Passat B3 от 1,8 към G60 .

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lekin
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот lekin » Съб 01 окт 2011 10:11


Здравеите колеги! Нов съм в форума и не разбирам много, но пък за сметка на това съм един от наи големите фенове на Фолксваген!!! Имам си един пасат б3 1.8 моно и съм се решил да му сменявам двигателя с г60 и евентуално по нататък да се подсилва още!!! Въпроса ми е дали ще стане ако си купя целия двигател, комплект с всичко или е по добре направо да продам този пасат и да си купя друг които е г60, и тогава да го правя??? :( :( :( И ще станат ли някои чарколяци от моя двигател (алтернатор, стартер, водна помпа, хидравлична помпа, делко и т.н.) , понеже съм сменявал всичко от-до и не ми се изхвърля или продава на безценница :oops:??? Харесал съм няколко такива комплекта от форума и ще очаквам с нетърпение вашите отговори!!!

Благодаря предварително!!!


ПС: утре ще кача снимки за да се види в какво състояние е!!! :) :) :)




Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот HukuTyY » Нед 02 окт 2011 17:05


Здравей колега.Аз съм се захванал със същата работа,както ти и не мисля да си сменям колата.Вярно има г60-та вече и по 1500лв,но трябва да имаш още пари за обслужаване на компресора,защото едва ли ще е наред,могат да излязат и със куп други неща,пак пари и то стана над 2000лв.Пък и моето купе си е добре без ръжди и със куп "глезотии" :oops: .Ако си намериш двигателя на добра цена може да се вържеш до 1000лв(ако не отваряш мотора) пак много зависи за каква цена си вземаш мотора,как е оборудван и т.н.Ще ти трябват и доста парички за облужването на компресора.Сега ще ти кажа аз до каде съм стигнал и колко пари съм прахосал :Mr Green Fun
1. Мотор Г60(блок,глава,инжекционната с-ма),с компютър,кулер и тръби,стойки компресор,датчици,смукателен и изпускателен колектор и т.н - 150лв
2.Алтернатор със стойката - 20лв
3.Стъпково моторче - 15лв
4.Кутия за въздушния филтър - 10лв
5.Инсталацията за мотора - 25лв
общо 220лв за момента
Мотора не съм го отварял,защото е на 4000км след основен ремонт и лично за мен няма смисъл да го бутам пак
За сега съм стигнал до тук трябват ми още делко,бензиновата помпа,кабели за свещите,водна помпа,КОМПРЕСОР и още някой дреболии и съм готов затова може и да се вържа около 1000лв :Mr Green Fun
Провя си го лека-полека и небързам за никаде.Цяла зима кво ще правя :Mr Green Fun
.За чарколяците от твоя мотор стартера ще стане,ако си оставиш твоята скоростна кутия,полуоските мисля бяха същите.Водната помпа и динамото ще трябва да ги смениш.Водната помпа на г60-то има два отвора за захващане на стойката на компресора,а пък динамотор е с друг захват и друга шайба.Делкото ако си с абс мотор мисля,че ставаше,но ако си с Рп като при мен няма да стане.Най добре си вземи мотора дооборудвай си го от-до и като си сигурен,че всичко си събрал и си готов може да го качаш аз така ще направя :да:
Чети и в форума темите за г60.Ще са ти полезни и има много информация в тях

Последна промяна от HukuTyY на Нед 02 окт 2011 21:05, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот Stenly » Нед 02 окт 2011 18:26


Направи си 8в двигатея атмосферен с пълен инжекцион ..за г-60 ще дадеш много пари докато го вкараш в правия път.. основно по компресора...


Потребителски аватар
lekin
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот lekin » Нед 02 окт 2011 20:29


HukuTyY написа:Здравей колега.Аз съм се захванал със същата работа,както ти и не мисля да си сменям колата.Вярно има г60-та вече и по 1500лв,но трябва да имаш още пари за обслужаване на компресора,защото едва ли ще е наред,могат да излязат и куп други неща,пак пари и то стана над 2000лв.Пък и моето купе си е добре без ръжди и куп "глезотии" :oops: .Ако си намериш двигателя на добра цена може да се вържеш до 1000лв(ако не отваряш мотора) пак много зависи за каква цена си вземаш мотора,как е оборудван и т.н.Ще ти трябват и доста парички за облужването на компресора.Сега ще ти кажа аз до каде съм стигнал и колко пари съм прахосал :Mr Green Fun
1. Мотор Г60(блок,глава,инжекционната с-ма),с компютър,кулер и тръби,стойки компресор,датчици,смукателен и изпускателен колектор и т.н - 150лв
2.Алтернатор със стойката - 20лв
3.Стъпково моторче - 15лв
4.Кутия за въздушния филтър - 10лв
5.Инсталацията за мотора - 25лв
общо 220лв за момента
Мотора не съм го отварял,защото е на 4000км след основен ремонт и лично за мен няма смисъл да го бутам пак
За сега съм стигнал до тук трябват ми още делко,бензиновата помпа,кабели за свещите,водна помпа,КОМПРЕСОР и още някой дреболии и съм готов затова може и да се вържа около 1000лв :Mr Green Fun
Провя си го лека-полека и небързам за никаде.Цяла зима кво ще правя :Mr Green Fun
.За чарколяците от твоя мотор стартера ще стане,ако си оставиш твоята скоростна кутия,полуоските мисля бяха същите.Водната помпа и динамото ще трябва да ги смениш.Водната помпа на г60-то има два отвора за захващане на стойката на компресора,а пък динамотор е с друг захват и друга шайба.Делкото ако си с абс мотор мисля,че ставаше,но ако си с Рп като при мен няма да стане.Най добре си вземи мотора дооборудвай си го от-до и като си сигурен,че всичко си събрал и си готов може да го качаш аз така ще направя :да:
Чети и в форума темите за г60.Ще са ти полезни и има много информация в тях



Ауу, колега много благодаря за изчерпателния отговор!!! Точно от такова мотивиране имах нужда!!! :) Аз съм тръгнал да правя точно същото като теб. Ще я вкарам зимата и полека ще я направя!! Много благодаря за отговора!!!

Имам друг въпрос..ще стане ли главата от КР на Г60? Така мисля че ще е доста по мощен..ще има ли някакъв проблем?


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот HukuTyY » Нед 02 окт 2011 21:04


Имам друг въпрос..ще стане ли главата от КР на Г60? Така мисля че ще е доста по мощен..ще има ли някакъв проблем?[/quote]
До колкото знам и съм чел в темите НЕ.Виж прочети и ще ти стане ясно
Лично аз не бих си базикал г60-то така.Може би някой вал,чип и по малка шайба но нищо повече.Не обичам да правя "хибридни" модели от сорта на г60 с глава от Кр,9А и т.н,но крайното решение си е изцяло твое.
Все пак ако питаш мен карай си го така както е напревен от инжинерите във Волфсбург!Ползвай и търсачката
Ето ти някой темички да разгледаш viewtopic.php?f=6&t=50624&hilit=g60+%D0%B360
viewtopic.php?f=52&t=58789&hilit=g60+%D0%B360


Потребителски аватар
lekin
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот lekin » Нед 02 окт 2011 21:36


много благодаря колега!!много ще се радвам да се свържем по скаип!! изпратил съм ти пълномощно!!


ПС: скоро ще има снимки на новия проект!!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот Stenly » Нед 02 окт 2011 22:51


Главата от КР ще стане на блока но ще го разредиш прекалено си мисля.... оригинално г60 е 8:1 степен...


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот hose » Нед 02 окт 2011 23:08


И идва момента с картерната вентилация..... :?

Иначе,всичко може да стане-въпрос на нерви,време и парички :Mr Green Fun


Потребителски аватар
lekin
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот lekin » Пон 03 окт 2011 10:01


Да разбрах..зна4и ще си е по добре да си сложа г60 и после да се раздува..а до колко налягане може да издържи г60 без да се подсилва и все пак да може да изкара едни 100 000 км?


Потребителски аватар
lekin
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот lekin » Съб 15 окт 2011 12:11


Така, сега имам една малко глупава молба но дано ме разберете..моля някои които разбира или е слагал турбина на своята кола да ми направи една схема или да обясни шсичко..кое от къде излиза и каде влиза..каде трчбва да стои уестгеита, блол офа, бууст контролера, интер кулера и т.н. .. инетесува ме защото изкам сам да го поставя защото нямам излишни пари за маистори и т.н. също така много бих бил благодарен ако ми препоръчате някаква марка за частите(без турбото защото го имам вече)

знам че сигурно има доста такива теми като тази, но просто нямам време да търся, много работа, знаете как е!!също знам и че колегите от ВАГ групата са пичаги и ще ми обяснят, както бих направил и аз!

Благодаря предварително!!! :)


Потребителски аватар
lekin
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот lekin » Сря 19 окт 2011 8:44


Хаиде бе колеги, никои ли не може да ми направи една проста схемичка за системата? или да напише последователноста. scare


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот baivan » Пет 21 окт 2011 10:02


Не знам кой ще е тоя дето да ти обясни в един пост нещо, което хората учат години наред.
Нямаш време, работа и тнт.. и искаш някой да ти направи схема. Не става така. Дори и някой да ти даде схема на турбо двигател, пак нищо няма да направиш. Ако искаш сам да направиш това нещо трябва много да четеш, мързеливата не става. Като начало прочети този линк и темите в него, които те интересуват: viewtopic.php?f=9&t=99412
Намери си някъде в нета и книгите "Maximum Boost" на Корки Бел и "Modern engine tuning" и ги прочети!
Ако пък нямаш време да се учиш сега, нямаш и пари за майстори продай колата и си вземи едно Г60, 1.8Т или каквото ти е на сърце.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 21 окт 2011 10:14


Продължение от предния пост :)
http://store1.data.bg/gmivanko/Car%20Bo ... _boost.pdf
Приятно четене :beer


Потребителски аватар
lekin
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот lekin » Нед 23 окт 2011 10:49


Ами аз се навих защото видях много проекти тук в форума на такива коли като моята..и пишат че не разбират но все пак сами са си монтирали турбото и останалите части :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Passat B3 от 1,8 към G60 .

Мнениеот Stenly » Нед 23 окт 2011 21:51


Никой няма да ти каже от А до Я как да си направиш колата,хората пари изкарват и се изхранват от направата на такива проекти..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта