Вдигане на моштността на Г2 ГТИ????????ПОМОЩ!!!!!!!
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вдигане на моштността на Г2 ГТИ????????ПОМОЩ!!!!!!!
Има ли ефект намаляването на главата на г2?с колко мм,и какъв е ефекта?
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
добре де беше ли нужно такова заглавие?
и колко еднакви теми мислиш да пуснеш?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2877
и колко еднакви теми мислиш да пуснеш?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2877
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами драго не знам,ама впро4ем мога да ти пусна това http://www.cardomain.com/memberpage/430964/5
да видиме дали ще се сетиш кои съм.Пуснах много темички защото сега ще нося главата и не знам колко да я ОПНА,ам.....никои не дава ништо сериозно като отговор!!!!!!!извиняваи за ОФФ-чето.Поздрави на сестрати!!!
да видиме дали ще се сетиш кои съм.Пуснах много темички защото сега ще нося главата и не знам колко да я ОПНА,ам.....никои не дава ништо сериозно като отговор!!!!!!!извиняваи за ОФФ-чето.Поздрави на сестрати!!!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Колега тука в следствие на смутните времена, които бяха (надявам се да е така) ни разсеяли известно врене, когато феновете на-вънка вече правят драгстери ние тука тепърва се учим на градски тунинг, но какво да се прави. Та по темата - преди да испилиш главата е препорачително да си олекотиш маховика, защото ако ти се получат нещата двигателя ще сране доста по-пъргав и маховика може да се развие или просто да се искърти от вала и от там представяй си какви поражения могат да станат по котора и скоросната кутия. Аз късах 2 пъти докато го олекотя , а с олекотяването идва и баланс, а за баланса трябва и коляновия вал - бе голям кючек , но после всичко се връща мнохократно! Но стигнеш ли до главата, пък ако щеш почни от нея ти трябва формула за пресмятане на степен на сгастяване и от там с няколко сметки ще разбереш колко ти трябва да свалиш за да направиш желаното сгъстяване,а ако не знаеш какво е то - пак ти трябва формула и си го правиш според бензина с който смяташ да караш, или според километрите които искаш да изминеш, според това в града ли ще я режеш или извън града и т.н. и т.н., абе има и доста работи ма не ща да съм ти учител щото съм само с един тунинг - най добре потарси инфо в нета или от хора с повече опит -поне от няколко места и много е важно да намериш инфо точно за твоя мотор - събери информацията и реши какво точно искаш да постигнеш и посе стържи, а ако все пак не намериш инфо пак ще измислин нещо, щом сди решил да ставаш тунер...
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мерси,малко късно ти казвам но тези не6та ве4е са правени по моито моторче.. + клапи от 16ка,бутала от Г60 рязани са,колекторите са попрестъргани,изпускателите ги правиха по поръчка, за сега е това...и някакви дребни штуротиики още,това беше нещо което не бях правил(за главата става въпрос) утре го сглобявам и 6те ти казвам какво е ефектчето
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм Драго ( предаде ли поздр5ави на Веси?)Ами момчета чудото е готово,върви супер,моторчето стана малко по пъргаво но...(защо винаги трябва да има *НО*) този пич дето прави реглажа на клапан4етата малко се е поизложил на 1ви цилиндър и сега малко ТРАКА,мисля да ходя и да му го покажа...да си свали капака да си го направи и пак да качи капака.БИЛ СПЕЦИАЛИСТ ПО КЛАПАНИТЕ...ДЕДОВ...мене ме мързе6е 6тото е голяма игра4ка,инак да си ги бях регнал аз.Абе 6те регулира и 6те му пукат ушите 50кинта лапна Мисля да изхвърля инжекцията......6те бутам карбуратори
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Хей колега, радвам се че ти се е получил тунинга, и на мен ми
притрака нещо като клапан след тунинга, регулирах и пак трака, не
било клапан, после смених маслото и мотора утихна отсякъде, и дори
цяла седница да не запаля пак не трие на сухо в началото - а триеше
години. И излезе, че почти всичкото масло на пазара е дърво -
единственото от което съм доволен е HPX - Италианско.
Друго след като си тръгнал да правиш тунинг прави си го сам - защото
е пулно с некадърни майстори - ма те не са виновни - и аз да сменям
само стари части със нови и аз ще затъпея...
За инжекцията - незнам, но май наистина те ограничава с карбура-
турите е друго - яко дупчене на жигльри дакато се сработят как му
е кеф на мотора - и кефа е по голям...
притрака нещо като клапан след тунинга, регулирах и пак трака, не
било клапан, после смених маслото и мотора утихна отсякъде, и дори
цяла седница да не запаля пак не трие на сухо в началото - а триеше
години. И излезе, че почти всичкото масло на пазара е дърво -
единственото от което съм доволен е HPX - Италианско.
Друго след като си тръгнал да правиш тунинг прави си го сам - защото
е пулно с некадърни майстори - ма те не са виновни - и аз да сменям
само стари части със нови и аз ще затъпея...
За инжекцията - незнам, но май наистина те ограничава с карбура-
турите е друго - яко дупчене на жигльри дакато се сработят как му
е кеф на мотора - и кефа е по голям...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
[quote="Out_Law сега търся джанти...да имаш някаква идея кои може да продава?16 или 17 ......в краен 15ки [/quote]
Само не се прецаквай с 15-ки - като сложиш нископрофилните гуми
колата се истрелва супер бързо, но на извънградско за да караш със
120 трябва да си на по-високи обороти...Аз съм с 15 - обаче следващи-
те ми ще са най-малкото 17' - а и гуми 2-ра ръка има перфектни 16 и 17'.
Карбураторите ги тествам на 3-та с 20км/ч и рязка гас - трябва да набере
равномерно - естествено при добра центровка и на искрата.
Само не се прецаквай с 15-ки - като сложиш нископрофилните гуми
колата се истрелва супер бързо, но на извънградско за да караш със
120 трябва да си на по-високи обороти...Аз съм с 15 - обаче следващи-
те ми ще са най-малкото 17' - а и гуми 2-ра ръка има перфектни 16 и 17'.
Карбураторите ги тествам на 3-та с 20км/ч и рязка гас - трябва да набере
равномерно - естествено при добра центровка и на искрата.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Out_Law написа:поне за зимата трябват едни 15ски....харесал съм си на фондметал 5етолъчки по 6 борд какво ще кажеш?
Не знам какви са ти финансовите възможности, но за една зима не си
заслужава... Снимката на джантите не излиза, но съвета ми е да по-
търсиш снимки на коли подобни на твоята и да си решиш какви джан-
ти и отиват на цвета, височината, броните и т.н. и т.н. - много е важно
колата да има стил - нали се сещаш... И не забравяи, че се подготвя
тунинг сбирка и ще трябва да представиш колата подобаващо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта