съвет за направата на клапанни легла

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

съвет за направата на клапанни легла

Мнениеот brutalisimo » Съб 03 сеп 2011 13:57


Става въпрос за това какъв материал е най-добре да ползвам. Една от причините е по големия размер на новите клапани което не ми позволява да ползвам сегашните фаски. Двигателят ще бъде атмосферен с висока степен на згъстяване което предвижда да работи на по големи натоварвания. Препоръчаха ми да ползвам БРБ 2% (берилиев бронз)които е много труден за намиране. Ако някой може да помогне със съвет какъв материал мога да ползвам или да съдейства с намирането на БРБ. Извинявам се ако темата не е за тук или неправилно сам формирал въпроса си.



brutalisimo




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: съвет за направата на клапанни легла

Мнениеот Stenly » Съб 03 сеп 2011 18:49


Защо не намериш клапанни легла от някоя друга кола ,която ползва по-големи клапани?


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: съвет за направата на клапанни легла

Мнениеот rabotnika » Нед 04 сеп 2011 10:49


Аз съм си правил легла няколко пъти от стари разпределителни валове незнам точно какъв е чугуна но става идеално
как ще ги набиваш?


Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: съвет за направата на клапанни легла

Мнениеот brutalisimo » Вто 06 сеп 2011 17:58


топят се в течен азот а главата се нагрява, лошото е че чугуна има и недостатъци като например няма разширение като алуминия


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: съвет за направата на клапанни легла

Мнениеот rabotnika » Вто 06 сеп 2011 21:20


Точно така затова стругаря ти трябва да остави до 1-1,5стотни в повече за да не се налага да набиваш центри около логлото после



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта