Става въпрос за това какъв материал е най-добре да ползвам. Една от причините е по големия размер на новите клапани което не ми позволява да ползвам сегашните фаски. Двигателят ще бъде атмосферен с висока степен на згъстяване което предвижда да работи на по големи натоварвания. Препоръчаха ми да ползвам БРБ 2% (берилиев бронз)които е много труден за намиране. Ако някой може да помогне със съвет какъв материал мога да ползвам или да съдейства с намирането на БРБ. Извинявам се ако темата не е за тук или неправилно сам формирал въпроса си.
brutalisimo
съвет за направата на клапанни легла
- brutalisimo
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: съвет за направата на клапанни легла
Защо не намериш клапанни легла от някоя друга кола ,която ползва по-големи клапани?
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: съвет за направата на клапанни легла
Аз съм си правил легла няколко пъти от стари разпределителни валове незнам точно какъв е чугуна но става идеално
как ще ги набиваш?
как ще ги набиваш?
- brutalisimo
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: съвет за направата на клапанни легла
топят се в течен азот а главата се нагрява, лошото е че чугуна има и недостатъци като например няма разширение като алуминия
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: съвет за направата на клапанни легла
Точно така затова стругаря ти трябва да остави до 1-1,5стотни в повече за да не се налага да набиваш центри около логлото после
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта