за Турбо К24

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NightBoy
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: навсякъде

за Турбо К24

Мнениеот NightBoy » Нед 29 окт 2006 17:46


Здравейте колеги! Имам нужда от малко помощ и ако някой може да ми помогне ще сам много благодарен. Значи имам една Турбина К24 и искам да я сложа на PG-motor, но нещо не мо излиза графиката като смятам Може да бъркам някъде и искам да разбера дали е подходяща. Благодаря предварително.




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 29 окт 2006 17:55


ми много зависи от това за какво ще се използва колата !! драг всекидневна и т.н.
К24 не е малка турбина а е и с външен гейт, което ще е доста трудно изпълнение за изработка на колектор, защото на г60 мотора всмукателния колектор е над изпускателния!!
аи и доста късно 6те се завърта турбината !
по добре се насочи към някоя по малка Т3


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 29 окт 2006 18:45


От 24 на Т3 е от трън та на глог :lol:
Почти еднакви. А другото е че само първата цифра говори твърде малко за реалните характеристики.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 29 окт 2006 18:48


К24 наистина е малко голяма турбина за 1.8 мотор.

Видя ли Турбо маповете тук: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29176


***Забележка*** Виж Т3 Супер 60 и К24, на К24 дебита е в м^3/секунда, а на Т3-то е в lb/min!!! Налягането им се смята и на двете във PSI


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 29 окт 2006 19:01


Пржка, намери си формулата и си ги конвертираи. Ще стигнеш до извода че бутат едни и съши или много близки стоиности. И друго. Не компресора решава кога ще започне да надува. К24 слагам на голф и не ми мига окото. При правилен подбор на детаилите ще има пълно налягане не по късно от 3200об/мин.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 29 окт 2006 19:34


Да, прав си, имат сходен дебит.... К24-та дава малко повече като продължава да държи що годе добра ефикасност.

0.05 м^3/сек = 7.3 lb/m
0.10 м^3/сек = 14.6 lb/m
0.15 м^3/сек = 21.9 lb/m
0.20 м^3/сек = 29.2 lb/m

Тва е приблизително закръглено за К24


Потребителски аватар
NightBoy
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: навсякъде

Мнениеот NightBoy » Нед 29 окт 2006 21:05


Ми колата ми требе за драг, а не за всекидневна употреба. А пак турбината ми е изпаднала и за това сам се насочил кам нея. Да видях маповете, аз от доста време се ровя, но явно трябва да пооправя сметките.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 29 окт 2006 21:29


Имай предвид че и от турбината ти зависи, както каза 1bar, компресора не е толкова от значение кога ще почне да надува....


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 30 окт 2006 0:12


има КР с К24 с външен гейт и колектор от С2 и преди 4500 не мкое да я завърти!!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 30 окт 2006 10:22


ми тя за драг де

:)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 31 окт 2006 8:50


Емо, нещо са окендзали.освен това тя и твоята тръгва около :cry:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 31 окт 2006 9:30


тоз КР с външния гейт как се управлява гейта?

щото сега нали при мен същото и знаеш че бяз бууст контролер и външен гейт е уеко бъгаво :!:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 31 окт 2006 19:24


Че гейта сам си се оправлява, на определено налягане и отваря така че газовете да пропуснат турбината....


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 31 окт 2006 22:13


Че гейта сам си се оправлява


Такъв филм няма.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 01 ное 2006 17:28


Е не беше ли една пружина вътре, на един болт с който затягаш и отпускаш да отваря на различно налягане?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта