ е разпилен AER. На момента се сещам за комп, скорости, всмукателни колектори.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: от аер към аее
Мисля, че няма нужда да се сменяват скорости, но инсталация, инжекция, за бензиновата помпа не съм сигурен,но най вероятно и тя.
Re: от аер към аее
колеги компа кутията и скоростите не се сменят така разбрах поне аз сичко пасвало поне според човек които е правил такава трансплантация 

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: от аер към аее
Помпата ще си остане и двата мотора са MPI
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: от аер към аее
Той ще стане ама ще трябва ремап, което ще ти излезе по-скъпо от това да си вземеш друг комп, за инсталацията не съм сигурен,но най вероятно и тя ще трябва.
Re: от аер към аее
компа е възможно да е друг но невиждам защо ще трабва да сменям инсталацията като моя двигател има сички датчици и клапани които са нужни единствената разлика може да е в параметрите на датчиците и на смесообразуването и затова е възможна смяна на компа защото ще дава бедна смес компа на аера се пак по малко кубици поне според мен е така ако някои мисли друго нека сподели ще съм радостен 

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: от аер към аее
Компа на АЕЕ е Magnetti Marelli, а на АЕR е Бош, затова ти трябва друг комп. Мап сензора отстрани на всмукателния колектор също е различен мисля. При АЕЕ сензора е пак на Marelli, имам такъв, ако ти трябва. Помпата е същата, за скоростите не знам дали ще станат. Комп и здрав колектор трудно се намират.
Re: от аер към аее
намерил сам колега двигател с колектори и сензора здрави са уш за компа незнам дали е бош несам го гледал но делкото ми е магнет марели на аера 

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: от аер към аее
Като намериш и комп трябва да обучиш компа да разпознава твоя ключ и адаптация на дросела, и дюзите не знам дали са същите.
Re: от аер към аее
токата ми каза че всичко пасвало самоче били ниски оборотите на колата зареди еднолитровия мотор на полото които дарйи поне моя де 710 оборота и ми каза че единствения проблем които е имал е че били ниски оборотите на аее то и гаснел трябвало да бъдат около 800-850 някаде това било само направил си ключ които да лъже датчика за да могат да се дигат оборотите и сложил врътка вътре в купето да може да си ги регулира както иска 

Re: от аер към аее
Пиша какво се получи при мен, и изобщо не гарантирам, че при друг ще е пак така.
Свалиха ми гол двигател 1.6аее, от поло автоматик на 72000км.
Познати монтьори на другия ден смениха двигателя за 5-6 часа, и всичко пасваше на 100%, и скорости, колектори, тампони, всичко. Първите 20мин работеше ужасно,не вдигаше обороти, прекъсваше,но след това замириса на съединител и гуми
. След още един рестарт на компа, остана само преблема с оборотите на празен ход. Смених датчика на смукателните кол.(но пак с такъв за аер) понеже по нагорнище не поемаше както трябва. За да не гасне колата, на два от кабелите за термодатчика, съм сложил съпротивление (отговаря приблизително на 10-60гр,мога и Омовете да измеря) което го регулирам от купето. За да пали лесно въртя съпр., да кажа на компа че е студена и държи 1100-1200об, като позагрее(уреда за темп. си работи) въртя на другата страна и така ми държи около 950об.(колата си е заграля 90гр,но е лъжа че е 60гр ) и за 3-4 месеца не е изгаснала 1 път.
Свалиха ми гол двигател 1.6аее, от поло автоматик на 72000км.
Познати монтьори на другия ден смениха двигателя за 5-6 часа, и всичко пасваше на 100%, и скорости, колектори, тампони, всичко. Първите 20мин работеше ужасно,не вдигаше обороти, прекъсваше,но след това замириса на съединител и гуми

- PzKpfW
- Мнения: 236
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: от аер към аее
А скоростите от AER не идват ли прекалено къси на АЕЕ-то? Той е доста по-мощен мотор и няма нужда от толкова високи обороти, пък да не говоря за разхода на гориво... 

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: от аер към аее
Думи като "АЕЕ" и "мощност" звучат смешно събрани заедно. Що се отнася за разхода на АЕЕ в купето на Поло - около 8-9 градско и 6-7 извънградско е нормално. АЕЕ в купето на Голф 3 харчи с литър отгоре.
Re: от аер към аее
колеги намерих си двигател и ще започвам трансплантацията идната седмица когато го направя ще пиша как е протекла операцията и дали пасват частите ако ли не побългаряване



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта