Ето малко снимки от работата по колата и подготовката на мотора:


В гаража стана лудница









chefo_ написа:скобите ви няма да издържат много,в момента щом го покарате малко повече, и ще има изплют маркуч,без значение какви спънки има по краищата на тръбите,водно не ти трябваи вдигайте налягането, в момента се возите...
ако искате наистина "надървена кола" пипнете налягането малко
napster написа:Айде разбирачите пак почват да серат по темите. Аман !!! Извинявам се и за моя оф топик ама ми омръзна всеки ден да чета на някой глупостите в теми на хора доказали се че правят, а не само да пишат.
peshoxx написа:napster написа:Айде разбирачите пак почват да серат по темите. Аман !!! Извинявам се и за моя оф топик ама ми омръзна всеки ден да чета на някой глупостите в теми на хора доказали се че правят, а не само да пишат.
Колегата изказва собствено мнение,в което няма нищо лошо. Ти защо мрънкаш.Той поне кара АБФ Турбо и има някакво виждане,а ти?? Извинявам се за офтопика,ама нали за това са тези теми,да се обсъждат.
indjov_GTI написа:колега били направил една снимка на пайпа,там доло при рейката да видя как си г измислил![]()
chefo_ написа:скобите ви няма да издържат много,в момента щом го покарате малко повече, и ще има изплют маркуч,без значение какви спънки има по краищата на тръбите,водно не ти трябваи вдигайте налягането, в момента се возите...
ако искате наистина "надървена кола" пипнете налягането малко
stangero написа:chefo_ написа:скобите ви няма да издържат много,в момента щом го покарате малко повече, и ще има изплют маркуч,без значение какви спънки има по краищата на тръбите,водно не ти трябваи вдигайте налягането, в момента се возите...
ако искате наистина "надървена кола" пипнете налягането малко
аз карам с такива скобички (бернер) и бердове на трабите на 2 бара и не плюва противно ва всички очаквания тия скобички държат на стягане с малката тресчотка .....важни са бердовете
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта